HRT in 2011?

Gestart door gloudiesaurus, 28 december 2010 - 20:05:25

« vorige - volgende »

Kootje

Hebben ze toch mazzel dat 'n rondje Maleisië al gauw 30 seconden langer duurt.
Krijgen ze toch weer 2.1 seconde extra speling mee.  :P :D  ( 107% van 30 seconden =  32.1 seconde.)

gloudiesaurus

Ja maar als de ronde langer duurt verliezen ze ook wat meer tijd ;) Het is relatief..
Al zal dat verschil met de Cosworth motor op de rechte stukken verhoudingsgewijs kleiner zijn dan in de bochten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 26 maart 2011 - 21:10:15
Ja maar als de ronde langer duurt verliezen ze ook wat meer tijd ;) Het is relatief..
Al zal dat verschil met de Cosworth motor op de rechte stukken verhoudingsgewijs kleiner zijn dan in de bochten...

Volgens mij is het verschil op Sepang nog groter, want ik kan het mij niet heugen dat HRT een beweegbare achtervleugel had?
???

Kootje

 :o  geen KERS en geen beweegbare achtervleugel  :o

Waarom doen ze dan nog mee ??
Zonder die 2 zijn ze op de helft vd banen ten dode opgeschreven.

Naast Monza ,SPA en de Nürburgring kunnen ze 't op alle Tilke banen ook wel vergeten met die ellenlange rechte stukken.

gloudiesaurus

Klopt helemaal...
In de Engelse en Duitse pers wordt HRT ook al een beetje belachelijk gemaakt.

CitaatAn unnamed team member admitted HRT's problems are financial.

"As we paid the suppliers, the parts began to appear," he said.

Some had to be taken to Australia by team members in suitcases, including team boss Colin Kolles whose own suitcase was rejected by the airline because it weighed too much.

So former F1 driver and German commentator Christian Danner put some of the parts in his own luggage.

"I had a little sympathy," he smiled to Bild newspaper.

Dat dat nog kans in de hedendaagse Formule 1 ;D

Maar serieus, ik ben bang dat ze zo niet lang zullen overleven. En als sponsor ga je niet instappen bij HRT lijkt me...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Pffff...HRT! :(

Ik bied 1 euro...En geloof me, ik maak meer kans om dit seizoen punten te pakken met HRT (Narain gooi ik er dan uit) dan Kolles in 5 jaar!

Goed, ik overdrijf...maar HRT heeft sommige van haar monteurs al twee a drie maanden niet betaalt. Die gasten hebben de afgelopen dagen en nachten GRATIS aan dat wrak gewerkt!

Nog 1 zo'n geintje van Kolles of Carabante richting hun mensen en Narain en Liuzzi kunnen straks zelf hun auto opbouwen... ::)


Franky R.

Nog meer 'gezwam' ...euh nieuws van HRT...bron, website HRT
http://www.f1pits.net/nieuws/hrt_vooruitgang_in_maleisie/

::) ::) ::)

Forza F1

Ik snap dat dus niet hé, ze blijven beweren dat hun auto "een stuk sneller" is...

Vorig jaar in Melbourne, Q3 (uiteraard  :P), Senna: 01:30.526
Nu was de beste tijd van Liuzzi: 01:32.978

Ook, baancondities kunnen verschillen, maar dan nog... Alle andere auto's zijn sneller geworden, maar die nieuwen HRT lijkt juist trager te zijn  :P

Jozef

Citaat van: Forza Ferrari op 28 maart 2011 - 19:37:18
Ik snap dat dus niet hé, ze blijven beweren dat hun auto "een stuk sneller" is...

Vorig jaar in Melbourne, Q3 (uiteraard  :P), Senna: 01:30.526
Nu was de beste tijd van Liuzzi: 01:32.978

Ook, baancondities kunnen verschillen, maar dan nog... Alle andere auto's zijn sneller geworden, maar die nieuwen HRT lijkt juist trager te zijn  :P

Als buitenstaander valt er nog niks te zeggen over de snelheid van die auto. Dat hij in zijn eerste 100 kilometer nog niet snel is, kan heel veel andere redenen hebben.

(o.a. ook coureurs die aan de auto moeten wennen en uberhaupt al heel lang geen F1 meer hebben gereden, laat staan Melbourne)

Jozef

Dat gezegd zijnde, vrees ik ook wel dat HRT in 2012 niet meer is. En misschien nog wel eerder dan 2012.

SDG


Forza F1

mjah, Branson is de Formule 1 alweer beu, wat wil je dan...

Jammer voor Glock... Hopelijk kan hij volgend jaar naar een beter team.

janke

Virgin kan wel niet goed bezig zijn met hun manier van ontwerpen.  Maar die brengen tenminste nog een auto op de grid. En komen alle 2 binnen. Netjes van D'Ambrosio trouwens. Maar dat HRT is echt te gek voor woorden. Veel blabla maar weinig wol. Gedoemd om binnenkort te verdwijnen incl. Liuzzi.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

 :-[Tja, that sucks! Het zou jammer zijn als Virgin net zo afzakt als HRT
DAAROVER GESPROKEN. Ik kan me niet herinneren dat er een team was wat zo triest was...
zelfs Jordan,wat afzakte tussen '99 en 2004? Ha meer karakter

nee, HRT hoor duidelijk niet thuis in dit wereldje...  :-\

SDG

'Het tweede seizoen van een team is vaak het moeilijkste', staat ergens in een artikel op f1rejects.com te lezen. Wel, er zijn in de moderne geschiedenis van de F1 toch een aantal kleinere teams in hun tweede jaar gesneuveld: Onyx, Simtek, Pacific, Forti..., terwijl bv. Jordan na een weergaloos debuutseizoen in zijn tweede jaar ook zwaar terugviel. Hopelijk herhaalt de geschiedenis zich dus straks niet...