2011 Qantas Australian Grand Prix, Melbourne

Gestart door 0634, 05 maart 2011 - 10:17:11

« vorige - volgende »

Folkert

Zou het dan toch dat Mclaren beter uit de winter komt dan iedereen verwacht?

Heeft iemand trouwens de foto's van de banden?
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Enzo op 25 maart 2011 - 15:09:13
Citaat van: Scuderia91 op 25 maart 2011 - 15:04:41


De vergelijking tussen de achtervleugels van Red Bull en Ferrari.

Mooi filmpje, die van Red Bull lijkt wel sneller te reageren, ook lijkt de opening groter al kan dat door de kleur komen...
Kan natuurlijk ook gewoon met de afstelling te maken hebben he. ;)

Niels_

Citaat van: Burorri op 25 maart 2011 - 15:34:15
Zou het dan toch dat Mclaren beter uit de winter komt dan iedereen verwacht?

Heeft iemand trouwens de foto's van de banden?



Bij Ferrari viel me trouwens de gele achtervleugel van Massa op. Blijkbaar zijn ze nog wat aero-tests aan het doen.


0634

Citaat van: Enzo op 25 maart 2011 - 15:00:52
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2011 - 14:58:28
Citaat van: Enzo op 25 maart 2011 - 14:50:18
Chandhok maakt kennis met de Lotus en de muur... ::)

"It was totaly my fault..."




Raar ongeluk, maar Team Lotus zei dat er niets aan de hand was met de auto?...Tegelijkertijd zie ik ook geen spinnende wielen, wat erop zou duiden dat Karun te vroeg op het gas ging...Wel is te zien dat het wiel linksachter nog even doordraait, maar de spin is dan al in gang gezet...

Als ik alles afweeg zou ik zeggen; een gebroken aandrijfas...BTW, waarom zou je op dat punt gas geven? Er volgt een bocht naar links...
Ik denk ook dat hij gewoon te vroeg op het gas is gegaan, een beetje gas geven ze altijd wel toch, zelfs in de bochten.
Een vrij genante crash moet ik zeggen...

ibileon

Morgen weten we wie de snelste auto van het pak heeft.
Of die de race gaat winnen??????? Dat betwijfel ik heel sterk  :)
Denk dat we een paar races gaan smullen en enkele super goede en super slechte beslissingen gaan zien ivm de banden  :)
Wat mclaren betreft ben ik aangenaam verast dat zo zo'n snelheid reeds kunnen tonen na toch weer drastische veranderingen te hebben doorgevoerd.
Benieuwd wat dat gaat geven. Kan me moeilijk inbeelden dat hun set up nu al op punt staat en ze reeds alles hebben laten zien.

Nog even en het is weer genieten  :D

Niels_

Wordt er niet een klein beetje teveel op Button gefocust? Ik denk dat Alonso en Webber ook behoorlijk met hun banden kunnen omgaan, en om dit moment denk ik nog steeds dat die 2 een betere wagen hebben (ondanks dat McLaren sneller was laatste training). Maar goed, niemand die het zeker weet, ik ga op mijn gevoel af. :P

Gerard

Chandhok heeft aangegeven dat de baan gladder was dan hij dacht,dus inderdaad een rijdersfout (te vroeg op het gas..)

KVDracer

Op welke tijdstippen wordt de F1 op BBC uitgezonden? Want door het uurverschil zie je overal andere uren staan. Bij de ene site start de race om 7u, bij de andere om 8u en bij nog een andere om9u  ::)

Gerard

Volgens RTLGP begint de race over 1 dag en 11 uur vanaf nu

De uitzending op zowel RTL 7 als BBC begint om 7 uur, dus ik denk dat de race om 8 uur begint...
Mt het uur van de klok om klopt dat ook wel...

Niels_

Karthikeyan 17 seconden trager in de vrije training, idioten. Nou goed, ik ga weer slapen, ik hoor wel wie er morgen op de 2e startrij start achter de Red Bulls.


KVDracer

Citaat van: Scuderia91 op 26 maart 2011 - 05:04:13
Karthikeyan 17 seconden trager in de vrije training, idioten. Nou goed, ik ga weer slapen, ik hoor wel wie er morgen op de 2e startrij start achter de Red Bulls.

Ik denk dat HRT gewoon verstoppertje aan het spelen is en binnen een uur op pole staat  ;D

SDG

Toch leuk om zien dat Virgin weer wat dichter bij de rest geslopen is. Afgaande op de tijden van VT3 zou in ieder geval Glock zich al gekwalificeerd hebben.

ibileon


ibileon