2011: Naar welke Grand Prix(s) ga jij?

Gestart door JimmySPA, 09 februari 2011 - 22:04:43

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Wizard op 10 juli 2011 - 16:09:16
Ligt eraan waar je zit/staat. Spa kent veel lange rechte stukken. Nou, dan zie je echt reen ruk.
Dat geld voor elk circuit.

robbert

jaja nurburgring here I come. Hopelijk mclaren kansloos

Niels_

Dat het in Spa na de race muurvast zit neem ik er graag bij voor een spannende race. Wat ik daar trouwens vorig jaar gezien heb... Mercedessen die hun auto daar half kapot rijden op te hoge stenen om sneller weg te raken, jongens toch. :P

Nee, maar ik kan je best begrijpen. Vorig jaar vertrokken we daar rond 18u15-18u30 op zaterdag om naar een huisje te gaan in Coo, ik denk dat we rond 19u45-20u00 daar waren. Een uur of meer vastgezeten. Tja... ik neem het er altijd wel graag bij, het is tenslotte maar 1x op het jaar. :)

JimmySPA

Je schijnt ook van die apparaten te hebben die zijn heel smal, en hebben maar 2 wielen. Dan slalom je jezelf gewoon de file door. Ik zal eens kijken of ik daar informatie over kan vinden. Harley Davidson, Kawasaki en Ducati schijnen van die apparaten te maken.  :-X :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Citaat van: JimmySPA op 12 juli 2011 - 10:43:38
Je schijnt ook van die apparaten te hebben die zijn heel smal, en hebben maar 2 wielen. Dan slalom je jezelf gewoon de file door. Ik zal eens kijken of ik daar informatie over kan vinden. Harley Davidson, Kawasaki en Ducati schijnen van die apparaten te maken.  :-X :)

Niet iedereen is geneigd op zo'n motorisch aangedreven fiets te kruipen.

Kootje

Ach ..... ,als je direct na de Formule 1 race vertrekt ,valt het best mee met die files.  ::)

Franky R.

Citaat van: M@rc op 12 juli 2011 - 11:32:35
Citaat van: JimmySPA op 12 juli 2011 - 10:43:38
Je schijnt ook van die apparaten te hebben die zijn heel smal, en hebben maar 2 wielen. Dan slalom je jezelf gewoon de file door. Ik zal eens kijken of ik daar informatie over kan vinden. Harley Davidson, Kawasaki en Ducati schijnen van die apparaten te maken.  :-X :)

Niet iedereen is geneigd op zo'n motorisch aangedreven fiets te kruipen.


Niet bang zijn en gewoon het stuur goed vasthouden... ;D ;D ;D

Enzo

Citaat van: Franky R. op 14 juli 2011 - 22:23:00
Citaat van: M@rc op 12 juli 2011 - 11:32:35
Citaat van: JimmySPA op 12 juli 2011 - 10:43:38
Je schijnt ook van die apparaten te hebben die zijn heel smal, en hebben maar 2 wielen. Dan slalom je jezelf gewoon de file door. Ik zal eens kijken of ik daar informatie over kan vinden. Harley Davidson, Kawasaki en Ducati schijnen van die apparaten te maken.  :-X :)

Niet iedereen is geneigd op zo'n motorisch aangedreven fiets te kruipen.

Zoals Vettel's imitatie van Mansell in Top Gear.

*Schots accent aan* ...I Just put my nuckles over the steering wheel and go straight... *schots accent uit*  ;D

Niet bang zijn en gewoon het stuur goed vasthouden... ;D ;D ;D

T.Nuvolari

Was inderdaad geweldige passage van Vettel in Top  Gear, maar Mansell is toch geen Schot. ;)

Enzo

Citaat van: M@rc op 15 juli 2011 - 08:11:52
Was inderdaad geweldige passage van Vettel in Top  Gear, maar Mansell is toch geen Schot. ;)

Nee geen schot, al klonk Vettel's imitatie wel zo... ::)
Zal wel aan mij liggen.

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 15 juli 2011 - 10:42:53
Citaat van: M@rc op 15 juli 2011 - 08:11:52
Was inderdaad geweldige passage van Vettel in Top  Gear, maar Mansell is toch geen Schot. ;)

Nee geen schot, al klonk Vettel's imitatie wel zo... ::)
Zal wel aan mij liggen.

Of het geluid van uw TV-toestel.  :D

Enzo

Citaat van: M@rc op 15 juli 2011 - 10:54:14
Citaat van: Enzo op 15 juli 2011 - 10:42:53
Citaat van: M@rc op 15 juli 2011 - 08:11:52
Was inderdaad geweldige passage van Vettel in Top  Gear, maar Mansell is toch geen Schot. ;)

Nee geen schot, al klonk Vettel's imitatie wel zo... ::)
Zal wel aan mij liggen.

Of het geluid van uw TV-toestel.  :D


Je hebt gelijk Marc, geen Schots accent. Maar het blijft leuk... ;D

RobbertF1

Ik heb vandaag mijn tickets voor België gekregen en heb erg zin om te gaan. Ik ben 2 jaar terug voor het laatst geweest en toen alleen de zondag. Heb toen op een prachtige locatie geparkeerd, rustig, goedkoop en een pendelbus! Helemaal super! En daarvoor in 2005, daar weet ik echter niet zoveel meer van.

Nou heb ik ook een vraag, is het aan te raden om een parkeerticket in het voren te bestellen? Ik ga namelijk het hele weekend en ik zou dan al een parkeerkaart kopen voor groen. Echter, daar gaat vast "iedereen" parkeren. Is het aan te raden om de plek van 2 jaar terug weer te proberen die toen lekker rustig en goedkoop was of op tijd vertrekken op Zaterdag en Zondag en dan op groen parkeren?

Kootje

#163
Geen idee ??

Ik ga nooit 'n heel weekend en bestel altijd m'n parkeerkaart direct bij m'n toegangsbewijzen mee.
Want ja ..... waarom het risico nemen ??
Om 'n paar centen uit te sparen op 'n bedrag wat toch al in de honderden Euri loopt ??
Nee ..... om dat beetje uit te sparen ga ik 't risico niet lopen m'n dag te laten vergallen.

RobbertF1

Citaat van: Kootje op 28 juli 2011 - 21:24:01
Geen idee ??

Ik ga nooit 'n heel weekend en bestel altijd m'n parkeerkaart direct bij m'n toegangsbewijzen mee.
Want ja ..... waarom het risico nemen ??
Om 'n paar centen uit te sparen op 'n bedrag wat toch al in de honderden Euri loopt ??
Nee ..... om dat beetje uit te sparen ga ik 't risico niet lopen m'n dag te laten vergallen.

Ik heb hier een mooie link.

Ik weet niet of het exact deze locatie is.  Wat ik wel weet is dat je vanaf Ruy komt aangereden. Vanaf de A26, Lorcé, Targnon, Stoumont, Gleize, Ruy en dan Spa aanhouden. Je komt over een verlaten weg heen. Daar is een boer die zijn land open heeft. Kostte mij (2 jaar terug voor de zondag 10 euro) die dan een pendelbus heeft die af en aan rijd en na de race op de locatie waar je stopt weer wacht en ongeveer iedere 20 minuten weer vertrekt om je naar je auto te brengen. Écht een toplocatie!! Tenminste, al je Brons hebt of Zilver/Goud in de buurt van La Source.

(Niet verder vertellen).