kans op verdwijnen f1 bij bbc

Gestart door robbert, 14 maart 2011 - 17:51:21

« vorige - volgende »

0634

Ik wel hoor. Live is altijd beter. In de reclame zap ik wel naar RTL duitsland.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 12 februari 2012 - 22:01:03
Ik wel hoor. Live is altijd beter. In de reclame zap ik wel naar RTL duitsland.

Ik ook.
Al worden de reclames zonder BBC iets problematischer, RTL Duitsland heb ik hier niet, kijk toch echt alles live.

robbert

echte fans kijken dat toch live hoor. En als er reclame is, moet men dan maar zappen

Fabian

Altijd live. Ik word gek als ik alleen al de start mis. Nee ik moet het live zien. Dit jaar waarschijnlijk 'helemaal live' op het circuit van Monza.

Gerard

Citaat van: robbert op 12 februari 2012 - 22:34:36
echte fans kijken dat toch live hoor. En als er reclame is, moet men dan maar zappen
hahaha dan ben ik dus geen ' echte' fan?
okay... ieder zn mening...

Kootje

Citaat van: Gerard op 13 februari 2012 - 09:06:08
Citaat van: robbert op 12 februari 2012 - 22:34:36
echte fans kijken dat toch live hoor. En als er reclame is, moet men dan maar zappen
hahaha dan ben ik dus geen ' echte' fan?
okay... ieder zn mening...

iig geen Die Hard !!! ;)

Maar goed, ken er meer die F1 op de voet volgen, er nog meer van weten dan ik,  maar er niet om 4 uur 's ochtends voor op staan.

SDG

Citaat van: Kootje op 13 februari 2012 - 09:17:27
Maar goed, ken er meer die F1 op de voet volgen, er nog meer van weten dan ik,  maar er niet om 4 uur 's ochtends voor op staan.

Ik ben jaren aan een stuk op zo'n onchristelijk vroeg uur in de ochtend opgestaan om de wedstrijden in Japan of Australië live te bekijken. Soms kwam ik zelfs gewoon rechtstreeks van de kroeg naar huis om eerst nog twee uur knikkebollend voor de tv te zitten...

Gerard

Citaat van: Kootje op 13 februari 2012 - 09:17:27
Citaat van: Gerard op 13 februari 2012 - 09:06:08
Citaat van: robbert op 12 februari 2012 - 22:34:36
echte fans kijken dat toch live hoor. En als er reclame is, moet men dan maar zappen

hahaha dan ben ik dus geen ' echte' fan?
okay... ieder zn mening...

iig geen Die Hard !!! ;)

Maar goed, ken er meer die F1 op de voet volgen, er nog meer van weten dan ik,  maar er niet om 4 uur 's ochtends voor op staan.


:)
Ik wil er best om 4u voor opstaan, sterker nog, ik heb de afgelopen 20 jaar niet anders gedaan,maar niet voor RTL 7..

Fabian

Ik kom er altijd mijn bed voor uit. Wekker zetten en soms kom ik terug van de kroeg en dan 's morgens lekker met ontbijt voor de tv zitten.

Kootje

Citaat van: Gerard op 13 februari 2012 - 10:35:57
:)
Ik wil er best om 4u voor opstaan, sterker nog, ik heb de afgelopen 20 jaar niet anders gedaan,maar niet voor RTL 7..

Aaah, dan was je dus 'n Die Hard  ;)

Gerard

;D
Inderdaad Kootje, tot de BeeB besloot te stoppen alle wedstrijden live uit te zenden... :(


Anyway.. ik ben benieuwd hoe het gaat worden met Edwards en DC in de commentatorbox
Er zijn toch wel wat wat wisselingen geweest de laatste jaren..

Eerst Legard weg, nu Brundle weg....

SDG

Citaat van: Gerard op 13 februari 2012 - 12:44:40
;D
Inderdaad Kootje, tot de BeeB besloot te stoppen alle wedstrijden live uit te zenden... :(


Anyway.. ik ben benieuwd hoe het gaat worden met Edwards en DC in de commentatorbox
Er zijn aardig wat wisselingen geweest de laatste jaren.. Eerst Legard weg, nu Brundle weg....

Edwards is best wel een goede verslaggever. Vorig jaar versloeg hij o.a. het WK GT1 samen met John Watson. Hij is ook te horen op het DVD-jaaroverzicht van 2011.

robbert

Citaat van: Gerard op 13 februari 2012 - 12:44:40
;D
Inderdaad Kootje, tot de BeeB besloot te stoppen alle wedstrijden live uit te zenden... :(


Anyway.. ik ben benieuwd hoe het gaat worden met Edwards en DC in de commentatorbox
Er zijn toch wel wat wat wisselingen geweest de laatste jaren..

Eerst Legard weg, nu Brundle weg....

dan ben je een diehard fan van bbc ::)

T.Nuvolari

Dan ben ik ook geen die hard fan meer. Sinds getrouwd ben en mijn dochter erbij is gekomen, spendeer ik een mooie zondag liever buiten dan binnen. Het is alleen een hele zaak om de winnaar niet te weten te komen voor ik om 22u 's avonds de race opzet. Vroeger keek ik sowieso alles live en om éénder welk uur. Keek wel altijd alles op de BBC en vind het doodjammer dat ze er voor de helft mee stoppen. 

_Makke_

Zolang het gaat, kijk is steevast live. Dat hoort erbij. Natuurlijk kunnen bepaalde zaken in je leven zorgen dat zulks quasi onmogelijk is, maar voorlopig is dat niet het geval.

Opstaan is nooit mijn favoriet moment van de dag geweest (gaan slapen ook niet, en dat vloekt dus geweldig met elkaar). Maar voor de F1 maak ik graag een uitzondering. Ik zal nooit vergeten hoe mijn vader mij vroeger wakker maakte 5min voor de race. Aan de snelheid waarmee ik uit het bed en in de zetel stoof kan menig F1-team een puntje zuigen.  ;D