2011 Qantas Australian Grand Prix, Melbourne

Gestart door 0634, 05 maart 2011 - 10:17:11

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 26 maart 2011 - 20:57:55
Button? Verrassend zou dat zijn  :)

Dit op basis van de run van Button gisteren, meer dan 20 rondes op 1 set...En het feit dat dit jaar niet de snelste rijder wint, maar de slimste.
Alain Prost heeft op die manier ook menig GP gewonnen... ;)

Kootje

Mwah ,vind het eigenlijk verrassender dat Vettel terugvalt naar P4  :o

Ik hou 't op:

  1, Hamilton         verslaat Vettel door 1 stop minder te maken
  2, Vettel              rijdt samen met Hamilton weg van het veld
  3, Alonso             profiteerd van 'n botsing tussen Webber en Button die uitvallen
  4, Rosberg          pakt Petrov en rijdt verder alleen z'n rondjes
  5, Massa             heeft meer tijd nodig om Vitaly te passeren en vecht vervolgens met Kamui en Michael
  6, Kobayashi       Kamui pakt Petrov al snel en wisselt stuivertje met Massa en Schumi
  7, Schumacher    pakt bij de start Buemi en vecht vervolgens de gehele race met Massa en Kobayashi
  8, Petrov             kan zijn startpositie niet vasthouden en valt 4 plaatsen terug 
  9, Perez              gaat het gevecht aan met de Toro Rosso's en wint ,maar komt Petrov niet voorbij
10, Barrichello       rijdt op ervaring nipt de top 10 binnen

Ik hoop dat ik 't nu niet voor jullie verpest heb  :P ,maar zo gaat 't gebeuren  :D

Niels_

Als Hamilton morgen wint gaat hij me echt verbazen. Als er een McLaren wint gok ik idd ook op Button. Maar zelf gok ik morgen op:

1. Webber
2. Button
3. Alonso
4. Vettel
5. Schumacher
6. Rosberg
7. Hamilton
8. Massa
9. Di Resta
10. Barrichello

Kootje

Blijf me verbazen dat ook bij jou Vettel terugvalt naar P4  :o

0634

Citaat van: Franky R. op 26 maart 2011 - 21:21:20
Citaat van: gloudiesaurus op 26 maart 2011 - 20:57:55
Button? Verrassend zou dat zijn  :)

Dit op basis van de run van Button gisteren, meer dan 20 rondes op 1 set...En het feit dat dit jaar niet de snelste rijder wint, maar de slimste.
Alain Prost heeft op die manier ook menig GP gewonnen... ;)
Button is een uitstekende rijder maar Prost was van de buitencategorie.

Niels_

Citaat van: Kootje op 26 maart 2011 - 21:42:44
Blijf me verbazen dat ook bij jou Vettel terugvalt naar P4  :o
Tja, als iemand plaatsen wint, moet iemand anders plaatsen verliezen he. :P

0634

Citaat van: Kootje op 26 maart 2011 - 21:42:44
Blijf me verbazen dat ook bij jou Vettel terugvalt naar P4  :o
Regen, pech of een erbarmelijke start daargelaten kan ik me persoonlijk niet voorstellen dat Vettel niet zou winnen. But thats me.

Gerard

Citaat van: Kootje op 26 maart 2011 - 21:25:41
Mwah ,vind het eigenlijk verrassender dat Vettel terugvalt naar P4  :o

Ik hou 't op:

  1, Hamilton         verslaat Vettel door 1 stop minder te maken
  2, Vettel              rijdt samen met Hamilton weg van het veld
  3, Alonso             profiteerd van 'n botsing tussen Webber en Button die uitvallen
  4, Rosberg          pakt Petrov en rijdt verder alleen z'n rondjes
  5, Massa             heeft meer tijd nodig om Vitaly te passeren en vecht vervolgens met Kamui en Michael
  6, Kobayashi       Kamui pakt Petrov al snel en wisselt stuivertje met Massa en Schumi
  7, Schumacher    pakt bij de start Buemi en vecht vervolgens de gehele race met Massa en Kobayashi
  8, Petrov             kan zijn startpositie niet vasthouden en valt 4 plaatsen terug 
  9, Perez              gaat het gevecht aan met de Toro Rosso's en wint ,maar komt Petrov niet voorbij
10, Barrichello       rijdt op ervaring nipt de top 10 binnen

Ik hoop dat ik 't nu niet voor jullie verpest heb  :P ,maar zo gaat 't gebeuren  :D

