2011: Naar welke Grand Prix(s) ga jij?

Gestart door JimmySPA, 09 februari 2011 - 22:04:43

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: M@rc op 09 augustus 2011 - 14:05:21
Zou dolgraag Canada of Australië eens aandoen. Maar dat zal pas voor binnen een jaar of 7 zijn. Kindjes groot genoeg en dn kunnen ze mee.
Is Canada ook niet duur om naartoe te gaan (de tickets zelf bedoel ik dan, exclusief vliegtickets)?

Monza staat bovenaan mijn lijst om buiten Spa te gaan, ik denk dat ik me daar volgend jaar aan ga wagen. Ik zou ook Brazilië eens willen doen, maar na Bernie zijn voorvalletje vorig jaar ben ik een klein beetje van dat idee teruggestapt. :P

robbert

ik zou monza eens willen doen. Om als ferrarifan tussen de tifosi te gaan zitten, moet gewoonweg zalig zijn :)

Niels_

Citaat van: robbert op 09 augustus 2011 - 18:10:18
ik zou monza eens willen doen. Om als ferrarifan tussen de tifosi te gaan zitten, moet gewoonweg zalig zijn :)
Daarom dus. In Spa voel ik me meer als een Italiaan in Groot-Brittannië sinds vorig jaar. ;D

T.Nuvolari

Citaat van: Scuderia91 op 09 augustus 2011 - 17:19:00
Citaat van: M@rc op 09 augustus 2011 - 14:05:21
Zou dolgraag Canada of Australië eens aandoen. Maar dat zal pas voor binnen een jaar of 7 zijn. Kindjes groot genoeg en dn kunnen ze mee.
Is Canada ook niet duur om naartoe te gaan (de tickets zelf bedoel ik dan, exclusief vliegtickets)?

Monza staat bovenaan mijn lijst om buiten Spa te gaan, ik denk dat ik me daar volgend jaar aan ga wagen. Ik zou ook Brazilië eens willen doen, maar na Bernie zijn voorvalletje vorig jaar ben ik een klein beetje van dat idee teruggestapt. :P

De ticketprijzen zijn volgens mij iets goedkoper, niet veel hoor. Maar je hebt daar overal wel ee bocht waar je deftig wagens op foto kan zetten. Als je een goedkope GP F1 wil bezoeken moet je terug in de tijd lijkt me.  ;)

Kootje

Citaat van: M@rc op 10 augustus 2011 - 07:08:24
De ticketprijzen zijn volgens mij iets goedkoper, niet veel hoor. Maar je hebt daar overal wel ee bocht waar je deftig wagens op foto kan zetten. Als je een goedkope GP F1 wil bezoeken moet je terug in de tijd lijkt me.  ;)

Maleisie is lekker goedkoop.   va 19,-
Ook China is zeker betaalbaar.   va 42,-   toegegeven .... beiden zijn vrij ver weg ,maar dichterbij is er Turkije.   va 37,-

Niels_

Citaat van: Kootje op 10 augustus 2011 - 11:38:31
Citaat van: M@rc op 10 augustus 2011 - 07:08:24
De ticketprijzen zijn volgens mij iets goedkoper, niet veel hoor. Maar je hebt daar overal wel ee bocht waar je deftig wagens op foto kan zetten. Als je een goedkope GP F1 wil bezoeken moet je terug in de tijd lijkt me.  ;)

Maleisie is lekker goedkoop.   va 19,-
Ook China is zeker betaalbaar.   va 42,-   toegegeven .... beiden zijn vrij ver weg ,maar dichterbij is er Turkije.   va 37,-
Ja, maar als ik naar Maleisië of China moet, ben ik weer geld kwijt aan een vliegtuigticket. En naar China gaat dat allesbehalve goedkoop zijn. En Turkije, is geen optie meer volgend jaar (allicht) ... :P

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 10 augustus 2011 - 17:47:45
Turkije, is geen optie meer volgend jaar (allicht) ... :P
Maar wellicht ook wel  ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/265919/turkije-hoopt-in-2012-toch-op-kalender-te-staan/

Binnen Europa zijn Monaco en Monza met kaarten va 76,- goedkoop.
Althans voor Formule 1 begrippen.  ::)

Niels_

Citaat van: Kootje op 10 augustus 2011 - 18:12:58
Citaat van: Scuderia91 op 10 augustus 2011 - 17:47:45
Turkije, is geen optie meer volgend jaar (allicht) ... :P
Maar wellicht ook wel  ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/265919/turkije-hoopt-in-2012-toch-op-kalender-te-staan/

Binnen Europa zijn Monaco en Monza met kaarten va 76,- goedkoop.
Althans voor Formule 1 begrippen.  ::)
Ik dacht dat Monaco net extreem duur was?

