Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Enzo

#225


Hierboven Kubica een paar dagen geleden, het schijnt erg goed met hem te gaan.
Volgens de laatste geruchten gaat hij zeker weer racen in de Formule1, zijn herstel gaat erg voorspoedig.  :)

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 27 september 2011 - 20:52:19
zijn herstel gaat erg voorspoedig.  :)

Zijn sense for fashion daarentegen.  ::)

Kootje

Citaat van: M@rc op 28 september 2011 - 07:30:52
Citaat van: Enzo op 27 september 2011 - 20:52:19
zijn herstel gaat erg voorspoedig.  :)

Zijn sense for fashion daarentegen.  ::)

Heeft ie van z'n grote voorbeeld Schumacher overgenomen.  :P

gloudiesaurus

Foto ziet er Italiaans uit, maar Kubica ziet er al stukken beter uit dan op de vorige foto's. En ook zijn doctor is positief:

http://www.gppits.net/nieuws/kubica_keert_zeker_terug/

Klinkt allemaal stukken beter dan maanden geleden, gelukkig!
Ik hoop dat Kubica volgend jaar op grid staat, hij was voor mij altijd een van de smaakmakers in de Formule 1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Dit stukje "Op dit moment kan Kubica nog niet terugkeren, hij kan zelfs nog geen auto besturen. Zijn rechterbeen is nog gefixeerd, maar dit is normaal in dit stadium. Hoe langer zijn rechterbeen gefixeerd blijft, hoe beter. We hebben geen haast, we nemen onze tijd. Ondertussen herstellen ook zijn elleboog en rechterhand, we gaan onszelf niet overhaasten. brengt me dan toch aan het twijfelen.
Niet aan zijn terugkeer an sich, maar wel aan 'n terugkeer in 2012.
Net als Renault zullen de meeste teams binnenkort hun rijdersbezettingen rond willen hebben.
En dan blijft er weinig over voor Robert.

Wizard

Citaat van: M@rc op 28 september 2011 - 07:30:52
Citaat van: Enzo op 27 september 2011 - 20:52:19
zijn herstel gaat erg voorspoedig.  :)

Zijn sense for fashion daarentegen.  ::)

Typisch Pools. Daar lopen ze écht wat jaartjes achter.

Wizard

Citaat van: Kootje op 28 september 2011 - 20:37:21
Dit stukje "Op dit moment kan Kubica nog niet terugkeren, hij kan zelfs nog geen auto besturen. Zijn rechterbeen is nog gefixeerd, maar dit is normaal in dit stadium. Hoe langer zijn rechterbeen gefixeerd blijft, hoe beter. We hebben geen haast, we nemen onze tijd. Ondertussen herstellen ook zijn elleboog en rechterhand, we gaan onszelf niet overhaasten. brengt me dan toch aan het twijfelen.
Niet aan zijn terugkeer an sich, maar wel aan 'n terugkeer in 2012.
Net als Renault zullen de meeste teams binnenkort hun rijdersbezettingen rond willen hebben.
En dan blijft er weinig over voor Robert.


En niet vergeten dat hij dus ook beperkt is in het trainen. En wat doet dit alles mentaal met Robert?

Kootje

Op 't mentale vlak verwacht ik geen probleem.

Maar inderdaad .... als hij nu nog niet eens kan gaan trainen, hoe moet hij dan in godsnaam deze maand aan Renault bewijzen dat hij 't nog kan.

Red Bull, Ferrari, McLaren, Mercedes, Sauber en Lotus zijn al bezet.
Toro Rosso in zekere zin ook.
Force India en Williams zullen ook niet lang meer wachten met het vastleggen van hun coureurs.
Blijven over Virgin en HRT.
Maar daar moet je niet willen rijden als je Kubica bent.

