2011: Naar welke Grand Prix(s) ga jij?

Gestart door JimmySPA, 09 februari 2011 - 22:04:43

« vorige - volgende »

JimmySPA

Oke en wat als die boer gepakt is en het niet meer doet, dan sta je even raar te kijken! :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

_Makke_

Citaat van: robbert op 10 juli 2011 - 21:39:10
jaja nurburgring here I come. Hopelijk mclaren kansloos

Eheh, dat komt er van als je een anti bent.  :P

Niels_

Er zijn daar genoeg weien die openstaan voor het publiek. Het voordeel is dat je die maar een euro of 5 kosten voor vrijdag-zaterdag en 10 voor zondag. In tegenstelling tot die parking green-red-... waar je al snel aan 19 euro zit. Daar zou ik me geen zorgen om maken.

En ja, ik ben gierig.

RobbertF1

Citaat van: JimmySPA op 29 juli 2011 - 13:04:32
Oke en wat als die boer gepakt is en het niet meer doet, dan sta je even raar te kijken! :P

Gepakt, waarom? Omdat hij mensen de kans geeft om op een relaxte manier daar te komen en mooi te laten parkeren?

RobbertF1

Citaat van: Scuderia91 op 30 juli 2011 - 01:23:15
Er zijn daar genoeg weien die openstaan voor het publiek. Het voordeel is dat je die maar een euro of 5 kosten voor vrijdag-zaterdag en 10 voor zondag. In tegenstelling tot die parking green-red-... waar je al snel aan 19 euro zit. Daar zou ik me geen zorgen om maken.

En ja, ik ben gierig.

Parkeren voor green kost je al snel 50 euro voor het weekend. En dat is niet zo zeer gierig. Het is de drukte ontlopen. Ik heb geen zin om als ik zondag de Formule BMW oversla en om een uurtje of 10 bij het circuit kom 1,5 uur in de file te staan.

Wizard

Zijn er trouwens mensen die andere raceklasses gaan bezichtigen? Hoewel ik dit jaar nauwelijks ben geweest ben ik doorgaans regelmatig op circuits te vinden. In het bijzonder, Nürburgring/Zolder. Ook de amateurklasses zijn best tof om te zien, zo wil ik nog een paar races van DNRT meepakken. En komt Formula Renault niet naar Zolder in september?? Ook altijd fun en veel F1-spul wat daar rondrijdt (demo's).

Kootje

Citaat van: Wizard op 31 juli 2011 - 12:02:59
Zijn er trouwens mensen die andere raceklasses gaan bezichtigen? Hoewel ik dit jaar nauwelijks ben geweest ben ik doorgaans regelmatig op circuits te vinden. In het bijzonder, Nürburgring/Zolder. Ook de amateurklasses zijn best tof om te zien, zo wil ik nog een paar races van DNRT meepakken. En komt Formula Renault niet naar Zolder in september?? Ook altijd fun en veel F1-spul wat daar rondrijdt (demo's).

Misschien de Masters of Formula 3 (12 t/m 14-08) ,maar dat is het dan wel weer.
Ben niet zo geinterresseed in "gewone" autosport.
Formule racerij is waar het voor mij om draait.

Wizard

Tot nu toe nog wel. Maar overige klasses kunnen mij ook bekoren. Op Zandvoort zijn best toffe races te zien in de amateurklasses.

Kootje

Als ik er toevallig ben voor de Masters of toendertijd voor A1GP ,dan pik je die races wel mee en zijn ze best wel leuk.
Maar ik ga er niet voor naar het circuit en zet er ook m'n tv niet voor aan.

JimmySPA

Citaat van: Wizard op 31 juli 2011 - 12:02:59
Zijn er trouwens mensen die andere raceklasses gaan bezichtigen? Hoewel ik dit jaar nauwelijks ben geweest ben ik doorgaans regelmatig op circuits te vinden. In het bijzonder, Nürburgring/Zolder. Ook de amateurklasses zijn best tof om te zien, zo wil ik nog een paar races van DNRT meepakken. En komt Formula Renault niet naar Zolder in september?? Ook altijd fun en veel F1-spul wat daar rondrijdt (demo's).

Dit jaar een paar keer op Zandvoort geweest maar niet echt met events.
1 keer Sachsenring (behoorlijk ritje rijden) maar daar moest ik heen voor werk! :P
Ik ga wel naar de Masters, kaarten zijn gratis icm RedBull. Dus ff de motor aantrappen en de demo's kijken, en dan maar weer gauw weg voordat de Clio, FormuleFord of DieselCup de baan op komen. ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Citaat van: RobbertF1 op 31 juli 2011 - 02:21:18
Citaat van: Scuderia91 op 30 juli 2011 - 01:23:15
Er zijn daar genoeg weien die openstaan voor het publiek. Het voordeel is dat je die maar een euro of 5 kosten voor vrijdag-zaterdag en 10 voor zondag. In tegenstelling tot die parking green-red-... waar je al snel aan 19 euro zit. Daar zou ik me geen zorgen om maken.

En ja, ik ben gierig.

Parkeren voor green kost je al snel 50 euro voor het weekend. En dat is niet zo zeer gierig. Het is de drukte ontlopen. Ik heb geen zin om als ik zondag de Formule BMW oversla en om een uurtje of 10 bij het circuit kom 1,5 uur in de file te staan.
Het is ook maar wat je er voor over hebt. Ik kom voor 20 euro toe voor een weekend parking, bij die anderen kom je zelfs met 50 euro niet toe. Daarnaast zal je altijd wel in de file staan, want elk jaar zit gewoon heel Spa dicht na de race, zowel op zaterdag als op zondag. ;)

Anyway, het komt steeds dichterbij, ik kijk er nu al naar uit, nog 4 weken... 8)

JimmySPA

Citaat van: Scuderia91 op 06 augustus 2011 - 00:00:48
Anyway, het komt steeds dichterbij, ik kijk er nu al naar uit, nog 4 weken... 8)

Ik moet nog kaarten bestellen, kijken wie er mee gaat, beslissen met auto of motor te gaan en de camping boeken!! Oepsz  :-[

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Citaat van: JimmySPA op 07 augustus 2011 - 13:05:42
Citaat van: Scuderia91 op 06 augustus 2011 - 00:00:48
Anyway, het komt steeds dichterbij, ik kijk er nu al naar uit, nog 4 weken... 8)

Ik moet nog kaarten bestellen, kijken wie er mee gaat, beslissen met auto of motor te gaan en de camping boeken!! Oepsz  :-[
Bronze zone is nooit uitverkocht denk ik, evenals de camping dus dat is nu niet meteen zo'n probleem. :P Wel gezien dat er al veel van de Silver en Gold-tribunes uitverkocht zijn. :)

SDG

De volgende race waar ik bij ben zal pas in 2012 zijn. Voorlopig staat Barcelona bovenaan op mijn lijstje.

T.Nuvolari

Zou dolgraag Canada of Australië eens aandoen. Maar dat zal pas voor binnen een jaar of 7 zijn. Kindjes groot genoeg en dn kunnen ze mee.