2011: Naar welke Grand Prix(s) ga jij?

Gestart door JimmySPA, 09 februari 2011 - 22:04:43

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: JimmySPA op 14 februari 2011 - 07:30:07
Citaat van: Scuderia91 op 14 februari 2011 - 00:23:10
Maar dat is niet te vergelijken. Jij komt daar aan om iets voor 2 uur, terwijl ik daar smorgens om half 8 aan de poort sta om een goed plaatsje te hebben met mijn stoel. ;) Ik wil namelijk wel een goede positie hebben voor de race en liefst een beetje comfortabel. :P Ik ben dan ook altijd blij dat ze om 9u al beginnen met andere raceklasses.

Rond 9 a 10 uur zit ik zondag al op het circuit hoor!  ;)
Nuchter? ;D

JimmySPA

Citaat van: Scuderia91 op 14 februari 2011 - 17:09:27
Citaat van: JimmySPA op 14 februari 2011 - 07:30:07
Citaat van: Scuderia91 op 14 februari 2011 - 00:23:10
Maar dat is niet te vergelijken. Jij komt daar aan om iets voor 2 uur, terwijl ik daar smorgens om half 8 aan de poort sta om een goed plaatsje te hebben met mijn stoel. ;) Ik wil namelijk wel een goede positie hebben voor de race en liefst een beetje comfortabel. :P Ik ben dan ook altijd blij dat ze om 9u al beginnen met andere raceklasses.

Rond 9 a 10 uur zit ik zondag al op het circuit hoor!  ;)
Nuchter? ;D
Ze moeten me niet laten blazen op de heen weg  :P Glkkg heb ik er nooit echt last van de volgende ochtend... Het is wel altijd het rustigste moment van het weekend, zondagochtend op het circuit.  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

ibileon

Ik ga franco onveilig maken met een paar makkers van mij.
Als je een groepje ziet waarbij er iemand vervoerd word in een vuilbak omdat hij te zat is dan zal dat voor 99% ons groepje zijn  ;D

Schumivill

Net als vorig jaar Barcelona onveilig gaan maken,sangriaaaa ;D
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

T.Nuvolari

Citaat van: Schumivill op 17 februari 2011 - 10:37:49
Net als vorig jaar Barcelona onveilig gaan maken,sangriaaaa ;D

Lekker, en gevaarlijk, zo in de zomer op een terraske.

fawlty

Citaat van: fawlty op 13 februari 2011 - 22:55:41
tickets voor Spa zijn al besteld. dit jaar slapen we in een huisje niet ver van Spa. Camping kost echt wel veel geld eigenlijk.

En in juni naar le mans. donderdagmorgen vertrekken en maandag terugkomen. echt spotgoedkoop in vergelijking met F1.

Huisje is in Sourbrodt en is van mijn tante en nonkel...
Ja sluw is die Hamilton

SDG

Citaat van: Schumivill op 17 februari 2011 - 10:37:49
Net als vorig jaar Barcelona onveilig gaan maken,sangriaaaa ;D

Ik ga dit jaar Valencia doen. Misschien niet echt de meest tot de verbeelding sprekende race, maar nog redelijk doenbaar qua prijs en gezien het klimaat ter plaatse op dat moment uiteraard ideaal te combineren met nog een paar dagen citytrip/strandvakantie erbij...

T.Nuvolari

Pluspunt is dat je 57 ronden lang mooie foto's kan nemen van de Formule 1 optocht. Je weet toch na 3 ronden op welke positie iedereen eindigt dus de race volgen hoeft niet. :P

Kootje

En ach.....laten we eerlijk zijn ,als je de race echt wil volgen kan je beter thuis blijven.
Tijdens 'n GP bezoek is het meer de beleving die het leuk maakt.
Althans ,dat geld voor mij ,en ik kijk dan ook altijd eenmaal weer thuis de race nog 'n keertje goed

Thuis is Valencia nooit geen bal aan ,maar ik denk dat als je daar bent het gewoon 'n leuke race is.
Ik wens jullie allen iig alvast veel plezier tijdens jullie GP uitjes.
Want zoals ik al eerder aangaf ,sla ik dit jaar ff over.

T.Nuvolari

Das inderdaad waar. Al moet ik zeggen dat je met zo'n KangarooTV de race heel goed kan volgen op het circuit.

Kootje

Vind je ??

Ik heb zo'n ding persoonlijk nooit geprobeert.  :-\
Het lijkt me namelijk geen doen op zo'n klein rotschermpje.
Ik vind dat mini schermpje wat RTL tijdens de reclame gebruikt nl al niets.  ;D

T.Nuvolari

Dacht ik ook. Het zat gratis bij m'n ticket toen, anders had ik het nog niet geweten, en het viel veel beter mee dan verwacht. Het scherm is groter dan dat van een PSP denk ik en je hebt er live commentaar bij. Zou het zo weer nemen.

Kootje

Volgend jaar toch maar eens proberen dan.

JimmySPA

Zo'n ding is mega waardeloos. Enig pluspunt is dat je Olav Mol hoort, en een beetje snapt qua tactiek en wat er gebeurt naast de camera.
2 of 3 jaar geleden hadden we er ook 1 gehuurd. Nou fantastisch, t enige waar ik naar keek dat waren de tijden na de sessie's...
Je gaat toch niet op een klein schermpie kijken terwijl er voor je een groot scherm staat + 22 auto's voor je neus rijden...  :-\

En je moet dan na de race dat pokke ding nog inleveren waar je hem gehaald heb, wanneer het mega druk is, nog even richting t paddock. Onder t tunneltje van Eau Rouge door. Nou prettige wedstrijd...
Nee, ik sla over dit jaar  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

robbert

wij gaan naar nurburgring. Je ziet ze meer maal passeren dan in spa, en qua organisatie stukken beter dan spa