Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Kootje

Citaat van: Gerard op 23 november 2011 - 20:57:11
Inderdaad Wizard, maar als Kootje "zegt" dat hij kan testen in een auto van voor 2010 en dat Lotus Renault zegt al een "oude" F1 - wagen voor hem klaar te hebben staan... Sja, dan zit die kans erin.. maar wil Boullion daarop wachten??

Dah hek nooit gezeg jonguh !!!  ;D

Dat was Glouudisaurus die dat zei.
En ja, als dat zo is dan komt hij iig in 2013 terug.

Wizard

Waarom zeg je ook zulke dingen, Kootje? :D

Kootje


gloudiesaurus

 ;D ;D

Overigens denk ik dat het qua durf voor een coureur vrij snel wel weer goed zit....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Jammer voor Kubica en voor de F1. Maar ik ben echt wel benieuwd hoe het daar gaat worden, en bij Williams net zo. Ik ben een groot fan van Heidfeld, maar als je met ruzie uit elkaar gaat, lijkt mij het geen logische zet van beiden om in 2012 samen te gaan racen. Zou Heidfeld misschien naar Williams gaan ::) Zou een stunt zijn. Geintje.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Kubica bij Ferrari zou zeker wel mooi zijn. Slechter dan Massa kan hij iig niet doen. Maar kans is groot dat hij onder gesneeuwd gaat worden door Alonso.
1) Is er dan 2 jaar uit en moet weer race ritme krijgen.
2) Alonso is dan helemaal ingeburgerd. MEer dan 2de coureur word hij dan niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Ondertussen ergens in Polski...

Morelli, de manager van Kubica, ontkent dat zij gezegd zouden hebben niet klaar te geraken voor de eerste GP in 2012. Kubica zou enkel hebben laten weten zeker niet klaar te zijn voor de eerste testen in Februari. Morelli gooit nog iets extra's in de ring, Kubica en renault zouden zelfs geen contract hebben voor 2012 en vanaf 1 januari zouden ze dus vrij zijn om te gaan en staan waar ze zelf willen. Mooie soap en mooi bedankje voor het jaar steun dat ze van renault hebben gekregen.

Schumivill

Vind et ma raar da Kubica zelf geen persconferentie geeft om te zeggen wat of hoe..
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Wizard

Waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Vaker zijn deze berichten uit z'n verband getrokken. We zullen vlug lezen wat Kubica hierover te zeggen heeft.

Enzo

Citaat van: M@rc op 24 november 2011 - 14:54:39
Ondertussen ergens in Polski...

Morelli, de manager van Kubica, ontkent dat zij gezegd zouden hebben niet klaar te geraken voor de eerste GP in 2012. Kubica zou enkel hebben laten weten zeker niet klaar te zijn voor de eerste testen in Februari. Morelli gooit nog iets extra's in de ring, Kubica en renault zouden zelfs geen contract hebben voor 2012 en vanaf 1 januari zouden ze dus vrij zijn om te gaan en staan waar ze zelf willen. Mooie soap en mooi bedankje voor het jaar steun dat ze van renault hebben gekregen.

Nee maar het klopt wel, Renault wist dit ook. Vandaar ook het Ferrari gerucht onlangs.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/kubica_zet_doctor_aan_de_kant/

Zorgelijke ontwikkeling lijkt me, Riccardo Ceccarelli is toch een van de beste doctoren. Waarom zou Kubica die dan aan de kant schuiven?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Misschien is de situatie wel iets slechter dan ze ons willen laten geloven.

gloudiesaurus

Toch zegt Riccardo Ceccarelli dat Kubica in 2012 fit is voor de Formule 1...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Sabai op 22 december 2011 - 16:59:52
Misschien is de situatie wel iets slechter dan ze ons willen laten geloven.


Dat denk ik ook...

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 22 december 2011 - 20:37:17
Citaat van: Sabai op 22 december 2011 - 16:59:52
Misschien is de situatie wel iets slechter dan ze ons willen laten geloven.


Dat denk ik ook...

Dat denk ik al sinds februari 2011. ;)