Schot voor de boeg 2011

Gestart door 0634, 09 januari 2011 - 15:54:34

« vorige - volgende »

Gerard

#15
Citaat van: Burorri Nou ,dat weet ik nog zo net niet.
Want met alle respect voor de coureur Alonso ,vind ik de persoon Alonso maar 'n kleinzielig mannetje.  :-[

Het is niet voor niets dat Alonso ook wel genoemd wordt als " zwaaihandje"  ;D
Zoals bv in Abu Dhabi 2010 bij Petrov  :-\
Ik ben met je eens dat hij als coureur bloedjesnel en heel goed is, ook qua ontwikkeling en drijfkracht,maar als persoon?
Vorige week ook wer toen hij op vakantie was in Porto Santo

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/249944/fernando-alonso-niet-gediend-van-paparazzi/

Komop man, dat hoort er toch bij!!

Folkert

Citaat van: Gerard op 12 januari 2011 - 13:07:36
Citaat van: Burorri Nou ,dat weet ik nog zo net niet.
Want met alle respect voor de coureur Alonso ,vind ik de persoon Alonso maar 'n kleinzielig mannetje.  :-[

Het is niet voor niets dat Alonso ook wel genoemd wordt als " zwaaihandje"  ;D
Zoals bv in Abu Dhabi 2010 bij Petrov  :-\
Ik ben met je eens dat hij als coureur bloedjesnel en heel goed is, ook qua ontwikkeling en drijfkracht,maar als persoon?
Vorige week ook wer toen hij op vakantie was in Porto Santo

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/249944/fernando-alonso-niet-gediend-van-paparazzi/

Komop man, dat hoort er toch bij!!

Op zich snap ik het ook wel. Het hoort er bij, maar paparazzi kan ook stront vervelend zijn en gaan soms te ver. Het filmpje vind ik op zich ook niet alles zeggend, want we weten niet wat er vooraf heeft plaats gevonden. Misschien heeft hij wel verzocht geen paparazzi te willen zien ofzo en als ze dan als nog komen kan ik wel begrijpen dat hij er vermoeid van word.

Al kan hij dingen vaak te zeurderig brengen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Senergy

Mijn top 3

Massa => gaat na vorig seizoen terug met volle moed aan de slag en gaat laten zien wie dat er de man bij Ferrari is (zou toch leuk zijn)
Alonso => omdat ik hoop dat Ferrari iedereen naar huis rijdt  :P
d'Ambrosio => tja ik ben een belg hé, en dromen mag altijd  ::)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Folkert

Citaat van: Senergy op 12 januari 2011 - 16:01:06
Mijn top 3

Massa => gaat na vorig seizoen terug met volle moed aan de slag en gaat laten zien wie dat er de man bij Ferrari is (zou toch leuk zijn)
Alonso => omdat ik hoop dat Ferrari iedereen naar huis rijdt  :P
d'Ambrosio => tja ik ben een belg hé, en dromen mag altijd  ::)
Net zoals je al doet met Massa als WK ;)

(sorry, in koppertje.) Maar Massa gaat het beter doen dan vorig jaar, das niet zo heel moeilijk. Maar het word lastig voor hem en zal er zeer hard aan moeten trekken om ten eerste Alonso te verslaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Senergy

Citaat van: Burorri op 12 januari 2011 - 16:16:43
Citaat van: Senergy op 12 januari 2011 - 16:01:06
Mijn top 3

Massa => gaat na vorig seizoen terug met volle moed aan de slag en gaat laten zien wie dat er de man bij Ferrari is (zou toch leuk zijn)
Alonso => omdat ik hoop dat Ferrari iedereen naar huis rijdt  :P
d'Ambrosio => tja ik ben een belg hé, en dromen mag altijd  ::)
Net zoals je al doet met Massa als WK ;)

(sorry, in koppertje.) Maar Massa gaat het beter doen dan vorig jaar, das niet zo heel moeilijk. Maar het word lastig voor hem en zal er zeer hard aan moeten trekken om ten eerste Alonso te verslaan.

