HRT in 2011?

Gestart door gloudiesaurus, 28 december 2010 - 20:05:25

« vorige - volgende »

Gerard

#90
Onder normale omstandigheden zou Zondag de eerste GP verrereden worden.. En ze hebben nog geen meter met de:"nieuwe" auto gereden..  ???
Hetzelfde verhaal als vorig jaar bij hun debuut dus... :(

En die Kolles maar roepen dat et zo goed gaat...  ;D ;D

Reah right, wake up man!!

Kootje

#91
Citaat van: M@rc op 09 maart 2011 - 11:52:10
Ze hadden al op voorhand gemeld dat ze of donderdag of vrijdag zouden testen. Niets nieuws onder de zon dus, wat niet wegneemt dat dit inderdaad een F1 team onwaardig is.

Nee nee ,in 1e instantie zouden ze de nieuwe auto op dinsdag onthullen en er vanaf woensdag mee rijden.  >:(
??? Dus in die zin is dit weer de zoveelste miskleun van dit team.
Maar ja ,als de verf van de haastig overgespoten HRT uit 2010 nog niet droog is.  ::)

:D Aan de andere kant is het idd niets nieuws onder de zon.
Wie serieuze verwachtingen omtrend dit team heeft is 'n dromer en gelooft waarschijnlijk ook nog in sprookjes.  :P
:-[ Maar goed ,het was vanaf dag 1 al 'n aanfluiting ,dus.....

Al hebben ze nu met Vitantonio Liuzzi iig 'n redelijk goede coureur in huis.  ;)



gloudiesaurus

http://www.f1pits.net/nieuws/hrt_test_niet/

En nu rijden ze ook vrijdag niet....
Dacht juist dat het na het aantrekken van Liuzzi wat beter ging met het team. Maar nu zonder test naar Australië? Vorig jaar kon ik het nog begrijpen, maar nu? Laat toch wel zien dat het team serieuze problemen heeft.

Zelfs Minardi testte vroeger voor de seizoensstart meestal nog wel een aantal dagen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Sja, geen geld. Dan krijg je dit. Die 107% regel zullen ze nog wel eens vervloeken komend seizoen.

Franky R.

Ik weet het niet!

Het komt, volgens Kolles, omdat een externe leverancier niet op tijd met dempers kwam. Ik kijk graag naar OCC (American Chopper) en al je ziet hoe vaak die lui moeten wachten op te trage leveranciers... :P

Overigens bericht Autosport dat de Spaanse douane de oorzaak is van alle ophef. Die zouden de dempers nog onder zich hebben gehouden. Leuk, een Spaans F1-team dat door de Spaanse douane genaaid wordt... ::)

Maar HRT had ook wat harder kunnen doorwerken / haar spullen sneller kunnen betalen. Dan hadden ze vandaag een paar rondjes kunnen rijden...HRT heeft nu eenmaal het imago van 'big loser'...en dan wil je als leverancier eerst je geld en dan verstuur je de spullen.

Erg begrijpelijk, IMHO...

Niels_

Vertraging hier, vertraging daar, vertraging overal. Blijkbaar heeft altijd een ander het gedaan. En nu staan ze daar weer aan het begin van het seizoen zonder een meter met de nieuwe wagen gereden te hebben.  ::)

montoyake

Tje HRT zal wel altijd het kneusje van de zalm blijven, al vind ik de nieuwe livery er toch wel flashy uitzien. Veel beter dan die doffe eentonige wagen van vorig jaar. En Liuzzi is geen veldvulling die staat wel een stapje hoger aangeschreven als Chandhok, en zijn nieuwe teamgenoot Narain Karthikean. 8)

Forza F1

Ze zouden hun naam beter omdopen naar HLT: Hispania Loser Team, want Racing hebben ze weer niet gedaan tijdens de tests... Als er nu één team was dat zich het snelst op de nieuwe wagen had moeten focussen, dan waren zij het wel !