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 10 augustus 2011 - 23:56:53
Citaat van: Kootje op 10 augustus 2011 - 18:12:58
Citaat van: Scuderia91 op 10 augustus 2011 - 17:47:45
Turkije, is geen optie meer volgend jaar (allicht) ... :P
Maar wellicht ook wel  ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/265919/turkije-hoopt-in-2012-toch-op-kalender-te-staan/

Binnen Europa zijn Monaco en Monza met kaarten va 76,- goedkoop.
Althans voor Formule 1 begrippen.  ::)
Ik dacht dat Monaco net extreem duur was?
Dacht ik ook ,maar blijkbaar valt dat mee ::) ,al zal Monaco zelf niet goedkoop zijn qua hapjes en drankjes. :-\
Ook heb ik het idee dat je voor dat geld wel ergens ver weg bovenop 'n berg staat. :(
Maar toch ...... van de Europese GP's hebben zij de goedkoopste plaatsen. 8)

RobbertF1

Citaat van: Kootje op 11 augustus 2011 - 07:57:34
Citaat van: Scuderia91 op 10 augustus 2011 - 23:56:53
Citaat van: Kootje op 10 augustus 2011 - 18:12:58
Citaat van: Scuderia91 op 10 augustus 2011 - 17:47:45
Turkije, is geen optie meer volgend jaar (allicht) ... :P
Maar wellicht ook wel  ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/265919/turkije-hoopt-in-2012-toch-op-kalender-te-staan/

Binnen Europa zijn Monaco en Monza met kaarten va 76,- goedkoop.
Althans voor Formule 1 begrippen.  ::)
Ik dacht dat Monaco net extreem duur was?
Dacht ik ook ,maar blijkbaar valt dat mee ::) ,al zal Monaco zelf niet goedkoop zijn qua hapjes en drankjes. :-\
Ook heb ik het idee dat je voor dat geld wel ergens ver weg bovenop 'n berg staat. :(
Maar toch ...... van de Europese GP's hebben zij de goedkoopste plaatsen. 8)

Monaco kan wel goedkoop zijn. Zelf eten en drinken mee en op een kilometer of 100 van het circuit af gaan slapen. Ik ga naar Spa en slaap in omgeving Durbuy. Ga van woensdag tot en met woensdag en ben p.p. 260eu kwijt voor een heel prima hotel. Je kan ook in Spa slapen en dan kost alleen het weekend 2500 euro.

Niels_

Is dat niet wat overdreven? Je moet ook niet in hartje Spa gaan slapen, ik zelf heb iets in Coo (gewoon een klein huisje), ik denk dat we met 150 euro voor een weekend (+ wat extra dagen op voorhand) toekomen. Maarja, jij hebt natuurlijk wel een hotel dan...

Wizard

Het was een voorbeeld. Ik zit dat weekend waarschijnlijk ook in de regio. Hoewel, veel is natuurlijk volgeboekt. Maar een weekendje wellnessen en de GP meepikken kan geen kwaad natuurlijk. Dus even kijken of ik wat vind, en zoniet wordt het een weekendje Nordschleife!

Gerard

Citaat van: Kootje op 10 augustus 2011 - 18:12:58
Citaat van: Scuderia91 op 10 augustus 2011 - 17:47:45
Turkije, is geen optie meer volgend jaar (allicht) ... :P
Maar wellicht ook wel  ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/265919/turkije-hoopt-in-2012-toch-op-kalender-te-staan/

Binnen Europa zijn Monaco en Monza met kaarten va 76,- goedkoop.
Althans voor Formule 1 begrippen.  ::)
Dan hebbie zeker zo'n plekkie als die gasten in die reclame van Bavaria City Racing ;D
Het verbaast me trouwens dat dit de prijzen zijn.. kan me herinneren dat de kaarten een aantal jaren geleden 200 a 300 kostten??

Kootje

Citaat van: Gerard op 14 augustus 2011 - 11:50:00
Dan hebbie zeker zo'n plekkie als die gasten in die reclame van Bavaria City Racing ;D
Het verbaast me trouwens dat dit de prijzen zijn.. kan me herinneren dat de kaarten een aantal jaren geleden 200 a 300 kostten??

Dan sta je ver naar achter tussen de laatste 2 bochten ergens op 'n berg.
Voor 'n fatsoenlijk tribunekaartje ben je idd 'n paar honderd Euri kwijt.
Maar das overal het geval ,dus.....

JimmySPA

Geen GP dit jaar voor mij. Weinig zin om te gaan, helemaal omdat we nog niks georganiseerd oid hadden en hier in de buurt een feest is. Zonde, maar ik hoef die idiote DRS actie's nu niet in real life te zien :P Na 4 jaar even een pauze , volgend jaar maar weer... Wel voor volgend weekend +- 350 euro over  :D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"