Ik weet het een beetje optimistisch, maar ik neem het Wroooom-event als voorbeeld  :D Massa komt lekker voorbij-geskied en Alonso staat wat op de top van de berg te treuren
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Folkert

Citaat van: Senergy op 12 januari 2011 - 16:44:04
Citaat van: Burorri op 12 januari 2011 - 16:16:43
Citaat van: Senergy op 12 januari 2011 - 16:01:06
Mijn top 3

Massa => gaat na vorig seizoen terug met volle moed aan de slag en gaat laten zien wie dat er de man bij Ferrari is (zou toch leuk zijn)
Alonso => omdat ik hoop dat Ferrari iedereen naar huis rijdt  :P
d'Ambrosio => tja ik ben een belg hé, en dromen mag altijd  ::)
Net zoals je al doet met Massa als WK ;)

(sorry, in koppertje.) Maar Massa gaat het beter doen dan vorig jaar, das niet zo heel moeilijk. Maar het word lastig voor hem en zal er zeer hard aan moeten trekken om ten eerste Alonso te verslaan.

Ik weet het een beetje optimistisch, maar ik neem het Wroooom-event als voorbeeld  :D Massa komt lekker voorbij-geskied en Alonso staat wat op de top van de berg te treuren
hehe, optimisme mag altijd ;). Zolang het maar nergens tenkoste van gaat
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 januari 2011 - 13:07:36
Citaat van: Burorri Nou ,dat weet ik nog zo net niet.
Want met alle respect voor de coureur Alonso ,vind ik de persoon Alonso maar 'n kleinzielig mannetje.  :-[

Het is niet voor niets dat Alonso ook wel genoemd wordt als " zwaaihandje"  ;D
Zoals bv in Abu Dhabi 2010 bij Petrov  :-\
Ik ben met je eens dat hij als coureur bloedjesnel en heel goed is, ook qua ontwikkeling en drijfkracht,maar als persoon?
Vorige week ook wer toen hij op vakantie was in Porto Santo

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/249944/fernando-alonso-niet-gediend-van-paparazzi/

Komop man, dat hoort er toch bij!!


Ook een 'zwaaihandje' als Alonso heeft recht op privacy en rust...De media maakte er veel ophef over, dat Alonso agressief zijn zijn o.i.d.
Maar idd. komt het e.e.a. erg zeurderig over, maar zo is die man nu eenmaal...Op dat filmpje maakt hij slechts duidelijk rust te willen..

Ik zie er niet zo veel verkeerds in..

robbert

Citaat van: Franky R. op 12 januari 2011 - 20:56:53
Citaat van: Gerard op 12 januari 2011 - 13:07:36
Citaat van: Burorri Nou ,dat weet ik nog zo net niet.
Want met alle respect voor de coureur Alonso ,vind ik de persoon Alonso maar 'n kleinzielig mannetje.  :-[

Het is niet voor niets dat Alonso ook wel genoemd wordt als " zwaaihandje"  ;D
Zoals bv in Abu Dhabi 2010 bij Petrov  :-\
Ik ben met je eens dat hij als coureur bloedjesnel en heel goed is, ook qua ontwikkeling en drijfkracht,maar als persoon?
Vorige week ook wer toen hij op vakantie was in Porto Santo

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/249944/fernando-alonso-niet-gediend-van-paparazzi/

Komop man, dat hoort er toch bij!!


Ook een 'zwaaihandje' als Alonso heeft recht op privacy en rust...De media maakte er veel ophef over, dat Alonso agressief zijn zijn o.i.d.
Maar idd. komt het e.e.a. erg zeurderig over, maar zo is die man nu eenmaal...Op dat filmpje maakt hij slechts duidelijk rust te willen..

Ik zie er niet zo veel verkeerds in..

ik zie er ook niet zo veel verkeerds in.
Hij ging op vakantie om eens uit te rusten en niet aan het racen denken, dat is hetzelfde als een gewone werkmens op reis gaat en niet aan het werk denkt. Ik zou ook niet kunne lachen als ze mij lastig vallen met iets dat met het werk te maken heeft, terwijl ik in verlof ben

Kootje

Oke ,die papparazzi hoort er misschien wel bij ,maar toch......
Ik zou er iig knettergek van worden ,en ook niet altijd even vriendelijk blijven.
Die gasten gaan vaak echt te ver.    >:(

flupke3

Citaat van: Kootje op 12 januari 2011 - 21:54:02
Oke ,die papparazzi hoort er misschien wel bij ,maar toch......
Ik zou er iig knettergek van worden ,en ook niet altijd even vriendelijk blijven.
Die gasten gaan vaak echt te ver.    >:(
Waarom zou mercedes of zels williams licht favoriet zijn want die zijn toch
vroeger dan redbull,ferrari en mclaren begonnen aan de 2011bolide?

