Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 30 september 2011 - 07:29:27
Maar dat zeggen ze ook al sinds de komst van Rosberg. Dat was in 2006... Ik zie het nu niet meer gebeuren.

Met Rosberg wonnen ze bijna de GP van Singapore totdat hij de uitgang van de pitsstraat mistte.
Daarnaast hadden ze in de periode Rosberg niet de beschikking over Renault motoren, maar over Cosworth (net als nu) en Toyota.
In die periode stonden Sam Michael en Adam Parr aan het roer, vanaf nu niet meer.
Vergelijk het met voetbal waar 'n team weer4 begint te draaien nadat de trainer is ontslagen.
Soms is verandering in management precies wat 'n team nodig heeft.

CitaatWat ik dan niet snap is waarom een VJ Mallya dan wel Richard Branson nooit naar Williams zijn gegaan. Lijkt mij een makkelijkere weg als wat ze nu doen...

Williams was en is niet te koop.
Spijker wel.  ::)
Mallya had daarom niets bij Williams te zoeken.

Branson kon bij Brawn voor "peanuts" hoofdsponsor worden.
Bij Williams niet.
Nadat Branson besloot z'n eigen team op te richten, dacht hij dat dit 'n eitje zou zijn.
Vergissing dus, hij had beter 'n bestaand team over kunnen nemen.
Maar dan nog ..... Williams was en is niet te koop.

JimmySPA

Citaat van: Kootje op 30 september 2011 - 10:11:55
Citaat van: JimmySPA op 30 september 2011 - 07:29:27
Maar dat zeggen ze ook al sinds de komst van Rosberg. Dat was in 2006... Ik zie het nu niet meer gebeuren.

Met Rosberg wonnen ze bijna de GP van Singapore totdat hij de uitgang van de pitsstraat mistte.
Daarnaast hadden ze in de periode Rosberg niet de beschikking over Renault motoren, maar over Cosworth (net als nu) en Toyota.
In die periode stonden Sam Michael en Adam Parr aan het roer, vanaf nu niet meer.
Vergelijk het met voetbal waar 'n team weer4 begint te draaien nadat de trainer is ontslagen.
Soms is verandering in management precies wat 'n team nodig heeft.

CitaatWat ik dan niet snap is waarom een VJ Mallya dan wel Richard Branson nooit naar Williams zijn gegaan. Lijkt mij een makkelijkere weg als wat ze nu doen...

Williams was en is niet te koop.
Spijker wel.  ::)
Mallya had daarom niets bij Williams te zoeken.

Branson kon bij Brawn voor "peanuts" hoofdsponsor worden.
Bij Williams niet.
Nadat Branson besloot z'n eigen team op te richten, dacht hij dat dit 'n eitje zou zijn.
Vergissing dus, hij had beter 'n bestaand team over kunnen nemen.
Maar dan nog ..... Williams was en is niet te koop.

Maar ik zou liever mn bedrijfsnaam op een legendarische naam/merk (Williams) zien als hoe ze het nu doen. Kopen hoeft niet maar je naam groot aanwezig bij het team Williams is niet verkeerd. Neem Rothmans, ik heb net opgezocht wat het was want ik wist het gewoon niet. Terwijl die naam Williams Rothmans legendarisch is...

En over Singapore, bijna winnen is gewoon niet winnen he!
En het trainer/motoren verhaal van jouw lijkt op Ajax. Die hebben +- net zoveel trainers gehad de afgelopen jaren als Williams motoren :P

Maar we raken offtopic.  :D KUBICA kom aub weer terug als een topper!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Citaat van: JimmySPA op 30 september 2011 - 19:41:01
Maar ik zou liever mn bedrijfsnaam op een legendarische naam/merk (Williams) zien als hoe ze het nu doen. Kopen hoeft niet maar je naam groot aanwezig bij het team Williams is niet verkeerd. Neem Rothmans, ik heb net opgezocht wat het was want ik wist het gewoon niet. Terwijl die naam Williams Rothmans legendarisch is...
Echt niet? Bijna alle grote sponsors zaten toen n.b. in dezelfde business...

Ik denk trouwens niet dat Williams wat voor Kubica zijn. Dat geloof ik niet zo.