He Kootje, geef ook ff de winnende cijfers door van de winnende staatsloterij ;D

Zou leuk zijn als dit uitkomt overigens hoor!!

ibileon

Citaat van: Kootje op 26 maart 2011 - 21:25:41
Mwah ,vind het eigenlijk verrassender dat Vettel terugvalt naar P4  :o

Ik hou 't op:

  1, Hamilton         verslaat Vettel door 1 stop minder te maken
  2, Vettel              rijdt samen met Hamilton weg van het veld
  3, Alonso             profiteerd van 'n botsing tussen Webber en Button die uitvallen
  4, Rosberg          pakt Petrov en rijdt verder alleen z'n rondjes
  5, Massa             heeft meer tijd nodig om Vitaly te passeren en vecht vervolgens met Kamui en Michael
  6, Kobayashi       Kamui pakt Petrov al snel en wisselt stuivertje met Massa en Schumi
  7, Schumacher    pakt bij de start Buemi en vecht vervolgens de gehele race met Massa en Kobayashi
  8, Petrov             kan zijn startpositie niet vasthouden en valt 4 plaatsen terug 
  9, Perez              gaat het gevecht aan met de Toro Rosso's en wint ,maar komt Petrov niet voorbij
10, Barrichello       rijdt op ervaring nipt de top 10 binnen

Ik hoop dat ik 't nu niet voor jullie verpest heb  :P ,maar zo gaat 't gebeuren  :D

Als de race morgen zo verloopt als jij het hier mooi plaatst ben ik een gelukkig man  :)

Enzo

Tjonge jonge wat een tijd van Vettel zeg, wat een verschil met Webber ook!!  :o
Mercedes en Ferrari vielen flink tegen vandaag, beide zeggen hun potentieel niet gehaald te hebben... ???
Waar het lek zit lijkt alleen ook niemand te weten....., erg jammer hopelijk zijn beide teams morgen wel competitief.
Vooral van Mercedes, mijn persoonlijk favoriete team, stelde echt teleur. Zeker na de goede resultaten van de wintertesten...

Ik verbaas me over STR en Sauber, die zijn sneller dan ik had verwacht.
Heidfeld niet door naar Q2 verbaasde me ook, evenals Petrov die zowaar erg snel was. (laat ik bij teamboss nou net Petrov als 2de coureur hebben)

Erg benieuwd naar hoe de race gaat uitpakken morgen, maar als ik moet voorspellen ziet het er zo uit:

1. Vettel
2. Webber
3. Hamilton
4. Button
5. Alonso
6. Petrov
7. Schumacher
8. Rosberg
9. Massa
10.Kobayashi

Enzo

Citaat van: janke op 26 maart 2011 - 19:39:53
We weten helemaal niets hè. Nieuwe banden, nieuwe aero hulpmiddelen. Ik denk dat we pas na morgen een kleine inschatting kunnen maken. Hoe en wat. Dat Vettel hier vandaag heer en meester was, prima. Maar de race is morgenvroeg.  Hoe gaat het nu werkelijk met de banden. Ben benieuwd.

Hey Janke,

Welkom terug, hoe was Amerika?  8)

Kootje

#162
Citaat van: Gerard op 26 maart 2011 - 22:51:42
He Kootje, geef ook ff de winnende cijfers door van de winnende staatsloterij ;D

Zou leuk zijn als dit uitkomt overigens hoor!!

De winnende cijfers kan ik niet geven ,maar ga sowieso voor eindcijfer 5
De jackpot win je er niet mee ,maar 't is wel altijd prijs.

Citaat van: ibileon
Als de race morgen zo verloopt als jij het hier mooi plaatst ben ik een gelukkig man  :)

Ik ook.

KVDracer

#163
Hoor ik nu net dat RredBull zonder KERS rond rijdt? Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Oké, dus ik heb dit goed begrepen. RedBull rijdt zonder KERS rond. Volgens mij mogen ze die beweegbare achtervleugel ook achterwege laten en zijn ze nog sneller.

robbert

ja ik gok op een dominante race van redbull. Zoals we al gezien hebben tijdens de testen, zijn de redbulls de beste. Mclaren heeft dus wel degelijk tijdens de winter verstoppertje gespeeld.
Ferrari heeft nu nog tijdens de promotiedagen nieuwe dingen gebruikt en nog zijn ze een pak trager dan redbull. Dus daar mag men niet jaloers meer op worden op filmdagen van ferrari