GP Bahrein

Gestart door gloudiesaurus, 17 februari 2011 - 13:36:19

« vorige - volgende »

Moet de Bahreini GP later dit jaar alsnog verreden worden ??

JA ,anders zal ik 'm echt missen.
0 (0%)
NEE ,daar mis je toch niets aan.
1 (5.9%)
JA ,er zouden nu eenmal 20 GP's zijn ,en daar heb ik me op ingesteld.
1 (5.9%)
Nee ,met 19 GP's hebben we 'n mooi seizoen.
3 (17.6%)
JA ,en anders moet hij vervangen worden door 'n andere GP.
4 (23.5%)
NEE ,van mij mag hij sowieso wel van de kalender af.
8 (47.1%)
Anders ,namelijk:  ??
0 (0%)
Ik heb geen mening !!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 12 maart 2011 - 16:47:13

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Ach het leger en de politie zal daar wel het protest de kop indrukken en de tiranie en onderdrukking voortzetten. Zo kunnen wij thuis lekker van de race genieten.  :-X

Wist niet dat het in Bahrein er zo aan toe ging.   

Senergy

Zou er dan geen ander circuit de plaats innemen?

Er zullen mijns inziens toch wel een aantal circuits dit maar al te graag doen.

Ik denk dan aan Jerez, en waarom geen Paul Ricard.
Of is dit weer naief van mij. Ik zou het wel willen zien een F1-race op Paul Ricard, kunnen ze lekker hard scheuren en als ze van de baan gaan slijten de banden harder.
dat dan weer met de Pirelli's in het achterhoofd whooopieeeee lekker veel ploffers  ;D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

SDG

Citaat van: Senergy op 17 februari 2011 - 14:28:30
Zou er dan geen ander circuit de plaats innemen?

Er zullen mijns inziens toch wel een aantal circuits dit maar al te graag doen.

Ik denk dan aan Jerez, en waarom geen Paul Ricard.
Of is dit weer naief van mij. Ik zou het wel willen zien een F1-race op Paul Ricard, kunnen ze lekker hard scheuren en als ze van de baan gaan slijten de banden harder.
dat dan weer met de Pirelli's in het achterhoofd whooopieeeee lekker veel ploffers  ;D

Een GP vanuit het niets op een paar weken op touw zetten is een quasi onmogelijke opgave. Je moet alles logistiek rond krijgen, contracten met de organisatie afsluiten, de publiciteitsmachine in gang zetten, rekenen op volk dat gaat komen kijken... En later in het seizoen ligt de kalender al vast en is het vaak al even moeilijk om nog een gaatje te vinden voor een extra race.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 17 februari 2011 - 14:25:49
Ach het leger en de politie zal daar wel het protest de kop indrukken en de tiranie en onderdrukking voortzetten. Zo kunnen wij thuis lekker van de race genieten.  :-X

Wist niet dat het in Bahrein er zo aan toe ging.   

Kun je nagaan hoe effectief die onderdrukking was...Men is er nu achtergekomen dat zij de meerderheid vormen. Maar goed, dat dachten de Chinezen op het 'Plein Van De Hemelse Vrede' ook... ::) ...Maar in Tunesië en Egypte lukte het. Het lijkt dan op een soort domino-effect, maar dat neemt niet weg dat mensen het recht hebben om te vechten voor hun vrijheid.

En dat er dan een GP 'sneuvelt', soit...Alsof Bahrein voor spannende races zorgde...

SDG

Citaat van: Franky R. op 17 februari 2011 - 15:44:06
Citaat van: M@rc op 17 februari 2011 - 14:25:49
Ach het leger en de politie zal daar wel het protest de kop indrukken en de tiranie en onderdrukking voortzetten. Zo kunnen wij thuis lekker van de race genieten.  :-X

Wist niet dat het in Bahrein er zo aan toe ging.   