Kootje

Citaat van: flupke3 op 17 januari 2011 - 15:23:44
Citaat van: Kootje op 12 januari 2011 - 21:54:02
Oke ,die papparazzi hoort er misschien wel bij ,maar toch......
Ik zou er iig knettergek van worden ,en ook niet altijd even vriendelijk blijven.
Die gasten gaan vaak echt te ver.    >:(
Waarom zou mercedes of zels williams licht favoriet zijn want die zijn toch
vroeger dan redbull,ferrari en mclaren begonnen aan de 2011bolide?

Ik begrijp je reactie in combinatie met mijn citaat niet zo goed ??  ???

Maar om je vraag te beantwoorden:
Juist omdat hun al vroeg begonnen zijn met de 2011 auto ,hebben ze 'n voorsprong op teams als Red Bull ,McLaren en Ferrari die tot het einde hun pijlen op de 2010 bolide moesten richten ivm het titelgevecht waarin zij verwikkeld waren.   :-\
Sorry ,moet eigenlijk zeggen: Zouden ze 'n voorsprong kunnen hebben.

Daarom zou je kunnen stellen dat ze "licht" favoriet zijn ,al gaat die stelling me wel wat ver. 
Daarbij kan ik me ook niet herrinneren deze stelling ooit gemaakt te hebben  :o  ,maar dat terzijde.

Senergy

Citaat van: flupke3 op 17 januari 2011 - 15:23:44
Waarom zou mercedes of zels williams licht favoriet zijn want die zijn toch
vroeger dan redbull,ferrari en mclaren begonnen aan de 2011bolide?

[/quote]

Vorig seizoen was Ferrari ook veel vroeger begonnen met de ontwikkeling van de F10, maar uiteindelijk bleek de wagen in het begin toch niet competitief te zijn.
Wat overigens wel te verwachten was omdat ze tijdens de eerste tests al bezig waren over een B-spec.
Integenstelling tot de Brawn GP die wel goed was door de vroege ontwikkeling, ik denk dat Toyota (of was het Honda??) zich wel met de kop tegen de muur kon kloppen dat seizoen.

Zo zie je maar dat vroeg aan je wagen beginnen niet altijd garant staat voor een succesvolle wagen, maar als het plaatje klopt ben je in het begin van het seizoen ongenaakbaar.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

JimmySPA

F10 is de auto van Alonso... Deze won de eerste GP!?! ??? Het was niet de beste auto, maar om hem niet competitief te noemen  :-\
Jaar daarvoor was idd minder, maar toen was er ook geen 1e coureur. En ook toen kwamen ze uit een kampioenschap van het jaar ervoor (Massa vs Hamilton)
BrawnGP was Honda...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

Dat is zelfs niet eens te vergelijken. Bij Honda hadden ze al van in het begin van het seizoen door dat de wagen niets voorstelde, vermits ze toen altijd rond positie 17-18 reden. Dat was bij Ferrari wel even anders. Die reden in normale omstandigheden wel rond in de posities 6-7-8.

Verder vind ik dat de Ferrari van dit jaar wel competitief was. Lijkt me wel duidelijk als Felipe Massa zelfs bovenaan het klassement stond na 2 GP's. :P

Senergy

Citaat van: Scuderia91 op 19 januari 2011 - 03:46:34
Dat is zelfs niet eens te vergelijken. Bij Honda hadden ze al van in het begin van het seizoen door dat de wagen niets voorstelde, vermits ze toen altijd rond positie 17-18 reden. Dat was bij Ferrari wel even anders. Die reden in normale omstandigheden wel rond in de posities 6-7-8.

Verder vind ik dat de Ferrari van dit jaar wel competitief was. Lijkt me wel duidelijk als Felipe Massa zelfs bovenaan het klassement stond na 2 GP's. :P

Begrijp me niet verkeerd ik ben wel degelijk een Ferrari-fan, maar dat FM bovenaan het klassement stond na 2 GP's en dat Alonso de eerste GP won, had vooral veel te maken met het niet finishen van de RB's in de eerste GP's.

Bij Ferrari is rondrijden in positie 6-7-8 hetzelfde als rondrijden op positie 17-18, niet goed genoeg. Ferrari hoort binnen de top 6 te rijden.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!