Juan Pablo Montoya

Gestart door Kootje, 13 januari 2011 - 17:25:57

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Toch nog één opmerking, als die Max verstappen het ooit schopt tot de F1 hebben de Belgen en de Nederlanders er wel ééntje waar ze beide voor kunnen supporteren. 

Senergy

Citaat van: T.Nuvolari op 19 januari 2011 - 07:54:09
Toch nog één opmerking, als die Max verstappen het ooit schopt tot de F1 hebben de Belgen en de Nederlanders er wel ééntje waar ze beide voor kunnen supporteren. 

Dit seizoen mogen de Nederlanders onder ons ook supporteren voor d'Ambrosio hoor  ;)

Wat betreft Montoya, hij was een spectaculaire rijder, maar toch mocht ik hem niet, misschien raar maar ik vond hem vooral voor en na de race ronduit irritant (maar dat zal wel aan mij liggen)  :P
Wat natuurlijk niet wegneemt dat hij talent had, en *cojones* aan zijn lijf. Graag terug meer zo'n rijders aan de start, dan blijft het altijd interessant.
Dus welkom Kobayashi, Vettel, Hamilton, Alonso, Kubica, euh ja dat is het voor de moment zowat denk ik van rijders die durven.
Sato terug en dan gaan we wat te zien krijgen.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

Citaat van: Senergy op 19 januari 2011 - 08:24:10
Citaat van: T.Nuvolari op 19 januari 2011 - 07:54:09
Wat betreft Montoya, hij was een spectaculaire rijder, maar toch mocht ik hem niet, misschien raar maar ik vond hem vooral voor en na de race ronduit irritant (maar dat zal wel aan mij liggen)  :P
Dat is niet zo raar hoor ,zullen meer mensen last van hebben.
Eigenlijk is dat vrij normaal zelfs.
Ik heb dat weer met Alonso ,misschien wel de beste coureur van 't moment.

Persoonlijk had ik geen problemen met Montoya ,integendeel zelfs.
Maar waar ik me soms wel aan stoorde was zijn gemakzuchtige houding.

Vooral als hij weer 'ns gecrashed was.
Shit Happens ,that's racing ,was dan alles wat eruit kwam.
En daar had hij dan wel gelijk in ,maar die houding heeft 'm wel z'n stoeltje bij McLaren gekost.
Nu interresseerde hem dat ook niet zoveel ,hij was de F1 toch al zat ,maar toch........

Voor de rest kon ik hem altijd wel waarderen.
Vooral op ,maar toch zeker ook naast de baan.

Senergy

Citaat van: Kootje op 19 januari 2011 - 12:56:23
Citaat van: Senergy op 19 januari 2011 - 08:24:10
Citaat van: T.Nuvolari op 19 januari 2011 - 07:54:09

Vooral als hij weer 'ns gecrashed was.
Shit Happens ,that's racing ,was dan alles wat eruit kwam.
En daar had hij dan wel gelijk in ,maar die houding heeft 'm wel z'n stoeltje bij McLaren gekost.
Nu interresseerde hem dat ook niet zoveel ,hij was de F1 toch al zat ,maar toch........

Maar dat was dan weer een voorbeeld dat Montoya een echte vent was en geen mietje, er zijn er andere geweest die na een crash zaten te wenen op de vangrail (ik denk dat de meeste wel weten wie ik bedoel)
Maar je hebt gelijk die houding heeft hem zijn zitje gekost, maar ja hij had dan ook lak aan alle formele dingetjes rond de F1, het enige wat hij wou was racen, Raikkonen is ook zo iemand.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

0634

Ik weet eigenlijk niet wie je bedoeld... Hakkinen? Alesi? Badoer? Allemaal zitten huilen na een crash ;).

Niels_

#50
Citaat van: Senergy op 19 januari 2011 - 13:01:40
Maar dat was dan weer een voorbeeld dat Montoya een echte vent was en geen mietje, er zijn er andere geweest die na een crash zaten te wenen op de vangrail
Klopt, hij begon enkel te wenen toen hij met z'n domme kop tegen een camera liep.

