kans op verdwijnen f1 bij bbc

Gestart door robbert, 14 maart 2011 - 17:51:21

« vorige - volgende »

0634

Liever de race met 80x reclame kijken en later nog een keer zonder...

gloudiesaurus

Liever de race met 80x reclame kijken en live...

Overigens heeft RTL ook nog een contract met de Formule 1 voor volgend jaar.

Daarna ben ik bang dat het naar Sport1 zal gaan (decoder). Zou funest zijn voor de F1 in Nederland.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 25 november 2011 - 18:02:05
Tja, dat wordt dan weer veel Olav Mol kijken, want voor zover ik weet zend RTL7 ook volgend jaar F1 uit, godzijdank... En we hebben nog onze Duitse vrienden natuurlijk.
Sky is ook in NL te ontvangen met een schotel en ook in HD!!

robbert

Citaat van: Jeroen op 25 november 2011 - 18:02:05
Tja, dat wordt dan weer veel Olav Mol kijken, want voor zover ik weet zend RTL7 ook volgend jaar F1 uit, godzijdank... En we hebben nog onze Duitse vrienden natuurlijk.

Kan jij RTL 7 bekijken, of ben je van Nederland?

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

Dan maar weer RTl 7 kijken bij de rest van de races en gedurende de reclames zappen naar die Waalse zender.

robbert

blijkbaar zijn de meeste uit nederland. Jammer ik kan rtl7 niet ontvangen, dus zal rtbf worden

Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 november 2011 - 18:02:05
Tja, dat wordt dan weer veel Olav Mol kijken, want voor zover ik weet zend RTL7 ook volgend jaar F1 uit, godzijdank... En we hebben nog onze Duitse vrienden natuurlijk.

Godzijdank!! ;) Heb sowieso al een hekel aan RTL4,5,7 etc.

0634

Ik niet. Ik heb een hekel aan de zenders die F1 niet uitzenden ;)

SDG

Citaat van: monaco2011 op 25 november 2011 - 23:56:19
Citaat van: Jeroen op 25 november 2011 - 18:02:05
Tja, dat wordt dan weer veel Olav Mol kijken, want voor zover ik weet zend RTL7 ook volgend jaar F1 uit, godzijdank... En we hebben nog onze Duitse vrienden natuurlijk.
Sky is ook in NL te ontvangen met een schotel en ook in HD!!

In Duitsland is er ook een Sky Sport. En die zonden in 2011 ook al de F1 uit.

0634

Citaat van: monaco2011 op 25 november 2011 - 23:56:19
Citaat van: Jeroen op 25 november 2011 - 18:02:05
Tja, dat wordt dan weer veel Olav Mol kijken, want voor zover ik weet zend RTL7 ook volgend jaar F1 uit, godzijdank... En we hebben nog onze Duitse vrienden natuurlijk.
Sky is ook in NL te ontvangen met een schotel en ook in HD!!
Ja, maar ik heb geen schotel en die ga ik ook niet kopen. Ik heb geloof ik 500 zenders op mijn digitale abonnement, vind ik wel genoeg. Uiteindelijk verwacht ik F1 wel op Sport1, en daar heb ik gelukkig ook een abbo op. Maar een schotel aan mijn gevel moet ik niet, dan volg ik nog liever de races in het Spaans. ;)

janke

Zoals hier al is geopperd gaan we van armoe maar weer op RTL kijken. Als dat echt waar is dat de BBC stopt, is dat een groot verlies.
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Is er al geweten wie op Sky de presentatie van de F1 gaat doen? Een tijdje geleden deden ze een fabelachtig bod op Martin Brundle, is daar nog iets uit voortgekomen?

Wizard

Citaat van: Jeroen op 26 november 2011 - 11:07:26
Ik niet. Ik heb een hekel aan de zenders die F1 niet uitzenden ;)

Zo kun je het ook bekijken. Wat ik verschrikkelijk vind aan RTL7 is dat ze de reclame blokken onderbreken door een stuk race. Écht irritant. :P

0634

Zonder reclame is er geen Formule 1, hoe irritant het ook is.