HRT in 2011?

Gestart door gloudiesaurus, 28 december 2010 - 20:05:25

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: M@rc op 24 maart 2011 - 11:02:14
Liuzzi denk dat punten mogelijk zijn.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/90114

Er moet wel het één en ander gebeuren...  ::)

Dan snap ik meteen waarom Liuzzi werd ontslagen bij FI...Niet presteren en ook nog onrealistisch beeld van eigen kunnen...Punten pakken met een HRT, die niet eens getest is wegens gebrek aan onderdelen...

Ik mag hopen dat er in Melbourne geen onderdelen afbreken van de HRT...Ik zou niet graag achter een HRT in de VT rijden.. >:(

Edwin90

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2011 - 13:55:34
Citaat van: M@rc op 24 maart 2011 - 11:02:14
Liuzzi denk dat punten mogelijk zijn.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/90114

Er moet wel het één en ander gebeuren...  ::)

Dan snap ik meteen waarom Liuzzi werd ontslagen bij FI...Niet presteren en ook nog onrealistisch beeld van eigen kunnen...Punten pakken met een HRT, die niet eens getest is wegens gebrek aan onderdelen...

Ik mag hopen dat er in Melbourne geen onderdelen afbreken van de HRT...Ik zou niet graag achter een HRT in de VT rijden.. >:(

Ik quote je even weer als Liuzzi na een knotsgekke race zondag op de 10e plek staat.
Even serieus. Onder normale omstandigheden gaat dat niet gebeuren natuurlijk. Maar een coureur is denk ik media en sponsor technisch gezien wel verplicht 'zulke taal uit te slaan'.
Ik zou als team of sponsor in elk geval niet blij worden als mijn coureur roept dat het een butjaar wordt zonder punten ;)

Kootje

CitaatEen coureur is denk ik media en sponsor technisch gezien wel verplicht 'zulke taal uit te slaan'
Ik zou als team of sponsor in elk geval niet blij worden als mijn coureur roept dat het een butjaar wordt zonder punten.  ;)

Daar heb je wel gelijk in.
Maar je kan het ook overdrijven natuurlijk.
Door dit soort uitspraken maak je van het team 'n nog groter lachertje dan dat 't al was.
En daar zou ik als sponsor ook niet echt vrolijk van worden.


gloudiesaurus

Er zijn zelfs wat geruchten die melden dat HRT nog niet klaar is voor de eerste vrije training, en dat ze dus morgen niet kunnen rijden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 24 maart 2011 - 21:16:36
Er zijn zelfs wat geruchten die melden dat HRT nog niet klaar is voor de eerste vrije training, en dat ze dus morgen niet kunnen rijden...

Klopt dus als een bus...Sterker, er werd niet eens aan de auto gewerkt. Alsof er zondag geen race wordt verreden...Ik voorzie een "Arrows-momentje"... Denk HH Frentzen 2002 (?)

T.Nuvolari

Lees op Autosport.com dat de monteurs en ingenieurs een hele nachtin de weer zijn geweest om de auto klaar te krijgen.  ???

T.Nuvolari

Deze wil ik jullie niet onthouden, een rijdende HRT.


Kootje

Citaat van: M@rc op 25 maart 2011 - 11:31:26
Deze wil ik jullie niet onthouden, een rijdende HRT.

Dat zou weleens de EERSTE en LAATSTE keer geweest kunnen zijn.  :P :D

Wat 'n aanfluiting is dat team zeg.  :-[
Ze missen de wintertests  ???,de eerste VT  ::),en ook in VT2 komen ze niet verder dan 'n installationlap. :o
Ik dacht dat er 'n regel was waarin staat dat je de sport niet in discrediet mag brengen ?? :-\
Dan vraag ik me toch echt af waar dit onder valt. >:(

Edwin90

Chandhok reed vorig jaar ook alleen in de kwalificatie wat rondes. In de race viel hij in de openingsfase uit. Senna reed volgens mij Vrijdag ook amper.

0634

Sja, het is wel beschamend...

T.Nuvolari

Beschamend in ieder geval, en zeker in je 2de seizoen. Dat eerste kon je steken op de perikelen rond de overnam en/of het feit dat de nieuwe teams wat laat werden ingelicht dat ze mochten meedoen.

Gerard

CitaatLees op Autosport.com dat de monteurs en ingenieurs een hele nachtin de weer zijn geweest om de auto klaar te krijgen


http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/255372/geen-straf-voor-hrt-na-s-nachts-doorwerken/

The Joker is dus al 1 x ingezet

SDG

Citaat van: Kootje op 25 maart 2011 - 12:36:49
Wat 'n aanfluiting is dat team zeg.  :-[
Ze missen de wintertests  ???,de eerste VT  ::),en ook in VT2 komen ze niet verder dan 'n installationlap. :o
Ik dacht dat er 'n regel was waarin staat dat je de sport niet in discrediet mag brengen ?? :-\
Dan vraag ik me toch echt af waar dit onder valt. >:(

Binnenkort wellicht allemaal te lezen op f1rejects.com...



Franky R.

Citaat van: SDG op 25 maart 2011 - 13:44:45
Citaat van: Kootje op 25 maart 2011 - 12:36:49
Wat 'n aanfluiting is dat team zeg.  :-[
Ze missen de wintertests  ???,de eerste VT  ::),en ook in VT2 komen ze niet verder dan 'n installationlap. :o
Ik dacht dat er 'n regel was waarin staat dat je de sport niet in discrediet mag brengen ?? :-\
Dan vraag ik me toch echt af waar dit onder valt. >:(

Binnenkort wellicht allemaal te lezen op f1rejects.com...



;D ;D ;D

ibileon

Geen eerste race voor HRT  ;D
Maken de sport echt belachelijk in mijn ogen  ???