GP Bahrein

Gestart door gloudiesaurus, 17 februari 2011 - 13:36:19

« vorige - volgende »

Moet de Bahreini GP later dit jaar alsnog verreden worden ??

JA ,anders zal ik 'm echt missen.
0 (0%)
NEE ,daar mis je toch niets aan.
1 (5.9%)
JA ,er zouden nu eenmal 20 GP's zijn ,en daar heb ik me op ingesteld.
1 (5.9%)
Nee ,met 19 GP's hebben we 'n mooi seizoen.
3 (17.6%)
JA ,en anders moet hij vervangen worden door 'n andere GP.
4 (23.5%)
NEE ,van mij mag hij sowieso wel van de kalender af.
8 (47.1%)
Anders ,namelijk:  ??
0 (0%)
Ik heb geen mening !!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 maart 2011 - 16:47:13

Kootje

Het zijn inderdaad alleen nog maar geruchten.
Één definitieve beslissing kan natuurlijk ook pas genomen worden als de Bahreinse GP officieel afgelast wordt.
Er is ook nog sprake van 'n eventuele extra testsessie in Abu Dhabi.

http://www.f1today.nl/20110218/horner-na-fotameeting-er-is-nog-niks-besloten.html

Maar toch hoop ik ( tegen beter weten in ) dat het plan van Jerez doorgang vindt.
Ten 1e: van de Spaanse GP's zie ik 'm het liefst daar.
Ten 2e: hoe meer races ,hoe beter. ( ook al ben ik in principe tegen meerdere races in 1 land )

Organisatorisch gezien moet het wel haalbaar zijn.
Moeten ze er alleen niet te lang mee wachten.
Het grootste probleem zal het accomoderen en aantrekken van bezoekers zijn.
Kijk.... ,de Spanjaarden zullen sowieso wel komen ,maar voor de rest v/d wereld wordt het toch iets lastiger.

Daarom zal het inderdaad wel WISHFULL THINKING zijn.
Maar toch..... waar rook is.....

0634

Rook is rook. Maar een opportunistische reporter die wat roept op internet zorgt niet voor rook, maar voor hoop. Meer niet.

In drie weken tijd organiseer je geen GP. Het is Bahrein of niks.

Enzo


0634

Dat lijkt mij vrij zeker inderdaad. Nu Groot Brittanie een negatief reisadvies heeft afgegeven kan er niks meer verzekerd worden, heb ik begrepen. Dan houdt het dus gewoon op he.

Melbourne mag eindelijk weer eens de seizoensopener hosten.

Gerard

Inderdaad,jammer,maar dan hebben wenog 19? Races over... Mwah, Australië als seizoensopener is jaaren leuk geweest, dus ach... Dan wachten we tot 27 Maart tot de eerste race...


Kootje

Alhoewel Bernie pas woensdag wil beslissen ,lijkt het er wel heel sterk op dat de 1e GP afgelast wordt.
En dat is dan jammer ,meer ook niet.
De wereld blijft draaien ,en ook het seizoen 2011 gaat vanzelf van start.
Word alleen 2 lange weken extra wachten.

0634

Dat twee weken langer wachten is idd balen. De GP van Bahrein zelf, zal ik echt niet missen. Maar goed, dat geldt ook voor o.m. Valencia, Barcelona en Singapore. ;)

Kootje

En daarom hoop ik stiekem toch 'n beetje op JEREZ.
Hebben we iig nog één leuke race in Spanje.

Maar ja ,bij hoop zal 't wel blijven.
En hoop doet gekken nu eenmaal in vreugde leven. 
:D :P :D

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 19 februari 2011 - 15:52:59
Dat twee weken langer wachten is idd balen. De GP van Bahrein zelf, zal ik echt niet missen. Maar goed, dat geldt ook voor o.m. Valencia, Barcelona en Singapore. ;)

Nou, Singapore hoort niet in het rijtje hoor...IMHO!

0634

Citaat van: Franky R. op 19 februari 2011 - 17:27:30
Citaat van: Jeroen op 19 februari 2011 - 15:52:59
Dat twee weken langer wachten is idd balen. De GP van Bahrein zelf, zal ik echt niet missen. Maar goed, dat geldt ook voor o.m. Valencia, Barcelona en Singapore. ;)

Nou, Singapore hoort niet in het rijtje hoor...IMHO!
Ieder zijn ding ;). Ik vind het een stratencircuit van niks.

Gerard

Misschien een stomme vraag,maar dat negatieve reisadvies... geldt dat voor particuliere reizigers vanuit Engeland?
Of geldt dat ook voor alle in Engeland gevestigde teams??

Stel dat de race doorgaat, komen dan de "engelse"teams niet en de rest wel??

Lijkt me onwaarschijnlijk,maar theoretisch gezien...

SDG

Zijn er in het verleden eigenlijk nog al GP's geschrapt omwille van politieke redenen?

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 19 februari 2011 - 16:34:25
En daarom hoop ik stiekem toch 'n beetje op JEREZ.
Hebben we iig nog één leuke race in Spanje.

Maar ja ,bij hoop zal 't wel blijven.
En hoop doet gekken nu eenmaal in vreugde leven. 
:D :P :D

Jerez? Ik ben er 2 weken geleden geweest en dat circuit is toch wel een beetje verouderd! Zeker qua faciliteiten... En het circuit is erg smal.. het is een beetje een mickey  mouse baan waar het moeilijk inhalen is, zeker voor de F1. Eigenlijk is het een echt motogp-circuit. Denk niet dat je de huidige F1's daar in een race wilt zien ;)

En races eerder geschrapt om politieke redenen, Zuid Afrika? Vanwege de apartheid meen ik...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 19 februari 2011 - 22:22:50
En races eerder geschrapt om politieke redenen, Zuid Afrika? Vanwege de apartheid meen ik...


Ik bedoelde eigenlijk races die reeds op de kalender stonden. Uit Zuid-Afrika is men na 1985 gewoon weggebleven, deels omwille van de apartheid en deels ook omdat Kyalami niet echt meer voldeed aan de eisen, geloof ik. 1985 zelf was overigens al een aparte race, waarbij de Franse (Renault, Ligier) en Amerikaanse (Beatrice) teams forfait gaven, met als resultaat slechts 20 wagens aan de start.