Hun livery is ook wel grappig: "YOUR LOGO HERE" en "THIS COULD BE YOU", alsof er daar iemand intrapt... Buiten TATA uiteraard, via PayPal Kartikeyan!  ;)

Maar betwijfel of het woord "SPEED" op hun wagen hem effectief sneller zal maken  :P

0634

Citaat van: Franky R. op 12 maart 2011 - 18:11:50
Ik weet het niet!

Het komt, volgens Kolles, omdat een externe leverancier niet op tijd met dempers kwam. Ik kijk graag naar OCC (American Chopper) en al je ziet hoe vaak die lui moeten wachten op te trage leveranciers... :P

Ja, dat zal allemaal ook wel maar als je tot op het laatste moment wacht met een nieuwe wagen dan kan je je ook niets meerveroorloven. Andere teams hebben vast ook wel eens problemen met tijdig invliegen van materiaal. Maar die hebben tijd om daar mee om te gaan.

Bovendien is de laatste testdag compleet verregend, dus HRT had er niks aan gehad.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 13 maart 2011 - 18:35:05
Bovendien is de laatste testdag compleet verregend, dus HRT had er niks aan gehad.

Maar dat is dan toch meer 'n geluk bij 'n ongeluk.
Het feit dat ze dus nog steeds hun zaakjes niet op orde hebben ,zegt mij genoeg.

Stel je nu eens voor dat de GP van Bahrein dit weekend gewoon doorgang had gehad.
Dan hadden ze dus niet mee kunnen doen aan de kwalificatie ,met als gevolg 'n torenhoge boete.
Men is nu eenmaal verplicht deel te nemen aan elke race op de kalender.
Deze boete had ze direct de nek om kunnen draaien.

Op deze manier is dit team echt geen lang leven meer beschoren.
Het wordt tijd dat er 'n capabel iemand de boel gaat runnen.
Want na Spijker ,weet Kolles ook dit team in de afgrond te storten.

0634

Citaat van: Kootje op 13 maart 2011 - 21:42:29
Citaat van: Jeroen op 13 maart 2011 - 18:35:05
Bovendien is de laatste testdag compleet verregend, dus HRT had er niks aan gehad.

Maar dat is dan toch meer 'n geluk bij 'n ongeluk.
Het feit dat ze dus nog steeds hun zaakjes niet op orde hebben ,zegt mij genoeg.

Dat is mijn punt dus. Puur hun eigen schuld. Dit kan je niet op pech gooien als jezelf tot de allerlaatste dag wacht. Dan kan de douane moeilijk doen, en dan kan het regenen, maar dan had je zelf je zaakjes maar op orde moeten hebben.

CitaatStel je nu eens voor dat de GP van Bahrein dit weekend gewoon doorgang had gehad.
Dan hadden ze dus niet mee kunnen doen aan de kwalificatie ,met als gevolg 'n torenhoge boete.
Men is nu eenmaal verplicht deel te nemen aan elke race op de kalender.
Deze boete had ze direct de nek om kunnen draaien.
Naah, onder druk hadden ze die wagen dan echt wel een paar dagen eerder gereed gehad.

Kootje

Citaat van: JeroenNaah, onder druk hadden ze die wagen dan echt wel een paar dagen eerder gereed gehad.
Dat zeg je nu wel ,maar als ze de onderdelen (schokbrekers in dit geval) niet op tijd binnen hebben ??
                ::) Dan kan je nog zo hard werken ,maar dan bouw je nog steeds geen auto. :-\

Franky R.

Kolles 'hoopt' op een probleemloze dag met een nieuwe, vrijwel niet geteste auto....*zucht* .... ::)
http://www.f1pits.net/nieuws/hrt_niet_teveel_verrassingen/

Kootje

 ;D :D ;D

Meer kan je ook niet van ze verwachten hé ??
Hoop is alles wat ze hebben daar.

Folkert

Hoe grappig zou het zijn als HRT ineens het te kloppen team blijkt  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)