kans op verdwijnen f1 bij bbc

Gestart door robbert, 14 maart 2011 - 17:51:21

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Hallo! Ze heeft in ieder geval haar achternaam niet gestolen. Cox-on.  :P

Bridelance

Had nog een kort vraagje voor jullie:
op welk kanaal zenden ze eigenlijk F1 uit bij onze duitstalige vrienden? (en zeg nu alstublief niet één of andere digitale tv zender want digitale tv hebben we nog niet  ;) )

robbert

Citaat van: Bridelance op 09 februari 2012 - 22:58:50
Had nog een kort vraagje voor jullie:
op welk kanaal zenden ze eigenlijk F1 uit bij onze duitstalige vrienden? (en zeg nu alstublief niet één of andere digitale tv zender want digitale tv hebben we nog niet  ;) )

op de gewone distributie, zend er geen enkele duitse zender de f1 uit

Bridelance

Citaat van: robbert op 09 februari 2012 - 22:59:51
Citaat van: Bridelance op 09 februari 2012 - 22:58:50
Had nog een kort vraagje voor jullie:
op welk kanaal zenden ze eigenlijk F1 uit bij onze duitstalige vrienden? (en zeg nu alstublief niet één of andere digitale tv zender want digitale tv hebben we nog niet  ;) )

op de gewone distributie, zend er geen enkele duitse zender de f1 uit

:o :o Dat meen je toch niet!!! Ik wou mijn duits oefenen  :(
Dan gaat het toch de RTBF worden  :-\ , tenzij jullie nog iets beter weten

0634

De helft bij RTL7 en de andere helft bij BBC.

robbert

volgens mij staat rtl7 toch ook niet op de distributie, tenzij je in nederland woont. Staat zelfs niet op de digitale tv

0634


SDG

Citaat van: robbert op 10 februari 2012 - 07:09:24
volgens mij staat rtl7 toch ook niet op de distributie, tenzij je in nederland woont. Staat zelfs niet op de digitale tv

Nee, de Nederlandse commerciële tv-stations zijn in Vlaanderen niet te bekijken en omgekeerd. Enkel de nationale omroepen kunnen onderling ontvangen worden.

Enzo

Ik verwacht overigens veel meer illegale live-streams dit seizoen, zeker op de dagen dat Sky de race uitzend.
Even zoeken en gij zult vinden, vermoedelijk ergens bij Justin.tv... ;)

Fabian

Ik houd het gewoon bij RTL 7. Ben opgegroeid met Olav Mol al moet ik zeggen dat die reclames me wel de strot uit komen. Maar ja...

Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 10 februari 2012 - 13:37:27
Ik houd het gewoon bij RTL 7. Ben opgegroeid met Olav Mol al moet ik zeggen dat die reclames me wel de strot uit komen. Maar ja...

Nooit de BBC geprobeerd? Is echt stukken beter en informatiever, mits je Engels goed genoeg is natuurlijk.

Fabian

Citaat van: Enzo op 10 februari 2012 - 13:41:31
Citaat van: Fabian van Tiel op 10 februari 2012 - 13:37:27
Ik houd het gewoon bij RTL 7. Ben opgegroeid met Olav Mol al moet ik zeggen dat die reclames me wel de strot uit komen. Maar ja...

Nooit de BBC geprobeerd? Is echt stukken beter en informatiever, mits je Engels goed genoeg is natuurlijk.

Wel eens geprobeerd, maar dat kwam omdat Allard Kalff het commentaar deed. Zal dit jaar eens de BBC gaan kijken.

Kootje

Deze races zijn live via de BBC te volgen:

•China - 15 April
•Spain - 13 May
•Monaco - 27 May
•Europe - 24 June
•Britain - 8 July
•Belgium - 2 September
•Singapore - 23 September
•Korea - 14 October
•Abu Dhabi - 4 November
•Brazil - 25 November

De uitzendingen worden ter plaatse verzorgd door:

presentatie: Jake Humphrey 
race analitici: Eddie Jordan, David Coulthard
technisch analist: Gary Anderson
pit reporter: Lee McKenzie
commentatoren: Ben Edwards, David Coulthard

Fabian

13 mei maar eens de BBC kijken. Spanje is zo''n race waarbij je eigenlijk geen commentaar nodig hebt dus ben benieuwd hoe ze het spectaculair maken bij BBC.

Gerard

Denk dat ik de races die niet live worden uitgezonden toch bij de beeb ga kijken (vooral de overzeese races)
Ik ga nl. niet om 6u mn bed uit om vervolgens elke 5 min reclame te zien als ik s'middags een uitgebreide samenvatting kan bekijken ZONDER onderbrekeingen...
Voor de overige races zie ik wel.. of RTL7, of RTL Television...