HRT in 2011?

Gestart door gloudiesaurus, 28 december 2010 - 20:05:25

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2011 - 12:26:56
Tja, Paul di Resta versloeg Vettel in dezelfde wagen. Wie is dan het supertalent?

Di Resta  ;)

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 02 oktober 2011 - 13:48:59
Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2011 - 12:26:56
Tja, Paul di Resta versloeg Vettel in dezelfde wagen. Wie is dan het supertalent?

Di Resta  ;)

Eigenlijk als we erover nadenken niet zo'n heel grote verrassing. Bekijk zijn resultaten in de andere raceklassen eens.
DTM 2007 met een 2 jaar oude Mercedes 5de worden tussen al die fabrieksrijders is alles behalve een middelmatige prestatie.
Hij lijkt me zich overal in snelle tijd makkelijk aan te passen.

Gerard

http://www.gppits.net/nieuws/riccardo_mist_india/
:-\  >:(
Eerst Karthikeyan eruit gooien wegens wanpresteren, en nu om het geld weer een race laten rijden?
WTF! 
En als de pers het heeft over ' paydrivers' wordewn ze raar aangekeken dor de teams/rijders.. yeah right..  :-X

T.Nuvolari

Stond blijkbaar al in de deal met Ricciardo zoals ik het lees. Niks mis mee om een Indiër zijn eerste thuisGP ooit te gunnen. 

gloudiesaurus

Ik denk dat Karthikeyan gewoon een deal gesloten heeft met HRT, een X - aantal GP's rijden plus India. Ricciardo zal het al wel geweten hebben. Niks mis mee op zich, HRT heeft nu eenmaal geld nodig...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Jammer voor zijn persoonlijke ontwikkeling alsook zelfvertrouwen. HRT is geen team voor fris talent. Dat blijkt.

gloudiesaurus

Ik vind het voor Ricciardo toch niet slecht, hij kan mooi kilometers maken. En zo slecht doet hij het toch niet?
Nu er niet meer getest mag worden is het vrij moeilijk om ervaring op te doen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Dat is ook weer waar alleen prefereer ik dat coureurs worden gekozen om hun talent, niet om 'hun bankrekening'.

Gerard

Citaat van: Wizard op 03 oktober 2011 - 22:02:11
Dat is ook weer waar alleen prefereer ik dat coureurs worden gekozen om hun talent, niet om 'hun bankrekening'.
Spijkertje op het koppie! ;)

T.Nuvolari

Citaat van: Wizard op 03 oktober 2011 - 22:02:11
Dat is ook weer waar alleen prefereer ik dat coureurs worden gekozen om hun talent, niet om 'hun bankrekening'.

Das een probleem dat zich al 60 jaar voordoet.

gloudiesaurus

Denk dat het wel meevalt met bankrekening van Ricciardo, hij zit alleen bij de goede opleiding, Red Bull  ;)
Toch zie ik Ricciardo als talent en zie ik hem liever dan bijv. Karthikeyan, daar gaat het helemaal alleen om de Euro's...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Voort HRT is het trouwens ook een win/ win situatie, en een betere coureur en toch sponsorgeld...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Citaat van: M@rc op 04 oktober 2011 - 08:26:51
Citaat van: Wizard op 03 oktober 2011 - 22:02:11
Dat is ook weer waar alleen prefereer ik dat coureurs worden gekozen om hun talent, niet om 'hun bankrekening'.

Das een probleem dat zich al 60 jaar voordoet.

Dat spreek ik niet tegen maar hoe commerciëler de sport, des te belangrijker is een zak geld.

gloudiesaurus

Citaat van: Wizard op 05 oktober 2011 - 14:22:17
Citaat van: M@rc op 04 oktober 2011 - 08:26:51
Citaat van: Wizard op 03 oktober 2011 - 22:02:11
Dat is ook weer waar alleen prefereer ik dat coureurs worden gekozen om hun talent, niet om 'hun bankrekening'.

Das een probleem dat zich al 60 jaar voordoet.

Dat spreek ik niet tegen maar hoe commerciëler de sport, des te belangrijker is een zak geld.

Klopt maar ben toch blij dat HRT erbij is, hoe meer auto's hoe meer actie.
En de kleintje teams hebben ook zo hun charme...

En HRT heeft nog beste leuke coureur met Luizzi en Ricciardo. Enkele jaren geleden reden er bij die kleine teams nog coureurs rond die echt niet in de F1 thuis hoorden...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Helemaal mee eens...


Al heb ik soms wel heimwee naar het "georganiseerde chaos" van de jaren negentig...Maar dat komt nooit meer terug, zeker niet met die crises (plus de huidige) van de laatste tijd!


Ook is de F1 gewoon te duur geworden.


Voorheen kocht je gewoon een chassis van een F1-team, meestal een auto van het seizoen ervoor of van een 'grote' fabrikant als March, en je kon gaan met je F1 banaan!


Gek eigenlijk...inhalen (ik noem het eerder passeren) is laagdrempliger gemaakt dmv DRS, maar het is nog steeds aartsmoeilijk of onmogelijk om een F1 team op de grid te krijgen!