kans op verdwijnen f1 bij bbc

Gestart door robbert, 14 maart 2011 - 17:51:21

« vorige - volgende »

Wizard

BBC heeft anders jaren uitgezonden, zonder reclames. De Belg ook. Dus wat je zegt klopt niet helemaal.

0634

Ja, vroegah wel ja, maar dat wordt minder en minder.

Maar die commerciëlen hebben steeds meer geld tov gewone omroepen en betaal TV ook. het wordt steeds meer kiezen (dat zie je nu al) tussen óf reclames maar dan gratis F1 kijken, óf betalen maar dan geen reclames.


Wizard

Dan neig ik toch naar dat laatste. Ik vind niks zo vervelend om tijdens spannende races naar reclames te moeten kijken. Vandaar ook mijn bewuste keuze voor BBC. En over het algemeen kijk ik sowieso weinig naar RTL.

0634

Ik ook voor dat laatste. Ik heb nu al Sport1, dus ik betaal al. Sport 1 doet ook kwalitatief goede uitzendingen en zou dat ook met F1 kunnen doen lijkt me.

Maar goed, F1 raakt dan ongetwijfeld wel publiek kwijt, maar aan de andere kant, kan ik me voorstellen dat dát toch echt is waar we heen zullen gaan. Sowieso met alle TV.

Sabai


Maar goed, F1 raakt dan ongetwijfeld wel publiek kwijt, maar aan de andere kant, kan ik me voorstellen dat dát toch echt is waar we heen zullen gaan. Sowieso met alle TV.
[/quote]

laten we hopen van niet. Ik kijk al bijna geen tv en dan zou ik nog extra moeten betalen voor dat ene wat wel leuk is.
Het lijkt me beter dat bernie de prijzen een beetje gaat verlagen net als al die andere overbetaalde mensen op tv of waar dan ook, neem voetbal bv. wanneer gaat de wereld dat toch eens inzien  :-\

SDG

Citaat van: Jeroen op 27 november 2011 - 10:19:33
Ik ook voor dat laatste. Ik heb nu al Sport1, dus ik betaal al. Sport 1 doet ook kwalitatief goede uitzendingen en zou dat ook met F1 kunnen doen lijkt me.

Maar goed, F1 raakt dan ongetwijfeld wel publiek kwijt, maar aan de andere kant, kan ik me voorstellen dat dát toch echt is waar we heen zullen gaan. Sowieso met alle TV.

Je kan uiteraard in uiterste nood altijd nog de dag nadien de race ergens op internet opzoeken, maar als je de uitslag al kent is de lol er natuurlijk meteen ook voor een stuk af.  :(

Gerard

Zojuist door Brundle zelf op twitter gezet... Martin gaat naar Sky in 2012.... :(

SDG

#37
Citaat van: Gerard op 27 november 2011 - 12:03:37
Zojuist door Brundle zelf op twitter gezet... Martin gaat naar Sky in 2012.... :(

Tja... ik hoop voor volgend jaar op David Croft bij de BBC.


T.Nuvolari

Ik hoop dat de omkadering voor de F1 op VT4 wat beter wordt. Het opkopen van de zender door Woestijnvis met als eigenaar een voormalig sportjournalist en eigenaar van 'De Ronde van Vlaanderen' doet me hopen op het beste. Anders is het ook bij mij Frans of Duits bijschaven en die 10 races toch op BBC kijken.

robbert

Citaat van: M@rc op 28 november 2011 - 08:15:43
Ik hoop dat de omkadering voor de F1 op VT4 wat beter wordt. Het opkopen van de zender door Woestijnvis met als eigenaar een voormalig sportjournalist en eigenaar van 'De Ronde van Vlaanderen' doet me hopen op het beste. Anders is het ook bij mij Frans of Duits bijschaven en die 10 races toch op BBC kijken.

wat ik wel positief vind van vt4, dat ze ruimschoots voor de start al beginnen met uitzenden en dat ze nog na de race de persconferentie meepikken. Dat hadden we op sporza in ieder geval niet

Niels_

Citaat van: robbert op 28 november 2011 - 11:21:16
Citaat van: M@rc op 28 november 2011 - 08:15:43
Ik hoop dat de omkadering voor de F1 op VT4 wat beter wordt. Het opkopen van de zender door Woestijnvis met als eigenaar een voormalig sportjournalist en eigenaar van 'De Ronde van Vlaanderen' doet me hopen op het beste. Anders is het ook bij mij Frans of Duits bijschaven en die 10 races toch op BBC kijken.

wat ik wel positief vind van vt4, dat ze ruimschoots voor de start al beginnen met uitzenden en dat ze nog na de race de persconferentie meepikken. Dat hadden we op sporza in ieder geval niet
Dat is dan ook het enige positieve aan VT4. Kennen er helemaal niets van en leggen alles uit alsof ze tegen kleuters bezig zijn. "achtervleugeltje", DRSje", wordt er echt onnozel van. Wat er dan effectief gebeurd zien ze ook niet, zo hadden ze eens een pitstop van Vettel gemist die ze pas 10 ronden later doorhadden. Om dan nog maar over de reclame te zwijgen.

Sabai

Wat ik deze week trouwens grappig onderwerp vond in de voorbeschouwing bij de BBC was het item de BBC F1 awards 2011.Leuke reacties van de rijders. Vooral de naugty boy award voor hamilton en massa  ;D goeie reactie bij massa ''your first win this season'' .

Hebben we bij de GPpits geen GPpits awards ? Nu het einde van het seizoen daar is kunnen we de balans wel opmaken  :)

Wizard

Organiseer je toch 1? ;) Op ander fora hadden we voorheen "Forum Awards". Wel grappig.

SDG

Citaat van: Scuderia91 op 28 november 2011 - 18:50:35
Citaat van: robbert op 28 november 2011 - 11:21:16
Citaat van: M@rc op 28 november 2011 - 08:15:43
Ik hoop dat de omkadering voor de F1 op VT4 wat beter wordt. Het opkopen van de zender door Woestijnvis met als eigenaar een voormalig sportjournalist en eigenaar van 'De Ronde van Vlaanderen' doet me hopen op het beste. Anders is het ook bij mij Frans of Duits bijschaven en die 10 races toch op BBC kijken.

wat ik wel positief vind van vt4, dat ze ruimschoots voor de start al beginnen met uitzenden en dat ze nog na de race de persconferentie meepikken. Dat hadden we op sporza in ieder geval niet
Dat is dan ook het enige positieve aan VT4. Kennen er helemaal niets van en leggen alles uit alsof ze tegen kleuters bezig zijn. "achtervleugeltje", DRSje", wordt er echt onnozel van. Wat er dan effectief gebeurd zien ze ook niet, zo hadden ze eens een pitstop van Vettel gemist die ze pas 10 ronden later doorhadden. Om dan nog maar over de reclame te zwijgen.

Doet me denken aan de verslaggeving van het WTCC op Eurosport. Wordt verzorgd door een Vlaming (zijn naam ontsnapt me even), maar het is vaak huilen met de pet op.

robbert