Valentijnsdag, wat moet je ermee?

Gestart door Enzo, 08 februari 2011 - 20:07:08

« vorige - volgende »

Valentijnsdag is.....

een commerciële onzin dag, waar ik geen cent aan uit geef.
5 (55.6%)
een leuk moment om extra aandacht aan je partner te geven.
1 (11.1%)
een dag waar ik verplicht aan mee moet doen van me partner.
1 (11.1%)
een hoogtepunt in het jaar.
0 (0%)
een dag die verboden zou moeten worden.
2 (22.2%)

Totaal aantal stemmen: 7

Enzo

Valentijnsdag is echt weer zo'n dag in het jaar waarvan je niet precies weet hoe deze te benaderen.
Het kan mij nooit echt iets interesseren maar de dames stellen het toch vaak op prijs als je er op enige manier aandacht aan besteed.
Ik heb soms het gevoel dat ik slachtoffer ben geworden van één of andere brilliante commerciele ingeving van de detailhandel.
Hoe is dat bij jullie?  ::)

JimPunkRawker

Voor mij ook de keus voor pure commerciele kansen voor de detailhandel (waar ik zelf ook in werk  :P)
geef er alleen vaak toch nog wel geld aan uit, al is het vaak een kleinigheid.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

Valentijnsdag is 'n door de Amerikaanse detailhandel in het leven geroepen marketingtruc.
Ik vind dit eigenlijk net zoiets als vader-en moederdag.  :-\
Het verplicht worden gesteld om dmv 'n kado en/of etentje mijn liefde voor 'n persoon te laten blijken ,is niet mijn ding.
Ik doe dus ook pertinent niets aan deze dagen.  >:(
Het geven van kado's doe ik liever totaal onverwacht ,ipv 'n verplicht nummertje op te voeren.
Gelukkig weten en begrijpen mijn dierbaren dit standpunt.  ::)
Al zijn ze er niet allemaal even blij mee ,wordt het gelukkig wel gerespecteerd.
Tenminste.....tegenwoordig wel ,was ooit anders.  :P

Senergy

Citaat van: Kootje op 08 februari 2011 - 23:53:54
Valentijnsdag is 'n door de Amerikaanse detailhandel in het leven geroepen marketingtruc.
Ik vind dit eigenlijk net zoiets als vader-en moederdag.  :-\
Het verplicht worden gesteld om dmv 'n kado en/of etentje mijn liefde voor 'n persoon te laten blijken ,is niet mijn ding.
Ik doe dus ook pertinent niets aan deze dagen.  >:(
Het geven van kado's doe ik liever totaal onverwacht ,ipv 'n verplicht nummertje op te voeren.
Gelukkig weten en begrijpen mijn dierbaren dit standpunt.  ::)
Al zijn ze er niet allemaal even blij mee ,wordt het gelukkig wel gerespecteerd.
Tenminste.....tegenwoordig wel ,was ooit anders.  :P

Wees blij, mijn vriendin zit al weken te zagen "wat krijg ik voor Valentijn?" pfffff

en Vader- en moederdag, wel in Antwerpen heb je voor beide het 2x per jaar   :-\
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

Citaat van: Senergy op 09 februari 2011 - 10:43:38
Wees blij, mijn vriendin zit al weken te zagen "wat krijg ik voor Valentijn?" pfffff

en Vader- en moederdag, wel in Antwerpen heb je voor beide het 2x per jaar   :-\
Waarschijnlijk heb je je vriendin ooit al 'n valentijns kado gegeven.  ::)
In dat geval ben je al reddeloos verloren.  :D

Mocht dit jullie eerste valentijn zijn ,dan kan ik alleen maar zeggen:  Stug niets geven.  >:(
Zal ze niet leuk vinden ,maar als je er 'n principekwestie van maakt ,wel accepteren.  ;)
Uiteraard moet je dan ook haar kado in eerste en tweede instantie weigeren.   :P
Dat mag je pas na aandringen accepteren ,anders wordt het principe verhaal niet geloofd.  :-[

Wat die dubbele vader-en moederdag betreft:  Ik heb nu al medelijden met je.   :'(
Je schoonouders meegerekend moet je dus 8x per jaar 'n verplicht nummertje opvoeren.    :o
Nee.....dat gaan we dus niet doen ,zie ze zo al vaak genoeg.    ;D

Daarbij ,ik geef m'n geliefden liever uit 't niets 'n kado.  :)
Dan zijn ze uiteindelijk veel meer ,en oprecht ,verrast door.  8)

Franky R.

Ach,

Ik heb er vorig jaar 'dankbaar misbruik' van gemaakt! Had meteen een verlofdagje erbij (maandag 15 feb. vrij)...

Naar de film gegaan (What Happend to the Morgans) en lekker uit eten geweest bij Betty Beer...
Men gaat er niet dood van, al kan ik mij de ergernis van Senergy wel voorstellen als je vriendin zit te 'zagen'...

Dit jaar echter geen Valentijnsdag voor mij...Morgen wordt mij verstandskies getrokken... :-X

T.Nuvolari

Citaat van: Senergy op 09 februari 2011 - 10:43:38en Vader- en moederdag, wel in Antwerpen heb je voor beide het 2x per jaar   :-\

Das helemaal verkeerd. Moederdag is 15 augustus en vaderdag 19 maart in Antwerpen en die andere vieren echte Antwerpenaren normaal niet mee.  ;)

Senergy

Citaat van: M@rc op 17 februari 2011 - 14:57:20
Citaat van: Senergy op 09 februari 2011 - 10:43:38en Vader- en moederdag, wel in Antwerpen heb je voor beide het 2x per jaar   :-\

Das helemaal verkeerd. Moederdag is 15 augustus en vaderdag 19 maart in Antwerpen en die andere vieren echte Antwerpenaren normaal niet mee.  ;)

Ik weet dat het zo is voor de echte Antwerpenaren maar ja ik ben dan ook verhuisd naar de stille kempen  :D
Maar ik blijf in mijn hart een echte Antwerpenaar en dus zeg ik "Antwerpen is't stad en de rest is parking" (ineens een oplossing voor de regeringscrisis)

ow btw we're world record holders whooohooo 249 dagen zonder regering  :P
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!