HRT in 2011?

Gestart door gloudiesaurus, 28 december 2010 - 20:05:25

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Vind ook dat ze het niet slecht doen. Na 3 GP's al met 2 auto's aan de finish. Denk dat ze met deze data in Turkije weer wat vooruitgang kunnen boeken...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Edwin90

Opvallend, Carabante werd juist als de opvolger van Kolles genoemd, die zou daar ook vertrekken. Niet echt een stabiele boel daar.

Kootje

Volgens Franky's artikeltje zullen Carabante en Zn wellicht aanblijven als teambaas ,omdat Thesan het team 'n nog Spaanser karakter wil geven.

Gloort er toch nog hoop voor DeLaRosa ?? of voor Algueruari die weleens z'n plekje aan Ricciardo kwijt kan raken ??

gloudiesaurus

Heb niet zo'n hoge pet op van die Carabante, die heeft toch helemaal geen F1-ervaring?
Dan kunnen ze beter Kolles in huis houden.

En tsjah die investeringsmaatschappij die een belang neemt, weet niet wat ik er van moet denken. Erg stabiel is het er iig. niet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 04 juli 2011 - 20:49:57
Heb niet zo'n hoge pet op van die Carabante, die heeft toch helemaal geen F1-ervaring?
Dan kunnen ze beter Kolles in huis houden.

En tsjah die investeringsmaatschappij die een belang neemt, weet niet wat ik er van moet denken. Erg stabiel is het er iig. niet.


Kolles gaat er sowieso uit, omdat Thesan een "echt Spaans team" wil creëren. Nu opereert HRT vanuit Duitsland, vanuit het bedrijf van Kolles.


Kolles gaat zijn nering echt niet verplaatsen naar Spanje, tenzij het hem geld oplevert. De vraag is of Thesan daar geld voor over heeft...waarschijnlijk niet.

Franky R.


Sabai

Wat vinden jullie tot nu toe van ricciardo? Ik zelf vind dat hij een stuk beter doet dan zijn voorganger en hij verslaat soms zelfs Liuzzi. Maar of hij een super talent is wat beweerd word betwijfel ik. Dan had hij zelfs met z'n HRT wel een stuntje laten zien.

Kootje

Dat stuntje laat hij zien door z'n veel ervarenere teamgenoot te verslaan.
Meer zit er in zo'n HRT gewoon niet in.

0634

Tja, Paul di Resta versloeg Vettel in dezelfde wagen. Wie is dan het supertalent?

Vieze baas

In de HRT is geen stunt te laten zien. Dit seizoen is echt om hem even te laten wennen in het wereldje dat hij er vanaf volgend jaar bij Torro Rosso meteen kan staan.

di Resta kan je op dit moment niet met Vettel vergelijken. Vettel is al veel verder in zijn ontwikkeling als F1 coureur.

Forza F1

Citaat van: Kootje op 02 oktober 2011 - 10:34:58
Dat stuntje laat hij zien door z'n veel ervarenere teamgenoot te verslaan.
Meer zit er in zo'n HRT gewoon niet in.

inderdaad  ;)

Forza F1

Citaat van: Vieze baas op 02 oktober 2011 - 13:04:32
di Resta kan je op dit moment niet met Vettel vergelijken. Vettel is al veel verder in zijn ontwikkeling als F1 coureur.

Precies.
Anderzijds heeft Di Resta toch al zéér aardige dingen laten zien in die Force India, en hij legt Adrian Sutil mooi het vuur aan de schenen. Niet slecht voor een rookie  :)  Sutil is toch ook wel een redelijk goede piloot, die helaas niet altijd op z'n waarde geschat wordt omwille van die trage Force India waar hij al jaren voor rijdt. Helaas zijn er voor hem niet veel opstapmogelijkheden meer, maar voor Di Resta is het toch een goede zaak om hem te kloppen  :)

0634

Ik bedoelde het ook niet als vergelijking tussen de twee. Alleen om aan te geven dat de term 'supertalent' soms was lastig te plakken is op iemands hoofd.

gloudiesaurus

Je ziet het aan Senna, kwam ook totaal niet uit de verf in de HRT en gaat nu in de Lotus Renault toch heel lekker...
Ricciardo doet het goed door af en toe Liuzzi te verslaan, dat is het maximale wat hij kan doen nu...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is