Wie wordt wereldkampioen 2011?

Gestart door 0634, 05 maart 2011 - 10:53:52

« vorige - volgende »

Wie wordt de nieuwe kampioen?

Michael Schumacher
3 (14.3%)
Felipe Massa
3 (14.3%)
Fernando Alonso
6 (28.6%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
3 (14.3%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Sebastian Vettel
4 (19%)
Mark Webber
2 (9.5%)
Iemand anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 25 maart 2011 - 10:53:52

0634










Zeg 't maar. Wie o wie gaat het goud grijpen?

Edwin90

Ik hoop op een ijzersterke comeback van Felipe Massa.

Ik gok dat Vettel kampioen wordt. Waarom? Omdat hij denk ik vorig jaar geleerd heeft dat volwassen rijden meer brengt dan do or die acties. En hij daarom in combinatie met de beste wagen van het veld dominant kan zijn.

Xinu

Citaat van: Edwin90 op 05 maart 2011 - 11:24:51
Ik hoop op een ijzersterke comeback van Felipe Massa.

Ik gok dat Vettel kampioen wordt. Waarom? Omdat hij denk ik vorig jaar geleerd heeft dat volwassen rijden meer brengt dan do or die acties. En hij daarom in combinatie met de beste wagen van het veld dominant kan zijn.

Bwaah ik heb min twijfels er over Vettel is snel maar heeft Vettel vorig jaar in auto ingehaald ? Dat was ze aan proberen in Spa maar rijde tegen Jenson op dus over inhalen weet ik het niet egt zo.

Kootje

Ik hoop op 'n tweede titel voor Hamilton.
Ik verwacht echter dat Red Bull weer het te kloppen team zal zijn en Vettel z'n titel prolongeert.

Folkert

Citaat van: Kootje op 05 maart 2011 - 12:01:28
Ik hoop op 'n tweede titel voor Hamilton.
Ik verwacht echter dat Red Bull weer het te kloppen team zal zijn en Vettel z'n titel prolongeert.

Ik verwacht een dominantie van RBR en Vettel. Hoewel ik Webber nog steeds hoog inschat, denk ik gewoon dat Vettel steeds meer de overhand gaat krijgen.
Echter verwacht ik nog wat van Mclaren, maar dat is ook meer hoop dan wijsheid.
Ferrari zal er ook zeker bij zijn en dan denk ik voornamelijk met Alonso. Massa zal denk ik toch te kort komen, maar hopelijk vergis ik me en strijd Massa volop mee.

Mercedes verwacht ik niet veel van, al ben ik bang voor een oude duitser, die zijn streken nooit zal verleren. :P Als iemand het kan, is hij het.

1) Vettel
2) Hamilton
3) Alonso
4) Webber
5) Button
6) Massa

Dat is mijn top 6. Met Hamilton natuurlijk meer hoop dan wijsheid, anders plaats ik hem op 4.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

Fernando Alonso. Dit wordt HET jaar  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Vettel kan nog wel eens problemen hebben met de hoge verwachtingen dit jaar.. Vandaar dat ik gok dat Webber volgend jaar afscheid neemt met een titel...

Maar het kan alle kanten op!! Zowel Alonso, Hamilton,Button ,Vetel als Webber zie ik als de grootste kanshebbers

Wie het meest constant is en het beste met de druk om kan gaan zal de title winnen...

meatball

Massa dit wordt zijn jaar .
2 Hamilton
3 Schumacher
4 Vettel
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Ik hoop Lewis Hamilton, want ik ben nu eenmaal fan van die man...

Ik vermoed Alonso, omdat het team er alles aan doet om vanaf het begin sterk voor de dag te komen en Alonso is wel de compleetste rijder van het huidige grid!

Ik denk Vettel, want bij RB is er niets veranderd terwijl Newey de auto van 2010 nog eventjes fijngeslepen heeft.

Maar Button zou ook zomaar kunnen, nu men geacht wordt de banden (Pirelli's) te koesteren als een dure Chinese vaas!

;)

JimPunkRawker

Vettel denk ik, hij weet nu hoe het is om kampioen te worden en dat zal hem een extra boost geven.


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo

Michael Schumacher natuurlijk!  8)

Gerard

Citaat van: Enzo op 05 maart 2011 - 22:33:38
Michael Schumacher natuurlijk!  8)
tja, je moet dromen blijven houden he... ;D

Niels_

Fernando Alonso, gevaarlijker dan ooit na vorig jaar! :)

Schumivill

Ik ben zo een beetje een algemene F1 fan,dus ik kijk wat er leuk zou zijn,en dat is een tweede titel voor Hamilton,een eerste voor webber en een derde voor alonso,en een puntje voor d'ambrosio  ;D
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Enzo

Citaat van: Gerard op 05 maart 2011 - 22:41:54
Citaat van: Enzo op 05 maart 2011 - 22:33:38
Michael Schumacher natuurlijk!  8)
tja, je moet dromen blijven houden he... ;D

Inderdaad niet echt reĆ«el op het moment, maar ik hoop het wel.  :)
Hangt ook sterk af van wat de upgrade Mercedes gaat brengen.
Als ik er geld op moest zetten had ik gekozen tussen Vettel, Alonso en Hamilton.