De grid van 2011

Gestart door 0634, 21 december 2010 - 12:22:10

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 17 januari 2011 - 06:34:29
Buiten hun carriereverloop hebben Alonso en Schumacher sowieso veel overeenkomsten. Hun manier van rijden, hun hardheid, hun gedrag buiten de baan. In alles is Alonso de natuurlijke opvolger van Schumacher.

Alles? Alonso heeft toch meer gevoel voor mode dan 'derr Schumi' hoor.  ;)

Kootje

Citaat van: T.Nuvolari op 17 januari 2011 - 07:24:58
Citaat van: Jeroen op 17 januari 2011 - 06:34:29
Buiten hun carriereverloop hebben Alonso en Schumacher sowieso veel overeenkomsten. Hun manier van rijden, hun hardheid, hun gedrag buiten de baan. In alles is Alonso de natuurlijke opvolger van Schumacher.

Alles? Alonso heeft toch meer gevoel voor mode dan 'derr Schumi' hoor.  ;)
Duh...... ,wie niet !!!  :D

Maar weer ff on topic: Is er nu al iets bekend bij Force India ??
Of moeten we het nog steeds met het ingetrokken persbericht van 2 weken terug doen ??

Senergy

Citaat van: Kootje op 17 januari 2011 - 12:56:53


Maar weer ff on topic: Is er nu al iets bekend bij Force India ??
Of moeten we het nog steeds met het ingetrokken persbericht van 2 weken terug doen ??

Misschien gaat Vijay zelf rijden?  ;D
Nee volgens mij nog steeds geen nieuws, vindt dit eigenlijk voor raar voor een team dat zich wil voordoen als een serieus team.
Hier doen de "kleine" teams als Virgin en Team Lotus (laten we ze zo even noemen, weten nog altijd niet hoe ze zich gaan noemen) het toch beter.
Beide rijders op tijd bekend maken, brengt toch wat rust, denk ik dan.

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

Citaat van: Senergy op 17 januari 2011 - 14:54:19
Citaat van: Kootje op 17 januari 2011 - 12:56:53


Maar weer ff on topic: Is er nu al iets bekend bij Force India ??
Of moeten we het nog steeds met het ingetrokken persbericht van 2 weken terug doen ??

Misschien gaat Vijay zelf rijden?  ;D
Nee volgens mij nog steeds geen nieuws, vindt dit eigenlijk voor raar voor een team dat zich wil voordoen als een serieus team.
Hier doen de "kleine" teams als Virgin en Team Lotus (laten we ze zo even noemen, weten nog altijd niet hoe ze zich gaan noemen) het toch beter.
Beide rijders op tijd bekend maken, brengt toch wat rust, denk ik dan.


Inderdaad ja ,lijkt me ook beter voor de coureurs in kwestie.  ::)
Kunnen ze zich tenminste in alle rust voorbereiden.

Al hebben Button en Barrichello in 2009 nog aangetoond dat 'n gedegen voorbereiding niet zo heel erg belangrijk is.  ;D
Denk ik dat 't voor alle betrokkenen wel fijn is om te weten waar ze staan.
Maar ja.... ,voor hetzelfde geld weten ze dit ook allang en wodt het om marketingtechnische redenen nog stilgehouden.  :-\

Ik ben in ieder geval reuze benieuwd wie het gaan worden.
En dan is het wachten alleen nog op de 2e HRT rijder ,maar dat vind ik dan weer minder interressant.   ;)

Senergy

Sebastien Buemi en Jaime Aguersuari zijn dan toch uiteindelijk officieel bevestigd bij de FIA
Dus daar zijn we dan weer 100% zeker van, alhoewel dat dit halfweg van het seizoen kan veranderen.

Riciardo staat aan de deur te kloppen en aangezien Marko hem zo snel mogelijk in de F1 wil moeten beide heren van Torro Rosso rijden voor wat ze waard zijn.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Gerard

#95
Marko wil Buemi toch bij Red Bull hebben? Wellicht dat dat volgend jaar gaat gebeuren als Webber met 'pensioen' gaat? Dan is het een 'logisch' gevolg dat Ricardo in 2012 instapt bij STR...
en wie het tweede stoeltje bij HRT koopt?  De la Rosa? Of ???