Enzo

Ik vraag me af of je wel voor Lotus Renault moet willen rijden.
Gerucht is dat Renault vol met Red Bull gaat samenwerken en Lotus Renault puur van motoren gaat voorzien evenals de andere klanten van Renault. Financieel en personeel is al een rommeltje daar, dus als bovenstaande waarheid word voorzie ik zwaar weer voor dit team. Zeker niet Kubica waardig... :-X

gloudiesaurus

Ik zie in Williams wel wat voor Kubica...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 28 september 2011 - 23:18:50
Ik zie in Williams wel wat voor Kubica...

Ik zou 'm er graag zien, maar ik ben bang dat ook Williams niet lang meer 'n stoelthe vrij heeft.

JimmySPA

Citaat van: gloudiesaurus op 28 september 2011 - 23:18:50
Ik zie in Williams wel wat voor Kubica...

Mja maar Williams wordt ook geen "winning team" meer wat het jaren geleden wel nog was. De Kubica voor het ongeluk is wel een topauto waardig...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 29 september 2011 - 19:26:06
Citaat van: gloudiesaurus op 28 september 2011 - 23:18:50
Ik zie in Williams wel wat voor Kubica...

Mja maar Williams wordt ook geen "winning team" meer wat het jaren geleden wel nog was. De Kubica voor het ongeluk is wel een topauto waardig...

Hopelijk is dat ietwat voorbarig. ::)

Persoonlijk heb ik wel enig vertrouwen in het nieuwe management en de hernieuwde samenwerking met Renault.
Nu verwacht ik niet dat ze komend jaar weer meedoen voor de prijzen, maar 'n significante stap voorwaarts wel.
Dan komen er vanzelf weer sponsoren bij, waardoor hopelijk ook die 2e en laatste stap weer mogelijk wordt.

JimmySPA

Citaat van: Kootje op 29 september 2011 - 19:57:02
Citaat van: JimmySPA op 29 september 2011 - 19:26:06
Citaat van: gloudiesaurus op 28 september 2011 - 23:18:50
Ik zie in Williams wel wat voor Kubica...

Mja maar Williams wordt ook geen "winning team" meer wat het jaren geleden wel nog was. De Kubica voor het ongeluk is wel een topauto waardig...

Hopelijk is dat ietwat voorbarig. ::)

Persoonlijk heb ik wel enig vertrouwen in het nieuwe management en de hernieuwde samenwerking met Renault.
Nu verwacht ik niet dat ze komend jaar weer meedoen voor de prijzen, maar 'n significante stap voorwaarts wel.
Dan komen er vanzelf weer sponsoren bij, waardoor hopelijk ook die 2e en laatste stap weer mogelijk wordt.
Maar dat zeggen ze ook al sinds de komst van Rosberg. Dat was in 2006... Ik zie het nu niet meer gebeuren. Wat ik dan niet snap is waarom een VJ Mallya dan wel Richard Branson nooit naar Williams zijn gegaan. Lijkt mij een makkelijkere weg als wat ze nu doen...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

#239
Citaat van: JimmySPA op 30 september 2011 - 07:29:27
Maar dat zeggen ze ook al sinds de komst van Rosberg. Dat was in 2006... Ik zie het nu niet meer gebeuren. Wat ik dan niet snap is waarom een VJ Mallya dan wel Richard Branson nooit naar Williams zijn gegaan. Lijkt mij een makkelijkere weg als wat ze nu doen...

VJ Mallya heeft toch ook een team overgenomen dat weet wat winnen is, althans toch een groot deel van dat team. Met hun beperkte middelen, ijzersterke motor en 2 goeie coureurs staan ze ondertussen toch maar mooi in de subtop en moeten ook al niet meer onderdoen voor het Mercedes fabrieksteam. Nee, Mallya zal niet veel spijt hebben dat hij niet bij Williams zit.

Maar bon dat zegt natuurlijk niets over Kubica. Die blijft nog een jaartje of een half jaartje aan de kant of hij komt helemaal niet meer terug. Ik zie het hem nog wel een keer proberen, maar vrees ervoor.