2011 Qantas Australian Grand Prix, Melbourne

Gestart door 0634, 05 maart 2011 - 10:17:11

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: M@rc op 23 maart 2011 - 15:48:53
Dan ga jij naar de race kijken? Ik zou ze de race dan toch laten voor wat ze is en de hotelkamer gebruiken voor wat ze dient.  ;D
Enfin, veel plezier in wat je ook kiest.  ;)

Mijn dochter haalt me waarschijnlijk tegen 7u uit bed en met het zomeruur zal dat 6u zijn de zondag, ik zal dus zeker niet te laat opstaan.  :D
;D daar hebben we de rest van het weekend ook nog voor en het wil zo zijn dat zij het ook leuk vind :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

De qualy ga ik sowieso live kijken.
Helaas weet ik niet of me dat met de race ook gaat lukken.
Dat hangt dan toch van de gezelligheid zaterdagavond af of dat me gaat lukken.
Ik ga er iig zeker m'n uiterste best voor doen om om 7 uur voor de tv te zitten.
Surround sound aan ,en gaan !!!

T.Nuvolari

Citaat van: Burorri op 23 maart 2011 - 16:56:58
Citaat van: M@rc op 23 maart 2011 - 15:48:53
Dan ga jij naar de race kijken? Ik zou ze de race dan toch laten voor wat ze is en de hotelkamer gebruiken voor wat ze dient.  ;D
Enfin, veel plezier in wat je ook kiest.  ;)

Mijn dochter haalt me waarschijnlijk tegen 7u uit bed en met het zomeruur zal dat 6u zijn de zondag, ik zal dus zeker niet te laat opstaan.  :D
;D daar hebben we de rest van het weekend ook nog voor en het wil zo zijn dat zij het ook leuk vind :P


Some men have all the luck!

Gerard

#78
mmm ik weet nog niet of ik live ga kijken of niet.. Aan de ene kant wil ik alles live meemaken , zeker nu het zolang duurt voor het seizoen weer begint, en ook nog iets aan de rest van het weekend hebben, aan de andere kant is het uitslapen in het weekend me ook wel heilig... :-\

Misschien moet ik de qualy dan maar opnemen....

OMG, wisselende omstandigheden het hele weekend door??  :o Dat kan lachen worden!!!
Laat een paar achterhoede auto's maar vooraan trainen, dan hebben we Zondag een hele leuke race!! ;D

Damn, het aftellen is nu ECHT begonnen!!! :D

Niels_

Citaat van: Gerard op 23 maart 2011 - 20:27:44
mmm ik weet nog niet of ik live ga kijken of niet.. Aan de ene kant wil ik alles live meemaken , zeker nu het zolang duurt voor het seizoen weer begint, en ook nog iets aan de rest van het weekend hebben, aan de andere kant is het uitslapen in het weekend me ook wel heilig... :-\

Misschien moet ik de qualy dan maar opnemen....

OMG, wisselende omstandigheden het hele weekend door??  :o Dat kan lachen worden!!!
Laat een paar achterhoede auto's maar vooraan trainen, dan hebben we Zondag een hele leuke race!! ;D

Damn, het aftellen is nu ECHT begonnen!!! :D
Als je nu alles zo herleest, is je zin om zaterdag en zondag op te staan dan al niet wat groter? :P

Gerard

@Scuderia91: Ja en Nee ;)

Ik heb de Qualy van Japan 2010 nog vers in het geheugen!
Toen stond ik ook vroeg op om vervolgens geen qualy te zien.... (deze werd toen uitgesteld naar Zondag wegens hevige regenval)

Dus ik denk inderdaad dat ik Zaterdag ga uitslapen en Zondag live ga kijken :)

Folkert

Citaat van: M@rc op 23 maart 2011 - 18:03:04
Citaat van: Burorri op 23 maart 2011 - 16:56:58
Citaat van: M@rc op 23 maart 2011 - 15:48:53
Dan ga jij naar de race kijken? Ik zou ze de race dan toch laten voor wat ze is en de hotelkamer gebruiken voor wat ze dient.  ;D
Enfin, veel plezier in wat je ook kiest.  ;)

Mijn dochter haalt me waarschijnlijk tegen 7u uit bed en met het zomeruur zal dat 6u zijn de zondag, ik zal dus zeker niet te laat opstaan.  :D
;D daar hebben we de rest van het weekend ook nog voor en het wil zo zijn dat zij het ook leuk vind :P


hehe, jep and i like it  8)
Some men have all the luck!
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

@Burorri Have fun!! ... Whatever you may do... ;)

Niels_

#83
Net de eerste vrije training gezien, Vettel en Webber maken de rest meteen belachelijk. Nu kruip ik mijn bed in. :P

Edit: Wat ik net zag in een vergelijking tussen de achtervleugels van Red Bull en Ferrari: die van Red Bull klapt aanzienlijk sneller omhoog dan die van Ferrari. Alweer een extra voordeel dus.

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 25 maart 2011 - 04:04:21
Net de eerste vrije training gezien, Vettel en Webber maken de rest meteen belachelijk. Nu kruip ik mijn bed in. :P

Edit: Wat ik net zag in een vergelijking tussen de achtervleugels van Red Bull en Ferrari: die van Red Bull klapt aanzienlijk sneller omhoog dan die van Ferrari. Alweer een extra voordeel dus.

Nog los van het feit dat de RB achtervleugel nogal losjes gebouwd was...De Ferrari bewoog veel minder. Maar idd. weer een extra voordeel voor RB! En heb je de band van Vettel gezien?

OMG, alsof het loopvlak los dreigde te komen...Pffff

SDG

Achteraan is er ook niet veel veranderd, afgaand op de eerste tijden. HRT reed geen enkel rondje, Virgin bengelt op grote afstand achteraan en Lotus zit nog net als vorig jaar vastgeroest op de negentiende plaats. Anderhalve seconde is het verschil met de nummer achttien nog steeds. Daar had ik persoonlijk toch iets meer van verwacht. Nu ja, het is nog maar de eerste training, maar al bij al niet bepaald bemoedigend voor de drie kleine broertjes.

robbert

ja zoals verwacht tijdens de testen, redbull is dominant.
Dus testtijden zeggen dit maal veel. Maar het zijn nog maar trainingen, maar toch, het ziet er fantastisch uit voor redbull. Ik verwacht een dubbel

Enzo


SDG

Citaat van: Enzo op 25 maart 2011 - 08:25:38
http://www.f1pits.net/nieuws/button_snelste_tijdens_de_tweede_vrije_training/
Mclaren snelste tijdens de tweede training, wlke de laatste 10 min verregende.

Met de tijd van Button zou de 107%-limiet op 1:31,864 liggen. Aangzien ik van HRT geen mirakels verwacht, zouden op basis van deze tijden dus zondag 20 wagens op de grid staan: geen Virgin en geen HRT.

Gerard

Vanochtend toen ik opstond zette in de TV aan voor het nieuws, en het eerste wat ik zag was de LOTUS van Chandhok die haaks rechtsaf de muur in ging na de installatieronde  ;D ;D

En HRT... Die auto's zijn nog niet klaar :o :o :P ???

Goed, nu een paar uur later, de eerste VT's zijn geweest..

Button vooraan... de rest eigenlijk als vorig jaar...

d'ambrosio die niets onder doet voor Glock...  mm

Of zou Glock nog niet 100% fit zijn?? Die was toch geopereerd ofzo?