Wie wordt wereldkampioen 2011?

Gestart door 0634, 05 maart 2011 - 10:53:52

« vorige - volgende »

Wie wordt de nieuwe kampioen?

Michael Schumacher
3 (14.3%)
Felipe Massa
3 (14.3%)
Fernando Alonso
6 (28.6%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
3 (14.3%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Sebastian Vettel
4 (19%)
Mark Webber
2 (9.5%)
Iemand anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 25 maart 2011 - 10:53:52

Wizard

#90
Tuurlijk, er kan ook een metheoriet neerstorten op aarde welke een gat slaat in het circuit van Suzuka waar Vettel zijn Red Bull parkeert en daarbij zijn hand breekt. Alleen is de kans zo nul-komma-hééééééééééél weinig dat het zinloos is om hierover te speculeren. Vettel wordt kampioen. Klaar! En alle kansen wat worden geprojecteerd zijn schijnkansen ook wel mathematistische kansen genoemd.

T.Nuvolari

Mathematisch is het zeker dat hij Vettel nog kan inhalen, de kans daarop is iets helemaal anders.
Verder ben ik het met je eens.  ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2011 - 14:17:52
Tuurlijk, er kan ook een metheoriet neerstorten op aarde welke een gat slaat in het circuit van Suzuka waar Vettel zijn Red Bull parkeert en daarbij zijn hand breekt. Alleen is de kans zo nul-komma-hééééééééééél weinig dat het zinloos is om hierover te speculeren. Vettel wordt kampioen. Klaar! En alle kansen wat worden geprojecteerd zijn schijnkansen ook wel mathematistische kansen genoemd.
\
ik bedoel dat Button 5 races op rij kan winnen. Vettel is WK, dat is zeker.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Button wint geen 5 races op rij. Dat weet ik, dat weet jij. Dus, nee het kan niet. Mathematistisch natuurlijk wel.

monaco2011

Citaat van: Wizard op 07 oktober 2011 - 14:41:27
Button wint geen 5 races op rij. Dat weet ik, dat weet jij. Dus, nee het kan niet. Mathematistisch natuurlijk wel.
als Vettel zn been breekt, Webber het een beetje laat lopen en McLaren de snelste auto heeft en Lewis mee wil werken, dan kan het zo maar. Als er geen gekke dingen gebeuren is het onmogelijk, maar t is niet geheel onmogelijk dat er nog gekke dingen gebeuren.

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 07 oktober 2011 - 15:19:28
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2011 - 14:41:27
Button wint geen 5 races op rij. Dat weet ik, dat weet jij. Dus, nee het kan niet. Mathematistisch natuurlijk wel.
als Vettel zn been breekt, Webber het een beetje laat lopen en McLaren de snelste auto heeft en Lewis mee wil werken, dan kan het zo maar. Als er geen gekke dingen gebeuren is het onmogelijk, maar t is niet geheel onmogelijk dat er nog gekke dingen gebeuren.
Zelfs als Webber zijn best doet, kan Button winnen.

@Wizard: Ik zei dat het mogelijk was dat Button 5 keer wint op rij als Vettel uitvalt. (of zelfs als Vettel niet uitvalt.)
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 07 oktober 2011 - 15:56:21
Citaat van: monaco2011 op 07 oktober 2011 - 15:19:28
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2011 - 14:41:27
Button wint geen 5 races op rij. Dat weet ik, dat weet jij. Dus, nee het kan niet. Mathematistisch natuurlijk wel.
als Vettel zn been breekt, Webber het een beetje laat lopen en McLaren de snelste auto heeft en Lewis mee wil werken, dan kan het zo maar. Als er geen gekke dingen gebeuren is het onmogelijk, maar t is niet geheel onmogelijk dat er nog gekke dingen gebeuren.
Zelfs als Webber zijn best doet, kan Button winnen.

