Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

rafael25

Robert lijkt te worden een beetje onverschrokken ...

Fabian

Citaat van: Franky R. op 17 september 2012 - 12:51:34
Dat is rally rijden! Als het fout gaat komt je een muur of erger, een boom tegen...Respect voor die lui om over een karrenspoor te rossen met nogal stevige bomen aan weerszijden... :o
Ik noem dat gekkenwerk!

Gerard

#602
ah joh, die gasten zien het gevaar wel,maar denken er gewoon niet bij na..
Herinner je je de crash van Villeneuve in Australie nog? Hij vloog toen de hekken in na een touchè met Ralf (2001 dacht ik)
Dat was de "gaafste" crash die hij tot dan toe had meegemaakt zei hij..  ;D totdat hij hoorde dat een marshall zijn band het leven had gekost, toen was het over...

Maar goed, om maar even aan te geven hoe die jongens "denken" (of liever, NIET denken)  ::)

Franky R.

Citaat van: Enzo op 16 september 2012 - 18:59:24
Het schijnt dat Kubica eerder in de trainingen ook al een misser had en z'n auto de plomp in reedt.
Op 1:06 :


Als je goed kijkt, zie je dat hij ergens overheen rijdt...en dan verlies je tractie en de auto...Maar tot het incident zag Kubica er erg goed uit. Lekker smijten met die Subaru! :)


Fabian

Kubica heeft weer een crash gehad. Ditmaal in de rallye du Val. Hij is overigens wel ongedeerd.

Makke

Ik hoop in elk geval dat hij zich in het rally kampioenschap wat weet te amuseren én dat hij er zijn voldoening weet uit te halen. Het F1-hoofdstuk is voor hem immers afgelopen. Enfin, naar alle waarschijnlijkheid toch. Wat een crash niet kan doen... :(

Franky R.

Citaat van: Makke op 25 november 2012 - 14:35:05
Ik hoop in elk geval dat hij zich in het rally kampioenschap wat weet te amuseren én dat hij er zijn voldoening weet uit te halen. Het F1-hoofdstuk is voor hem immers afgelopen. Enfin, naar alle waarschijnlijkheid toch. Wat een crash niet kan doen... :(
Denk dat Kubica toch wel voor het rallyrijden had gekozen...Raar zoals hoe het leven verloopt, want zonder de crash van Robert hadden we Kimi niet teruggekregen... :-X

Kootje

Kimi of Robert ?? :-\
Das 'n mooie voor de off thread. :)

Franky R.



gloudiesaurus

Zou mooi zijn voor Kubica als hij meer rally's kan doen, hij geeft zelf al aan dat Formule - auto's door de beperking er voorlopig nog niet in zit. Al probeert hij dat nog wel te halen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Gun het Kubica wel. F1 is uitgesloten lijkt me dus dan is dit een mooie stap.

Sphinx

Zou idd een leuke stap zijn voor Robert. Het grootste probleem met zijn arm is nog altijd dat hij de ruimte nodig heeft (kan zijn arm niet strak langs zijn lichaam houden) en hij doet nog steeds alles met links. Zie een vergelijking met Sandro Nannini aankomen, diens DTM-Alfa werd ook van een stick-shifter voorzien zodat hij met zijn er weer aan gezette rechterarm even goed kon schakelen. En op dit moment kan het WRC wel wat positief nieuws gebruiken na een rampjaar waarin de promotor failliet ging en Ford en Mini er als fabrieksentry uitstapten
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Gun het 'm ook wel, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand 'm wil hebben.
Hij crasht vaker dan dat hij finisht.  ;D