kans op verdwijnen f1 bij bbc

Gestart door robbert, 14 maart 2011 - 17:51:21

« vorige - volgende »

robbert

volgens sommige sites zal f1 verdwijnen van de zender bbc wegend kostenbesparing.
Dus hopelijk volgt belgie dan niet of het zal helemaal geen f1 meer te zien zijn op de buis.
Ik heb enkele links, maar weet niet of ik die mag plaatsen hier

Kootje

Dat van de BBC zou gaan over de periode na 2014.
Tot die tijd wordt het gewoon (misschien in afgeslankte vorm) uitgezonden.

In België wordt het via VT4 uitgezonden.
Dit staat los van de BBC en zal dus niet veranderen wanneer de BBC besluit hun contract niet te verlengen.

En wat je linkjes betreft: Ik ben geen moderator hier ,maar volgens mij mag je ze gewoon plaatsen.
                                        Ik heb iig nooit gezien of gehoord dat ze verwijdert werden of moesten worden.
                                       

0634

Citaat van: robbert op 14 maart 2011 - 17:51:21
volgens sommige sites zal f1 verdwijnen van de zender bbc wegend kostenbesparing.
Dus hopelijk volgt belgie dan niet of het zal helemaal geen f1 meer te zien zijn op de buis.
Ik heb enkele links, maar weet niet of ik die mag plaatsen hier
Links mag je hier plaatsen. Quotes van berichten ook, maar dan graag met bronvermelding.

Forza F1

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  :'( :'( :'(

Zou erg jammer zijn mocht dit waar zijn....

SDG

Citaat van: robbert op 14 maart 2011 - 17:51:21
volgens sommige sites zal f1 verdwijnen van de zender bbc wegend kostenbesparing.
Dus hopelijk volgt belgie dan niet of het zal helemaal geen f1 meer te zien zijn op de buis.
Ik heb enkele links, maar weet niet of ik die mag plaatsen hier

Ik kan me niet indenken dat Bernie - of wie hem in de toekomst ook mag opvolgen - er akkoord mee zou kunnen gaan dat er landen op de aardbol zouden zijn waar zijn circus niet uitgezonden wordt.

robbert

ja dan zou hij de prijs niet zo hoog zetten é. Ik vrees dat belgie ook nog gaat volgen om de f1 niet meer uit te zenden. Kan mij niet voorstellen dat bbc de uitzendrechten niet meer kan betalen, en dat de belgische zenders dat wel kunnen

Niels_

Er is een verschil tussen willen en kunnen he. ;) Daarbij zet de BBC ook meer middelen in dan dat bij ons bijvoorbeeld Sporza dat deed.

0634

Citaat van: SDG op 14 maart 2011 - 19:33:51

Ik kan me niet indenken dat Bernie - of wie hem in de toekomst ook mag opvolgen - er akkoord mee zou kunnen gaan dat er landen op de aardbol zouden zijn waar zijn circus niet uitgezonden wordt.
Bernie zal zeker niet willen dat Engeland de F1 niet meer uitzendt. Maar dan komt wellicht ITV weer in beeld, maar daar hebben wij hier niks aan.

Of RTL 7 blijft uitzenden weet ik ook niet. Misschien verdwijnt het wel achter de decoder bij Sport 1. Overal worden op sport uitzendingen bezuinigd.

Overigens heeft de BBC nog een contract tot 2014 als ik me niet vergis dus op korte termijn is er geen probleem.

Gerard

Please NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Moet ik weer terug naar Reclame-TV (RTL7)  :'(

Kootje

Ach ,voorlopig kun je nog 3 jaar naar de BBC blijven kijken.
Al zal het programma in het kader van bezuinigen in afgeslankte vorm zijn.

En wie weet heeft SBS over 3 jaar de Nederlandse uitzendrechten weer in handen.
Dat is 'n Nederlandse zender ,en die mogen geen reclames uitzenden tijdens live sportevenementen.

Daar komt nog bij dat John de Mol weer eens bezig is z'n eigen zender(s) te starten.
Het is nog niet rond ,maar hij is bezig Net5 en Veronica over te nemen.
Wellicht dat hij 'n gooi doet naar de Nederlandse uitzendrechten ??



0634


robbert

handig dat sommige de nederlandse zenders niet kunnen ontvangen. BBC moet gewoon blijven, want ik zie in de toekomst gewoon de f1 verdwijnen van de belgische zenders

Schumivill

Effe een update,hier het schema van wat waar,pfff,kga weer mijn frans kunnen oefenen volgend jaar op de RTBF..


Round   Race   Circuit   Date   Channel
1   Australian Grand Prix   Albert Park, Melbourne   March 16-18th   Sky
2   Malaysian Grand Prix   Sepang International Circuit   March 23rd-25th   Sky
3   Chinese Grand Prix   Shanghai International Circuit   April 13-15th   BBC/Sky
4   Bahrain Grand Prix   Bahrain International Circuit   April 20th-22nd   Sky
5   Spanish Grand Prix   Circuit de Catalunya   May 11-13th   BBC/Sky
6   Monaco Grand Prix   Monte-Carlo   May 24-27th   BBC/Sky
7   Canadian Grand Prix   Montreal   June 8-10th   Sky
8   European Grand Prix   Valencia   June 22nd-24th   BBC/Sky
9   British Grand Prix   Silverstone   July 6-8th   BBC/Sky
10   German Grand Prix   Hockenheimring   July 20th-22nd   Sky
11   Hungarian Grand Prix   Hungaroring   July 27-29th   Sky
12   Belgian Grand Prix   Spa-Francorchamps   August 31st-September 2nd   BBC/Sky
13   Italian Grand Prix   Monza   September 7-9th   Sky
14   Singapore Grand Prix   Marina Bay   September 21st-23rd   BBC/Sky
15   Japanese Grand Prix   Suzuka   October 5-7th   Sky
16   Korean Grand Prix   Korean International Circuit   October 12-14th   BBC/Sky
17   Indian Grand Prix   Buddh International Circuit   October 26-28th   Sky
18   Abu Dhabi Grand Prix   Yas Marina   November 2nd-4th   BBC/Sky
19   United States Grand Prix   Circuit of the Americas   November 16-18th   Sky
20   Brazilian Grand Prix   Interlagos   November 23rd-25th   BBC/Sky

        Bron: f1fanatic.co.uk
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

0634

Tja, dat wordt dan weer veel Olav Mol kijken, want voor zover ik weet zend RTL7 ook volgend jaar F1 uit, godzijdank... En we hebben nog onze Duitse vrienden natuurlijk.

Gerard

Mah, de helft van de races wordt LIVE uitgezonden, de andere helft rond half 7 met een duur van anderhalf tot 2u.. En.. En....het button forum blijft!!! Ik kan hier goeed mee leven!!! Liever de race savonds kijken dan live met 80 x reclame..

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/formula_one/15893254.stm