2011 Qantas Australian Grand Prix, Melbourne

Gestart door 0634, 05 maart 2011 - 10:17:11

« vorige - volgende »

meatball

Wat duurt dat wachten laaaaaaaaaaaang zeg,ik doe alvast maar een gokje
1 Massa              Natuurlijk hier komt de echte weer terug  :)
2 Schumacher     Natuurlijk hier komt de echte weer terug  :)
3 Hamilton
4 Vettel
5 Alonso
6 Rosberg
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

T.Nuvolari

Vettel en Hamilton weten niet goed met het nieuwe snelslijtende rubber om te gaan. Alonso, Webber en Button doen dat veel beter en nemen dus de eerste 3 podiumplaatsen van 2011 in.
Williams en Torro Rosso kwalificeren goed en houden redelijk stand. Rosberg en Di Resta kunnen profiteren van een foutje van Maldonado, die toch mooi 11de wordt bij zijn debuut en zijn criticasters voor deze race alvast de mond snoert. Renault heeft een pech weekend. Schumacher knabbelt nog meer aan zijn reputatie van Formule 1 halfgod en zakt dieper weg in het moeras. HRT kan zich met geen enkele wagen kwalificeren, Virgin maar net.

De nieuwkomers: Perez stelt teleur, d'Ambrosio heeft het moeilijk met z'n wagen, Maldonado en vooral Di Resta doen het verre van slecht.

  1. Alonso
  2. Webber
  3. Button
  4. Vettel
  5. Hamilton
  6. Massa
  7. Barrichello
  8. Rosberg
  9. Di Resta
10. Buemi

Laat vooral het gissen stoppen en het echte werk beginnen.  :'(

Gerard

Ik weet niet welk glazen bolletje jij gebruikt M@rc,maar ik denk dat je de glazenwasser even moet bellen ;D

T.Nuvolari

Dan heb je mijn vorige fictieroman nog niet gelezen "M@rc, alle vrouwen van Miss Universe en een bed."  ;)

Folkert

#19
Citaat van: M@rc op 08 maart 2011 - 10:56:49
Dan heb je mijn vorige fictieroman nog niet gelezen "M@rc, alle vrouwen van Miss Universe en een bed."  ;)
Ja, die heb ik gelezen. Viel me erg tegen, mooi opbouwend en emotioneel, maar dan eindigt het verhaal met een anti-climax waar Stephen king nacht merries van zou krijgen.
De hoofdpersoon blijkt een in een mensen lichaam verkleedde kabouter te zijn.  >:( :'(

Denk dat het met Vettel en Hamilton wel goed zal komen. Vorig jaar werd er ook gezegd dat Hamilton veel moeite zou hebben met de banden, maar dat viel ook behoorlijk mee. Denk dat sowieso heel veel coureurs heel erg moeten wennen en aanpassen aan de banden.  Daarom geef ik Hamilton nog steeds veel kans :) Natuurlijk hoop ik dat meer dan dat ik het weet :P

1) Alonso
2) Hamilton
3) Vettel
4) Webber
5) Button
6) Massa
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari


Folkert

Citaat van: M@rc op 08 maart 2011 - 12:27:50
Nu verpest je het voor de rest!
ahhh, sorry, maar het was al zo'n oud en vergeten boek, dat ik dacht dat leest niemand meer.
Trotse vader van Rosalie(L)


Enzo

http://www.f1pits.net/magazine/preview_albert_park_melbourne_australia/
Preview, tijden, weersverwachting, bird's eye view etc.
Namens Gerard ook de opmerking van de zomertijd erbij gezet, dank voor de tip.  8)

Kan nauwelijks meer wachten, laat maar komen die race!!

Niels_

Op goed geluk! :P

1. Alonso
2. Vettel
3. Massa
4. Webber
5. Schumacher
6. Button
7. Hamilton
8. Buemi
9. Rosberg
10. Barrichello

Gerard

#25
Als ik zo terugdenk hebben we in de loop der jaren al wat ongelukken voorbij zien komen daar op Albert Park.. OMG!

Ik denk aan de vlucht van Villeneuve,in 2001, waarbij een marshall omkwam, :'(  de vlucht van Ralf bij de start,2002??

NOG 2 WEKEN!!!!!

Folkert

Ik denk dat er nog wel eens verrassingen kunnen zijn. De banden zijn dit jaar belangrijker dan ooit en ik zie het zo maar gebeuren dat een Kobayashi of een Heidfeld ineens vooraan staan aan het einde van de gp.
De kwalificaties zullen over het algemeen vrij "Gewoon" zijn, maar de uitslag van de race zal wel eens heel anders kunnen zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Klopt idd, Albert Park stelt op dat gebied nooit teleur! :)

montoyake

ik denk dat hoe de verschillende wagens omgaan met de fragile pirelli's van het allergrootste belang gaat zijn alle kers en beweegbare vleugels ter zijde gelaten

0634

Dat zou goed kunnen inderdaad. Niet zozeer tijdens kwali maar zeker wel tijdens de race.

En welkom! :)