@Wizard: Ik zei dat het mogelijk was dat Button 5 keer wint op rij als Vettel uitvalt. (of zelfs als Vettel niet uitvalt.)
alles is mogelijk idd, maar niet heel waarschijnlijk. Maar jij geloofd toch niet daadwerkelijk nog in de kansen van Button??

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 07 oktober 2011 - 16:09:16
Citaat van: Burorri op 07 oktober 2011 - 15:56:21
Citaat van: monaco2011 op 07 oktober 2011 - 15:19:28
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2011 - 14:41:27
Button wint geen 5 races op rij. Dat weet ik, dat weet jij. Dus, nee het kan niet. Mathematistisch natuurlijk wel.
als Vettel zn been breekt, Webber het een beetje laat lopen en McLaren de snelste auto heeft en Lewis mee wil werken, dan kan het zo maar. Als er geen gekke dingen gebeuren is het onmogelijk, maar t is niet geheel onmogelijk dat er nog gekke dingen gebeuren.
Zelfs als Webber zijn best doet, kan Button winnen.

@Wizard: Ik zei dat het mogelijk was dat Button 5 keer wint op rij als Vettel uitvalt. (of zelfs als Vettel niet uitvalt.)
alles is mogelijk idd, maar niet heel waarschijnlijk. Maar jij geloofd toch niet daadwerkelijk nog in de kansen van Button??
Tuurlijk niet, daar is RBR te sterk voor
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 07 oktober 2011 - 15:56:21
@Wizard: Ik zei dat het mogelijk was dat Button 5 keer wint op rij als Vettel uitvalt. (of zelfs als Vettel niet uitvalt.)

Mijn meteoriet verhaal is ook mogelijk. Dus....


Wizard

Ja. Kan allemaal. ;) Maar goed, om het af te ronden, Button heeft enkel een mathematistische kans en daar blijft het ook bij. Kampioen wordt Button niet, zelfs niet als Vettel besluit om dit seizoen niet meer te racen.

0634

Mee eens, maar het vergelijk met de meteoriet slaat nergens op. Button heeft een slechts theoretische kans. Maar stel, en ik zie het niet gebeuren, maar stel dat Vettel uitvalt, Hamilton eerste ligt en Button tweede, dan moet McLaren dat gewoon omdraaien. Zoals Whitmarsh al zei, ze moeten het titelfeest zolang mogelijk uitstellen. Dat is niet omdat er een theoretische kans is op een meteoriet die op Vettel valt, maar omdat Vettel dan nog steeds geen kampioen is.

Wizard

Slaat wel ergens op, namelijk dat overdreven wordt. Redelijkerwijs heeft Button geen kans. Button gaat geen 5 races winnen, Vettel geen 5 races uitvallen.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2011 - 18:27:06
Mee eens, maar het vergelijk met de meteoriet slaat nergens op. Button heeft een slechts theoretische kans. Maar stel, en ik zie het niet gebeuren, maar stel dat Vettel uitvalt, Hamilton eerste ligt en Button tweede, dan moet McLaren dat gewoon omdraaien. Zoals Whitmarsh al zei, ze moeten het titelfeest zolang mogelijk uitstellen. Dat is niet omdat er een theoretische kans is op een meteoriet die op Vettel valt, maar omdat Vettel dan nog steeds geen kampioen is.
je hebt wel een punt natuurlijk en t is maar net waar je voor wilt kiezen. Als Button t op eigen kracht kan, prima, maar als je m nog moet gaan helpen om een in die theoretische race te houden, dat zou ik niet doen. Dat zou nog een stuk triester zijn dan Oostenrijk 2002. De kans dat Schumacher die punten op het eind tekort zou komen was iig een stuk groter dan dat Button op het eind nog punten tekort gaat komen. Ach ja, ze moeten het maar zien, ik zal ze er zeker niet op veroordelen, maar je moet ook weten wanneer je verloren hebt.

0634

Dat is pas als the fat lady sings, heb ik van de BBC begrepen. En ik heb nog niks gehoord ;).