kans op verdwijnen f1 bij bbc

Gestart door robbert, 14 maart 2011 - 17:51:21

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Kootje op 16 februari 2012 - 13:23:53
Logisch toch ??
De klassiekers houd Sky natuurlijk zelf.

Langs de andere kant doet de BBC dan weer Monaco, Silverstone, Spa én de seizoensfinale. Ook niet te versmaden, lijkt me toch...

Fabian

Citaat van: SDG op 16 februari 2012 - 13:59:04
Citaat van: Kootje op 16 februari 2012 - 13:23:53
Logisch toch ??
De klassiekers houd Sky natuurlijk zelf.

Langs de andere kant doet de BBC dan weer Monaco, Silverstone, Spa én de seizoensfinale. Ook niet te versmaden, lijkt me toch...

Volgens mij hebben ze het wel eerlijk verdeeld.

JimmySPA

Citaat van: Burorri op 16 februari 2012 - 12:54:48
Citaat van: JimmySPA op 16 februari 2012 - 12:48:07
Citaat van: rafael25 op 16 februari 2012 - 12:21:08
Misschien interessant


Gaan ze de klassiekers: Melbourne, Montreal, Suzuka en Monza samenvatten terwijl er races zijn als Bahrein, Valencia, Singapore, Zuid Korea en Abu Dhabi.  :o
en de seizoens opener ::) :o niet?

Australie kijk ik altijd graag! 1 je weet achteraf nog niet hoe de teams ervoor staan. En 2 er zitten een paar gave bochten in...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Fabian

Citaat van: JimmySPA op 16 februari 2012 - 20:45:28
Citaat van: Burorri op 16 februari 2012 - 12:54:48
Citaat van: JimmySPA op 16 februari 2012 - 12:48:07
Citaat van: rafael25 op 16 februari 2012 - 12:21:08
Misschien interessant


Gaan ze de klassiekers: Melbourne, Montreal, Suzuka en Monza samenvatten terwijl er races zijn als Bahrein, Valencia, Singapore, Zuid Korea en Abu Dhabi.  :o
en de seizoens opener ::) :o niet?

Australie kijk ik altijd graag! 1 je weet achteraf nog niet hoe de teams ervoor staan. En 2 er zitten een paar gave bochten in...
Daarnaast is voor mij persoonlijk Melbourne de verplichte opening van het seizoen. Weet nog dat ik mijn wekker zette om niks van de race te missen.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 17 februari 2012 - 01:01:20
Daarnaast is voor mij persoonlijk Melbourne de verplichte opening van het seizoen. Weet nog dat ik mijn wekker zette om niks van de race te missen.

Jij bent nog erg jong natuurlijk, maar de eerste 10 edities ('85 '/m '94) van de Australische GP was het juist de afsluiter.
Brazilië, nu gezien als de traditionele afsluiter, was toen juist de seizoensopener.
Althans, in 90, 91 was het de USA en in 92, 93 Zuid Afrika, maar de rest ......
Pas vanaf '95, toen de GP van Adelaide naar Melbourne verhuisde, werd het de openingsrace.

Fabian

Citaat van: Kootje op 17 februari 2012 - 01:16:06
Citaat van: Fabian van Tiel op 17 februari 2012 - 01:01:20
Daarnaast is voor mij persoonlijk Melbourne de verplichte opening van het seizoen. Weet nog dat ik mijn wekker zette om niks van de race te missen.

Jij bent nog erg jong natuurlijk, maar de eerste 10 edities ('85 '/m '94) van de Australische GP was het juist de afsluiter.
Brazilië, nu gezien als de traditionele afsluiter, was toen juist de seizoensopener.
Althans, in 90, 91 was het de USA en in 92, 93 Zuid Afrika, maar de rest ......
Pas vanaf '95, toen de GP van Adelaide naar Melbourne verhuisde, werd het de openingsrace.

Klopt helemaal. Ik ben 'opgegroeid' met Melbourne als openingsrace. Maar ik moet zeggen dat ik het ook een van de mooiste circuits vind. Kan me nog herinneren dat Villeneuve de hekken in vloog omdat hij over de achterkant van Ralf Schumacher reed. Maar goed snap dat het voor andere mensen niet zo speciaal is dat Melbourne de eerste race is.

Kootje

Speciaal is het voor mij idd niet, maar 'n mooie opener ......... dat zeker wel.  :)

Fabian

Citaat van: Kootje op 17 februari 2012 - 09:06:42
Speciaal is het voor mij idd niet, maar 'n mooie opener ......... dat zeker wel.  :)
Ik kan me genoeg leuke openingsraces en momenten herinneren op Albert Park. Ik hoop dat dit jaar ook een mooie seizoensopener wordt!