2011: Naar welke Grand Prix(s) ga jij?

Gestart door JimmySPA, 09 februari 2011 - 22:04:43

« vorige - volgende »

Kootje

Steek persoonlijk altijd m'n vingers in m'n oren zodra er 'n F1 langskomt.  ::)
Tussen de auto's door ,wil ik namelijk ook horen wat er tegen me gezegd wordt door m'n kompanen.
Dat gaat niet met oordopjes in ,want daar ben ik al te doof voor.  :D
En om die krengen nu steeds in en uit te doen ,daar word ik ook gek van.
In het geval van kinderen zeg ik ook: DOEN !!!  >:(

Niels_

#76
Zelf gebruik ik ook nooit oordopjes, al komt daar dit jaar allicht verandering in, vermits ik iets van de teamradio wil opvangen met die KangoorooTV. :)

Citaat van: Gerard op 17 maart 2011 - 10:59:36
@ Scuderia91 : Daar heb je wel gelijk in, die heuvels zouden inderdaad uitkomst moeten bieden om over het publiek voor je te kunnen kijken

Volgens mij stond mijn buurman op het rechte stuk na " eau rouge/Raidillon"
Daar heb ik nog nooit gezeten, maar daar lijkt het me ook nog steil genoeg daar. ;)

Citaat van: JimmySPA op 17 maart 2011 - 07:46:15
Citaat van: Scuderia91 op 16 maart 2011 - 20:11:39
meestal heb ik na dat weekend niet veel energie meer over omdat ik zoveel kilometers maak. :P

Kilometers bier of kilometers gelopen?  ;)
Haha, wel normaal drink ik tijdens de race geen alcohol, dat houd ik over voor 's avonds. :P

Anyway, ik las net dit op GPupdate.net:

Shell is titelsponsor geworden van de Grand Prix van België. Zo is donderdag bekendgemaakt. Het zou om een contract voor meerdere seizoenen gaan, waarmee de toekomst van de race op Spa-Francorchamps voorlopig veilig lijkt.

De organisatie van de Belgische Grand Prix kampt al jaren met grote financiële problemen. Het feit dat Formule 1-baas Bernie Ecclestone nu een meerjarige sponsordeal heeft afgesloten voor de race in de Ardennen, duidt erop dat de Brit in ieder geval geen plannen heeft om de race van de kalender te halen. Vorig jaar speelde Spa Grand Prix, de organisator van de race, nog met het idee om de race een keer in de twee jaar te houden, maar ook die maatregel lijkt nu achterwege te kunnen blijven. Richard Bracewell van Shell liet weten: "Spa is een van de meest veeleisende circuits op de kalender, voor zowel de coureurs als de wagens. Dit is voor ons dan ook de perfecte plek om reclame te maken voor onze producten."

De Grand Prix van België wordt dit jaar gehouden op 28 augustus.


De toekomst lijkt verzekerd! :)

Kootje

#77
:) DAS GOED NIEUWS !!! ;)

         ;D Kan ik vanaf 2013 iig gewoon weer naar Spa toe. 8)
::) En heeft Gerard ook nog 'n paar jaar om erover na te denken. :P
                                         :D ;D :D

JimmySPA

Citaat van: M@rc op 17 maart 2011 - 11:43:37
Oordopjes Gerard, geen overbodig iets als je naar een circuit gaat. Ze behoren tot mijn basisuitrusting voor eender welke raceklasse.  ;)

Oordopjes he? Waarom? Om uit te slapen misschien!!!
Nee alleen voor Dragracing heb ik oordoppen, maar dan wel van die bouwvakker dingen. En meestal vergeet ik die ook nog.
Voor de rest heb ik nooit oordoppen mee, lekker joh vooral in Eau Rouge dan kan je die auto helemaal goed horen/voelen in je oor.

Goed nieuws, Shell en Spa  8)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"


T.Nuvolari

Van mij mag je, maar ik wil niet binnen een paar jaar met ondragelijke oorsuizingen zitten die niet meer ophouden. Vorig jaar heeft iemand zich nog van het leven berooft daardoor. Ik ken nu zelf iemand persoonlijk die daar nu last van heeft en die heeft psychologische begeleiding nodig. De eerste heeft in zijn afscheidsbrief opgeroepen aan iedereen zorg te dragen voor z'n gehoor, de 2de heeft me dat ook gedaan. Dat en het feit dat ik op het werk verplicht oordoppen moet dragen voor veel minder db's dan bij een GP hebben doen overhalen ze mee te nemen naar elk evenement waar geluidsoverlast mogelijk is. Het klinkt misschien alsof ik een oude zagevent ben, maar al de mensen die werken in de F1 dragen ze zelf niet voor niets natuurlijk.

0634

Naah, als je in F1 werkt of wekelijks lags het circuit gaat heb je een punt, maar van een racejes per jaar zal het wel loslopen. Je staat daar ook niet in de pitstraat he.

Wekelijks in de kroeg staan heeft een veel schadelijker effect voor de oren.

Gerard

Citaat van: Kootje op 17 maart 2011 - 18:13:11
:) DAS GOED NIEUWS !!! ;)

         ;D Kan ik vanaf 2013 iig gewoon weer naar Spa toe. 8)
::) En heeft Gerard ook nog 'n paar jaar om erover na te denken. :P
                                         :D ;D :D
;D ;D
Heren, rustig!! ;D
Toen ik met mijn dochter in Zandvoort was, had ze èn oordopjes in, èn ze had een hoofdtelefoon op, die op mn werk gebruikt wordt tegen gehoorbeschadiging (een hele goede,dure} dus..

Mja, een 9 jarige heeft iets gevoeligere oren dan ons.. die van ons zijn al beschadigd door alle muziek (harde muziek) en feesten etc...

Anyway, ik las inderdaad ook dat Shell de hoofdsponsor is geworden van de race op Spa, wellicht moet et er dan toch eens van komen, en ga ik misschien wel deze zomer....

0634

Zoals gezegd, ze delen oordopjes uit daar. Dus mocht je ze willen, kan je ze gewoon pakken.

rafael25


Nesta

Hoi allemaal,

In het verleden heb ik al eens Spa en Monaco bezocht. Heb nu het voornemen om met een vriend Monza te bezoeken. Heeft iemand ervaring met Monza en zo ja, waar kun je het beste tickets kopen en hoe regelen jullie overnachtingen. Hotel of campings? Kortom ik ben dringend op zoek naar jullie tips, want ik ken Monza niet.

Groet
Nesta

T.Nuvolari

Hey Nesta,

Welkom!
Ik kan zelf geen antwoord geven op je vraag, maar misschien staat het antwoord al in dit topic.
http://www.f1pits.net/forum/formule1-forum/2011-naar-welke-grand-prix(s)-ga-jij/
;) ;) ;)

Kootje

Hee NESTA ,leuk weer 'n nieuw lid te begroeten ,WELKOM op het forum.

Alhoewel ik nooit op Monza ben geweest ,boek ik altijd bij Ticket & Travel.
Zij bieden diverse reizen inclusief hotel/camping aan ,en ook verkopen ze entreekaarten in alle soorten en maten.
Voor Formule 1 races ,maar ook DTM ,MotoGP ,IRL ,Superbike ,Superleague Formula enz. enz.

Check de site: http://www.tickettravel.nl/  of  http://www.tickettravel.nl/index.php/f1/italie  specifiek voor de F1 GP te Monza.

Enzo


0634

Topic circuit bezoek 2011 samengevoegd met Naar welke GP ga jij? :)