Wat zou je doen met 27, 5 miljoen?

Gestart door Franky R., 30 december 2010 - 21:46:43

« vorige - volgende »

Franky R.

De ........kanjer,een walvis van 27,5 miljoen en zo kan ik nog wel even doorgaan. De ene reclame na de andere valt in de bus. Toch droomt iedereen volgens mij stiekem wel eens van een grote prijs. Maarja, wat zou je dan doen?

Misschien als je er goed over nadenkt kom je er wel achter dat je eigenlijk al heel tevreden bent... :D
Zou je het aan de grote klok hangen of houdt je je muisstil?

Ik ben benieuwd naar jullie fantasieën en wensen.

Ik trap even af;  ;)

1. Ouders met pensioen sturen naar Suriname (huisje met een flink lap grond voor ze kopen). Huisjes voor mijn broers.
2. Leuke villaatje voor mij met ruimte voor een paar karretjes...
3. De auto's;

-Subaru Impreza (2002 of Prodrive model)
-Corvette C2 1965 cabrio
-Mustang 1965-1969 fastback/Boss
-Nissan GT-R 2010
- en een Nissan Qashqai als dailydriver...
Aparte vermelding; Mss. zou ik een oude F1-auto kopen. Moet er wel een eenvoudige Judd motor inzitten. Worden de zondagen, waarop geen F1 gereden wordt, toch 'nuttig' gebruikt... ;D ;D ;D

4. Niet vergeten...een motorfiets. Ik zou een dikke MotoGuzzi willen. Een oud model ombouwen tot dit;
5. Verder het huisje aankleden met een fatsoenlijk LED-tv e.d. Je snap al wat ik bedoel...
6. Reizen door Z-O Azie, Z-Amerika. Mss. wel op een motorfiets!

Daarnaast flink wat rente trekken van het restant.

Kootje

Persoonlijk heb ik 'n duo-lot gekocht ,zodat als hij valt ,ik de helft belastingvrij weg kan geven.  ;)

Dan blijft er nog 13,75 miljoen over.
Daarvan zet ik er 10 miljoen vast voor 20 jaar ,wat inhoud dat je per dag 1500,- uit kunt geven zonder ooit aan die 10 miljoen te komen.  ::)
De inkomsten-en vermogensbelasting is dan ook al betaald.
(geld alleen in Nederland ,voor Belgen zou dit zelfs meer zijn gezien het gunstige belastingklimaat)

Van de overige 3.75 koop ik 'n leuk huisje ,niets bijzonders hoor ,gewoon 'n hoekwoninkje of 2 onder 'n kap met garage en riante tuin op 't zuiden en ook nog 'n vakantiehuisje in Spanje erbij.  8)
Uiteraard alletwee voorzien van 'n luxe inrichting ,state off the art audio en video apparatuur en 'n zwembad.

Daarnaast komen er 'n nieuwe 911 turbo en 'n BMW M3 convertible voor als ik wat mensen mee moet nemen.   :P

Maar als eerste ga ik met m'n 2 beste maten 'n cruise van 'n jaar maken á 70.000,- pp.

Daarmee zijn die 3,75 miljoen ook weer uitgegeven en ga ik lekker leven van de eerder genoemde 1500,- per dag.  :D
Zoals je ziet ,heb ik er inderdaad serieus over nagedacht.
Helaas zal het waarschijnlijk daar bij blijven.  :'(

JimmySPA

Ik kocht een Ford GT ( de nieuwe), ik maak van de carrosserie een tafel oid... En maak er een body op van een DeTomaso Pantera. Die zielige Ford motor gaat naar Afrika oid, en ik hang er een LS7 GM blok in met 2 turbo's.
En doe maar iets van een normale auto als daily, Holden Maloo met LS7   :P
O ja en de erfenis van mn opa wordt afgemaakt: Harley Liberator met een S&S erin   8)

Dan nog een leuk huis met grote garage en ik ben tevreden...

Oja en ik huurde zo'n mega Amerikaanse camper om naar Spa Francorchamps te gaan met de F1!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

Helaas ,geen 27.5 mln.  :(
Gelukkig wel m'n loten eruit.  :)
;)

T.Nuvolari

Ik zou zonder zever al die 0,5 miljoen richting een goed doel sturen.
De rest? Mooie oldtimer(s), mooi huisje op een (niet te) groot lapje grond, mijn dochter haar toekomst wat vergemakkelijken.

Gerard

ik zou een groot deel weggeven aan een goed doel, aangezien we het hier allemaal al heel goed hebben!!! :o
De rest? Zou een groot deel weg zetten voor mijn dochter, van het overige zou ik een leuk huis ergens kopen

JimPunkRawker

Ik zou het Circuit Park Zandvoort kopen en renoveren tot een formule 1 circuit en in 2013 eindelijk weer een GP van Nederland mogelijk maken!  :D

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo


Kootje

Citaat van: Enzo op 02 januari 2011 - 17:03:09
Ik heb gewonnen met mijn lot... 8)
Gefeliciteerd ,jou jaar begint iig goed.  ;)

JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

KVDracer


Enzo


Franky R.