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 20 januari 2011 - 00:21:02
Citaat van: Senergy op 19 januari 2011 - 13:01:40
er zijn er andere geweest die na een crash zaten te wenen op de vangrail (ik denk dat de meeste wel weten wie ik bedoel)

Citaat van: Jeroen op 19 januari 2011 - 20:15:19
Ik weet eigenlijk niet wie je bedoeld... Hakkinen? Alesi? Badoer? Allemaal zitten huilen na een crash ;).

Hakkinen ken het niet geweest zijn.......
.......die zat achter de vangrail ,niet erop.  ;D

flupke3

Montoya is te vroeg in de f1 gestopt en geeft niet  genoeg geduld gehad.
Als hij dat had gedaan had hij bij mij meer bewondering gehad.

JimmySPA

Citaat van: flupke3 op 06 februari 2011 - 00:18:24
Montoya is te vroeg in de f1 gestopt en geeft niet  genoeg geduld gehad.
Als hij dat had gedaan had hij bij mij meer bewondering gehad.


Bij Mclaren is hij denk ik op tijd gestopt. Dat jaar was hij nou niet echt beter geworden...  :-\

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

flupke3

Juist maar...indien hij nog een 2 tal jaar had gebleven bij mclaren
was misschien niet kimi maar hij kampioen geweest .

Kootje

Dat was waarschijnlijk niet gebeurt.

Ten eerste moest Kimi naar Ferrari verhuizen om kampioen te worden.
Dus blijven bij McLaren had hem niets gebracht.

Ten tweede had hij bij McLaren hetzelfde probleem als Kimi bij Ferrari.
Hij was gewoonweg niet gelukkig en gemotiveerd meer om in de F1 actief te zijn.

Persoonlijk vind ik dat nog steeds erg jammer ,maar hij heeft gelijk dattie gestopt is.
Als je niet gelukkig bent in wat je doet ,moet je wat anders gaan doen.

gloudiesaurus

Hij had gewoon naar een ander team moeten gaan, bij Red Bull zou Montoya bijvoorbeeld perfect gepast hebben ;)

Zonde van al dat talent dat verloren is gegaan, in de F3000 was hij steengoed. Ook in CART was hij goed maar voor de rest, in Nascar kan hij nog geen potten breken. Zie hem nu ook zeker niet meer terugkeren.

Ik vond hem ook altijd wat lui voor de F1, hij had zeker niet altijd het ideale gewicht ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Das nog zwak uitgedrukt.   
Zeg maar rustig dattie gewoon dik was.   ;D
Althans ,naar de maatstaven die voor 'n topsporter gelden.  ::)
Gelukkig maakte hij dat met z'n talent weer goed. 

Maar wat ik al zei ,hij was niet gemotiveerd meer sinds z'n overstap naar McLaren.
Dat team paste simpelweg niet bij hem.  :(
Red Bull zou inderdaad 'n betere optie zijn geweest ,maar ook bij Williams blijven was beter geweest.
Die zitten hun coureurs toch net wat minder op de huid als McLaren dat volgens 'n strak regime gerund wordt.
Alleen konden die teams hem geen winnende auto geven.   >:(
En dat is nu net wat Montoya nodig heeft ,vrijheid en 'n winnende auto!!!

In NASCAR heeft hij dit wel gekregen ,en daardoor heeft hij 't plezier weer hervonden.  :)
Oke ,hij wint weliswaar niet veel ,maar NASCAR is toch ff anders dan F1 ,CART of F3000.
Sowieso is dat toch meer 'n loterij ,en zijn de echte toppers rednecks die al hun hele carriere NASCARachtige klasses rijden.
Het plezier heeft hij iig weer terug ,en daarom zien we hem inderdaad NOOIT meer terug in de F1.
Op zich vind ik dat jammer ,maar anderzijds is hij er al zolang uit dat ik denk: Zou hij 't uberhaupt nog kunnen.
Uiteraard met BADOER ,DeLaROSA en in iets mindere mate SCHUMACHER in m'n achterhoofd.  :-\