Dames in de Formule racerij.

Gestart door Kootje, 24 februari 2011 - 17:19:13

« vorige - volgende »

Zal Susie Wolff de volgende vrouw met een racestoeltje in de F! worden?

Waarom niet? Mits ze een grote zak met geld heeft.
1 (16.7%)
Niet bij Williams of Maldonado moet opstappen. Plus de zak met geld, natuurlijk.
0 (0%)
Tuurlijk, een racestoeltje bij Codemasters...
1 (16.7%)
Ze is nu al langzamer dan een F3-coureurtje...never dus!
4 (66.7%)
Anders...[gaarne aangeven in topic].
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 4

Poll gesloten: 19 augustus 2013 - 19:43:28

Lolo

Ok...ok...als vrouw zijnde ben ik het met jullie eens!
De middelste is de mooiste!  :)

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/women_in_motorsport/

Ik keur het niet af oid. Er mogen idd. wel wat meer vrouwen in de top van de sport deelnemen...Alleen jammer dat De Villota haar scheur te ver open trok met haar "Als ik de Formule 1 kan halen dankzij mijn talent, doorzettingsvermogen en toewijding..."... ::) ::) ::)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 18 juni 2012 - 12:34:32
http://www.gppits.net/nieuws/women_in_motorsport/

Ik keur het niet af oid. Er mogen idd. wel wat meer vrouwen in de top van de sport deelnemen...Alleen jammer dat De Villota haar scheur te ver open trok met haar "Als ik de Formule 1 kan halen dankzij mijn talent, doorzettingsvermogen en toewijding..."... ::) ::) ::)
Het is zeker geen slecht plan om vrouwen in de F1 te krijgen, maar die De Villota had beter haar mond kunnen houden. Talent? Als zij talent heeft, kan ik net zo goed voetballen als Lionel Messi.

SDG

Citaat van: Fabian van Tiel op 18 juni 2012 - 12:55:29
Het is zeker geen slecht plan om vrouwen in de F1 te krijgen, maar die De Villota had beter haar mond kunnen houden. Talent? Als zij talent heeft, kan ik net zo goed voetballen als Lionel Messi.

De anderen zijn dit jaar niet veel beter. Legge hobbelt in de Indycars steevast achteraan rond, net als Wolff en Frey in de DTM. Simona de Silvestro heeft vorig jaar in de Indycars mooie dingen laten zien, maar die heeft dit jaar de pech dat ze met dat misbaksel van Lotus aan de slag moet.

Fabian

Citaat van: SDG op 18 juni 2012 - 13:26:50
Citaat van: Fabian van Tiel op 18 juni 2012 - 12:55:29
Het is zeker geen slecht plan om vrouwen in de F1 te krijgen, maar die De Villota had beter haar mond kunnen houden. Talent? Als zij talent heeft, kan ik net zo goed voetballen als Lionel Messi.

De anderen zijn dit jaar niet veel beter. Legge hobbelt in de Indycars steevast achteraan rond, net als Wolff en Frey in de DTM. Simona de Silvestro heeft vorig jaar in de Indycars mooie dingen laten zien, maar die heeft dit jaar de pech dat ze met dat misbaksel van Lotus aan de slag moet.
Dat klopt, maar daarom snap ik niet dat die De Villota zegt dat ze met haar talent in de F1 is gekomen. Voor mij is het meer een publiciteitsstunt geweest. En dat de rest het niet veel beter doet dat zij zo.

Kootje

Laat maar komen.
Ik bedoel, wie zie je liever ??

Maria DeVilotta of Vitaly Petrov





Susie Wolff Stoddart of Bruno Senna





Simona DiSilvestre of Narain Karthikeyan



Rijden kennen ze geen van allen, en als ik dan toch naar ze moet kijken ...... ::)

Fabian

Als je het zo gaat bekijken kan ik je alleen maar gelijk geven Kootje.

SanderD

Petrov kan toch wel rijden. Ik zie in hem bijvoorbeeld meer als in 'the hulk'.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 18 juni 2012 - 17:42:36
Als je het zo gaat bekijken kan ik je alleen maar gelijk geven Kootje.

Ja toch ?? ???
Zolang dames van hun kaliber maar niet in de topauto's terecht komen, mogen ze van mij de achterhoede vullen hoor.


Citaat van: sanderalonso op 18 juni 2012 - 17:53:29
Petrov kan toch wel rijden. Ik zie in hem bijvoorbeeld meer als in 'the hulk'.