Franky R.


0634

Met alle respect, maar die rijdt in 2012 geen Formule 1 op hoog niveau. No way.

gloudiesaurus

Ik ben er nog niet van overtuigd dat Kubica volgend jaar niet kan rijden. Het was een zware crash maar als hij weer kan sturen... en hij is fit... waarom niet?

Massa had een hersenschudding, dat is wat anders dan Kubica... Maar ben er wel mee eens dat Massa na zijn crash niet meer snel is als daarvoor... Ik heb de Massa die bijna wereldkampioen werd niet meer gezien na zijn crash (op een uitzondering op Hockenheim na).
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Hij zal vast kunnen rijden, maar op welk niveau vraag ik me af. Ik ben geen medicus, maar ik heb er een hard hoofd in.

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 12 oktober 2011 - 20:35:05
Massa reed voor zn ongeluk ook 10x beter

En Niki Lauda en Mika Hakkinen werden na hun ongeluk wereldkampioen.  ::)

gloudiesaurus

Ja daarom is er als niet-doctor moeilijk iets van te zeggen... als de doctors het al weten ;)

Ik had alleen Kubica tijdens een van Grand-Prix al willen zien, gewoon om te zien dat hij op de goede weg is... Ik snap het alleen wel dat nu niet meer zo makkelijk is, met al overzeese Grand-Prix. En hij moet zich focussen nu op zijn herstel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 30 september 2011 - 21:13:44
Citaat van: JimmySPA op 30 september 2011 - 19:41:01
Maar ik zou liever mn bedrijfsnaam op een legendarische naam/merk (Williams) zien als hoe ze het nu doen. Kopen hoeft niet maar je naam groot aanwezig bij het team Williams is niet verkeerd. Neem Rothmans, ik heb net opgezocht wat het was want ik wist het gewoon niet. Terwijl die naam Williams Rothmans legendarisch is...
Echt niet? Bijna alle grote sponsors zaten toen n.b. in dezelfde business...

Ik denk trouwens niet dat Williams wat voor Kubica zijn. Dat geloof ik niet zo.

Rothmans was me toch wel bekend wat dat was... en die hebben zeker wel geprofiteerd qua naamsbekendheid destijds...
Maar Williams is niet meer wat het was... ze komen nu nog nauwelijks in beeld.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Citaat van: Kootje op 13 oktober 2011 - 17:38:35
Citaat van: monaco2011 op 12 oktober 2011 - 20:35:05
Massa reed voor zn ongeluk ook 10x beter

En Niki Lauda en Mika Hakkinen werden na hun ongeluk wereldkampioen.  ::)

Schumacher ook. Zelfs 5 keer. ;)

Wizard

Net als in hun Judd-periode. Maar goed, Cosworth heeft niks gebracht maar was de enige oplossing na het plots verdwijnen van Toyota. Net als in 89 stapt Williams over naar de Renault krachtbronnen. En we weten wat de gevolgen waren. ;) Nee, alle gekkigheid op een stokje, Williams zal écht niet meevechten om de titel maar wel competitiever zijn dan ze nu zijn.

0634

Kom, Schumacher brak een been... Poehee... Onvergelijkbaar met die hand van Kubica.

Verder klopt het natuurlijk dat het afwachten is.

Wizard

#253
Ja?? We hebben het over een ongeluk met als gevolg afwezigheid en prestaties daarna. Hakkinen en Lauda waren ook geen maanden uitgeschakeld. Dus dat vergelijk gaat dan ook niet op. Ik haak aan op Kootjes voorbeelden en als ik mij niet vergis lag Schumacher het langs uit de roulatie uit het rijtje namen wat werd genoemd. Dus zo mal is het niet.

Kootje

Nee .... dat klopt.
Maar ik denk ook dat je het meer op het psychische vlak moet zoeken.

Volgens z'n doktoren komt Kubica er fysiek weer 100% bovenop.
In dat geval komt het met z'n conditie ook wel goed.

Maar ..... kan hij de mentale druk aan om na zo'n zwaar ongeval weer constant op de limniet te rijden ??
Massa kan dit duidelijk niet, Lauda en Hakkinen konden dit wel.