2011: Naar welke Grand Prix(s) ga jij?

Gestart door JimmySPA, 09 februari 2011 - 22:04:43

« vorige - volgende »

JimPunkRawker

Door dit topic overweeg ik langzamerhand om dit jaar naar Duitsland af te reizen.  :)
zag voor onder de 100 euro staanplaats in de laatste turn na chicane, lijkt me wel wat.
(als  F1 fan sinds '99 nog nooit naar een gp geweest)  :-[

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

Citaat van: JimPunkRawker(als  F1 fan sinds '99 nog nooit naar een gp geweest) :-[

>:( Daar zou ik me ook voor schamen !!!  ;D


Wat is het trouwens:
Ben je sinds '99 niet meer naar 'n GP geweest ??
of
Ben je F1 fan sinds '99 en sowieso nog nooit naar 'n GP geweest ??

In beide gevallen moet je je schamen.  ;)  :P  :D  ,maar in het eerste geval is de Nürburgring 'n aanrader.
In het 2e geval zou ik toch voor Spa-Francorchamps kiezen   8)  ,nu het nog kan zeg maar.  :-\  :'(

JimPunkRawker

Citaat van: Kootje op 13 maart 2011 - 21:30:03
Citaat van: JimPunkRawker(als  F1 fan sinds '99 nog nooit naar een gp geweest) :-[

>:( Daar zou ik me ook voor schamen !!!  ;D


Wat is het trouwens:
Ben je sinds '99 niet meer naar 'n GP geweest ??
of
Ben je F1 fan sinds '99 en sowieso nog nooit naar 'n GP geweest ??

In beide gevallen moet je je schamen.  ;)  :P  :D  ,maar in het eerste geval is de Nürburgring 'n aanrader.
In het 2e geval zou ik toch voor Spa-Francorchamps kiezen   8)  ,nu het nog kan zeg maar.  :-\  :'(

geen commentaar meer, daar laat ik me niet meer over uit  :) ;)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races


Niels_

Zo ongewoon is dat niet, het blijft veel geld en als je geen mensen kent die ook gaan ga je de stap ook minder snel zetten allicht. ;)

Kootje

Heb je helemaal gelijk in.
Was ook maar als dolletje bedoeld.
Vandaar ook de veelvoud aan   ;)  :P  :D en  ;D

JimmySPA

Gewoon gaan joh! Je weet niet wat je mist :P
Enne laatste GP Spa? Mwah dat denk ik ook al 4 jaar maar telkens toch weer gaan.  :D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 14 maart 2011 - 14:42:06
Enne laatste GP Spa? Mwah dat denk ik ook al 4 jaar maar telkens toch weer gaan.  :D
We hebben sowiso 2012 nog ,maar daarna zitten ze zonder contract.

Ondertussen weten we allemaal dat Bernie meer om geld dan om fans geeft.
Daarom rest er de vraag of België bereid is weer zo diep in de buidel te tasten voor 'n verliesgevende GP.
Als het antwoord daarop nee is ,betekend dit het einde van Spa-Francorchamps.

Ik hoop het uiteraard niet ,maar ik hou er serieus rekening mee.

Niels_

Ik denk niet dat België definitief verdwijnt, daarvoor is het circuit te mooi. Desnoods wordt het afwisselend met een ander circuit. Daarnaast is die GP ook belangrijk voor de horeca rondom het circuit.

0634

Ik zou het niet durven zeggen. Ik hoop het wel natuurlijk. Maar de overheid in Belgie wil niet veel investeren, de GP draait verlies geloof ik, de faciliteiten zijn verouderd, er is enorm veel niet-Europese concurrentie. De baan is prachtig, maar historie en uitdaging zijn nimmer Bernie's argmumenten.

Kootje

Precies !!!

Juist daarom ben ik bang dat het na 2012 einde verhaal is voor Spa.  :'(
:(  Wat dan weer betekend dat 2010 mijn laatste jaartje Spa was.

:o  Zoals eerder gezegd ga ik dit jaar geen GP bezoeken. 
Aangezien ik volgend jaar 2 Aziatische races wil combineren met 'n vakantie aldaar.  8)

Dus dan wordt het voor 2013 maar weer eens naar de Nürburgring.  :-\
:)  En ach ,das toch ook niet vervelend te noemen.

Niels_

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2011 - 06:37:30
er is enorm veel niet-Europese concurrentie.
Misschien is dat niet eens een nadeel voor Spa. Ik vermoed dat ze binnen 20 jaar geen 20 races in Azië willen hebben... De vurigste F1-supporters zullen nog steeds wel in Europa zitten (op Brazilië na dan) en ik kan me ook niet inbeelden dat de sfeer in Sakhir/Shanghai/Abu Dhabi dezelfde is als die in Monza/Silverstone/Catalunya. Het zou goed zijn voor de F1 dat het daar populair wordt, maar het moet niet ten koste van het publiek gaan. Ow wacht... dat beseft iedereen natuurlijk, enkel die ouwe niet. ;)

Senergy

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2011 - 06:37:30
Ik zou het niet durven zeggen. Ik hoop het wel natuurlijk. Maar de overheid in Belgie wil niet veel investeren, de GP draait verlies geloof ik, de faciliteiten zijn verouderd, er is enorm veel niet-Europese concurrentie. De baan is prachtig, maar historie en uitdaging zijn nimmer Bernie's argmumenten.

Daar tegenover de voordelen van SPA, zoals geweten Historiek en uitdaging (fav circuit van de meeste rijders) alsook je kan een hotel boeken aan de Belgische Kust als rijder en 4 uurtjes later kan je al in Spa zijn (probeer dat maar eens in een ander land). België is dan misschien een bananenrepubliek op vele gevallen, de GP van SPA kan en MAG nooit meer verdwijnen van de kalender. (Dreigend vingertje naar Bernie)  :P
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

T.Nuvolari

4u om van de kust naar Francorchamps te rijden? Ga je met een Honda Camino misschien.  :P

Kootje

Citaat van: senergyje kan een hotel boeken aan de Belgische Kust als rijder en 4 uurtjes later kan je al in Spa zijn (probeer dat maar eens in een ander land).
Dit kan ook in Australië ,Spanje (beide GP's) ,Italië ,Bahrein ,Brazilië ,Japan ,Monaco enz. enz.  ;)
En als ze de GP van Nederland terug laten keren ,dan kan je zelfs binnen 5 minuten vanaf de kust op 't circuit zijn.  :D