:o :o :o
Serieus ?? ???

SanderD

Ja, hulk in de F1 vind ik niks. Heeft een keer een pole gehaald, meer niet. Petrov heeft al een podium op zijn naam staan.

Fabian

Citaat van: Kootje op 18 juni 2012 - 17:57:22
Ja toch ?? ???
Zolang dames van hun kaliber maar niet in de topauto's terecht komen, mogen ze van mij de achterhoede vullen hoor.
Absoluut geen problemen mee. Die De Silvestro mag best langskomen!

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 18 juni 2012 - 17:59:42
Ja, hulk in de F1 vind ik niks. Heeft een keer een pole gehaald, meer niet. Petrov heeft al een podium op zijn naam staan.

Tsja, als je alleen naar het best behaalde resultaat bekijkt dan is Petrov idd beter.
Ik zie in Hülkenberg echter iemand van het kaliber Rosberg ('n racewinnaar met WK potentie), terwijl Vitaly voor mij waarschijnlijk nooit meer dan 'n paydriver zal worden.

SanderD

Citaat van: Kootje op 18 juni 2012 - 18:05:39
Citaat van: sanderalonso op 18 juni 2012 - 17:59:42
Ja, hulk in de F1 vind ik niks. Heeft een keer een pole gehaald, meer niet. Petrov heeft al een podium op zijn naam staan.

Tsja, als je alleen naar het best behaalde resultaat bekijkt dan is Petrov idd beter.
Ik zie in Hülkenberg echter iemand van het kaliber Rosberg ('n racewinnaar met WK potentie), terwijl Vitaly voor mij waarschijnlijk nooit meer dan 'n paydriver zal worden.

Ik vind hem ook beter als je gewoon naar het racen kijkt. Hulkenberg maakt op mij gewoon geen indruk, ik weet echt niet wat iedereen in hem ziet.

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 18 juni 2012 - 18:22:42
Citaat van: Kootje op 18 juni 2012 - 18:05:39
Citaat van: sanderalonso op 18 juni 2012 - 17:59:42
Ja, hulk in de F1 vind ik niks. Heeft een keer een pole gehaald, meer niet. Petrov heeft al een podium op zijn naam staan.

Tsja, als je alleen naar het best behaalde resultaat bekijkt dan is Petrov idd beter.
Ik zie in Hülkenberg echter iemand van het kaliber Rosberg ('n racewinnaar met WK potentie), terwijl Vitaly voor mij waarschijnlijk nooit meer dan 'n paydriver zal worden.

Ik vind hem ook beter als je gewoon naar het racen kijkt. Hulkenberg maakt op mij gewoon geen indruk, ik weet echt niet wat iedereen in hem ziet.


Ik ben het met Kootje eens...Hulk heeft meer potentie dan Petrov. Kijk nou eens naar hoe Petrov het nu doet bij Caterham. Hij legt het meermaals af tegenover Heikki.


Ok, ook Hulkenberg legt het nu af tegen DiResta, maar ik zie Hulk zich nog wel verbeteren.


SanderD

Citaat van: Franky R. op 18 juni 2012 - 20:30:39
Citaat van: sanderalonso op 18 juni 2012 - 18:22:42
Citaat van: Kootje op 18 juni 2012 - 18:05:39
Citaat van: sanderalonso op 18 juni 2012 - 17:59:42
Ja, hulk in de F1 vind ik niks. Heeft een keer een pole gehaald, meer niet. Petrov heeft al een podium op zijn naam staan.

Tsja, als je alleen naar het best behaalde resultaat bekijkt dan is Petrov idd beter.
Ik zie in Hülkenberg echter iemand van het kaliber Rosberg ('n racewinnaar met WK potentie), terwijl Vitaly voor mij waarschijnlijk nooit meer dan 'n paydriver zal worden.

Ik vind hem ook beter als je gewoon naar het racen kijkt. Hulkenberg maakt op mij gewoon geen indruk, ik weet echt niet wat iedereen in hem ziet.


Ik ben het met Kootje eens...Hulk heeft meer potentie dan Petrov. Kijk nou eens naar hoe Petrov het nu doet bij Caterham. Hij legt het meermaals af tegenover Heikki.


Ok, ook Hulkenberg legt het nu af tegen DiResta, maar ik zie Hulk zich nog wel verbeteren.

Ik niet, ik heb hem niet gevolgd in GP2 en andere klassen, maar ik zie eigenlijk niks in hem