Kun je nagaan hoe effectief die onderdrukking was...Men is er nu achtergekomen dat zij de meerderheid vormen. Maar goed, dat dachten de Chinezen op het 'Plein Van De Hemelse Vrede' ook... ::) ...Maar in Tunesië en Egypte lukte het. Het lijkt dan op een soort domino-effect, maar dat neemt niet weg dat mensen het recht hebben om te vechten voor hun vrijheid.

En dat er dan een GP 'sneuvelt', soit...Alsof Bahrein voor spannende races zorgde...

Dat is nog eens wat anders dan die gasten met hun 'Frietrevolutie' hier te lande...

Franky R.

http://www.f1pits.net/nieuws/gekkenhuis_in_bahrein/

Met foto's van GvdG...Er zal geen 'ultra-lens' op zijn smartphone zitten, dus GvdG zat er dicht bovenop!!!



rafael25


Als dit geannuleerd, Moeten we een extra 2 weken ... ... aaaarggggh wachten! >:( >:( >:(

rafael25

Citaat van: Franky R. op 17 februari 2011 - 15:47:50
http://www.f1pits.net/nieuws/gekkenhuis_in_bahrein/

Met foto's van GvdG...Er zal geen 'ultra-lens' op zijn smartphone zitten, dus GvdG zat er dicht bovenop!!!




Zelfs Silverstone is niet veilig. Weten jullie nog wat gebeurde in 2003. ::)

Folkert

Denk dat het enigsinds wel meevalt, met het uitvallen van de GP. Maar te begrijpen onrust, want al die landen gaan nu op de kop. Zoals eerder gezegd: het domino effect.

Ben benieuwd, misschien geen spannende gp, maar naar 3 of 4 maanden niks, maakt mij dat niet uit.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Begrijpelijk dat de mensen daar dit evenement aangrijpen om aandacht te vragen!! Hoeveel mensen wereldwijd zullen de GP gaan volgen? Zo'n 500 miljoen mensen...

Als je een groot publiek wilt, is dit dè kans!
En hoe zou de oproerpolitie acteren met zo'n groot publiek? Zullen ze dan ook "gewoon"  schieten en knuppelen?
Ik denk dat dit zeker iets is om rekening mee te houden! En als de race afgelast wordt, wat kost het dan? (voor het land/ de organisatie)




robbert

mja, als de race toch doorgaat, zullen velen, dan toch teleurgesteld zijn omdat ze een saaie race zagen. Er is al meermaal bewezen dat bahrain voor saaie races zorgt

0634

Citaat van: SDG op 17 februari 2011 - 15:04:47
Citaat van: Senergy op 17 februari 2011 - 14:28:30
Zou er dan geen ander circuit de plaats innemen?

Er zullen mijns inziens toch wel een aantal circuits dit maar al te graag doen.

Ik denk dan aan Jerez, en waarom geen Paul Ricard.
Of is dit weer naief van mij. Ik zou het wel willen zien een F1-race op Paul Ricard, kunnen ze lekker hard scheuren en als ze van de baan gaan slijten de banden harder.
dat dan weer met de Pirelli's in het achterhoofd whooopieeeee lekker veel ploffers  ;D

Een GP vanuit het niets op een paar weken op touw zetten is een quasi onmogelijke opgave. Je moet alles logistiek rond krijgen, contracten met de organisatie afsluiten, de publiciteitsmachine in gang zetten, rekenen op volk dat gaat komen kijken... En later in het seizoen ligt de kalender al vast en is het vaak al even moeilijk om nog een gaatje te vinden voor een extra race.
klopt. Het is of Bahrien of twee weken wachten.

Edwin90

Op de twitter van Olav Mol post hij het gerucht dat de teambazen vrijdag samenkomen in Barcelona om te bespreken of de seizoensopener niet daar gehouden kan worden. Aangezien het materiaal er toch al is voor het testen.

T.Nuvolari

Booth van Virgin zegt dat veel broodnodig materiaal ook al onderweg is richting Bahrein, om daar binnen 2 weken te testen.