Folkert

Citaat van: Gerard op 21 januari 2011 - 23:09:39
Marko wil Buemi toch bij Red Bull hebben? Wellicht dat dat volgend jaar gaat gebeuren als Webber met 'pensioen' gaat? Dan is het een 'logisch' gevolg dat Ricardo in 2012 instapt bij STR...
en wie het tweede stoeltje bij HRT koopt?  De la Rosa? Of ???
Tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk van Buemi. Rijd niet slecht, maar echt er  uitspringen vind ik hem voorals nog niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Hij valt ook nooit op. Dat is het probleem van Buemi, hij rijdt als een éche Zwitser: compleet neutraal.

T.Nuvolari

En als je hem in z'n neutraal laat staan geraak je nergens.

JimmySPA

Citaat van: De_Marc op 24 januari 2011 - 14:56:35
En als je hem in z'n neutraal laat staan geraak je nergens.

Wel als je bijna bovenaan Eau Rouge staat  :-X

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Senergy

Citaat van: JimmySPA op 24 januari 2011 - 17:10:31
Citaat van: De_Marc op 24 januari 2011 - 14:56:35
En als je hem in z'n neutraal laat staan geraak je nergens.

Wel als je bijna bovenaan Eau Rouge staat  :-X

Dan gaat hij achteruit gaan, dat is dan ook niet de bedoeling volgens mij.

mss een ideetje voor Bernie, leuke circuits 2 maal per jaar laten berijden, 1ste helft van het seizoen normale rijrichting en 2de helft van het seizoen in tegenwijzerzin
Welke snelheid zouden ze dan halen bij het afdalen van de radaillon en Eau Rouge
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

JimmySPA

Citaat van: Senergy op 24 januari 2011 - 17:17:59
Citaat van: JimmySPA op 24 januari 2011 - 17:10:31
Citaat van: De_Marc op 24 januari 2011 - 14:56:35
En als je hem in z'n neutraal laat staan geraak je nergens.

Wel als je bijna bovenaan Eau Rouge staat  :-X

Dan gaat hij achteruit gaan, dat is dan ook niet de bedoeling volgens mij.

mss een ideetje voor Bernie, leuke circuits 2 maal per jaar laten berijden, 1ste helft van het seizoen normale rijrichting en 2de helft van het seizoen in tegenwijzerzin
Welke snelheid zouden ze dan halen bij het afdalen van de radaillon en Eau Rouge

Ik denk dat dat heel spannend gaat worden Eau Rouge naar beneden.  ::) Eau rouge kom je dan met 310 aan gereden, ik denk dat je in een soort van drift naar beneden gaat :P Kovalainen schijnt dit wel eens gedaan te hebben in een F3 test  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 24 januari 2011 - 17:22:29
Citaat van: Senergy op 24 januari 2011 - 17:17:59
Citaat van: JimmySPA op 24 januari 2011 - 17:10:31
Citaat van: De_Marc op 24 januari 2011 - 14:56:35
En als je hem in z'n neutraal laat staan geraak je nergens.

Wel als je bijna bovenaan Eau Rouge staat  :-X

Dan gaat hij achteruit gaan, dat is dan ook niet de bedoeling volgens mij.

mss een ideetje voor Bernie, leuke circuits 2 maal per jaar laten berijden, 1ste helft van het seizoen normale rijrichting en 2de helft van het seizoen in tegenwijzerzin
Welke snelheid zouden ze dan halen bij het afdalen van de radaillon en Eau Rouge

Ik denk dat dat heel spannend gaat worden Eau Rouge naar beneden.  ::) Eau rouge kom je dan met 310 aan gereden, ik denk dat je in een soort van drift naar beneden gaat :P Kovalainen schijnt dit wel eens gedaan te hebben in een F3 test  :)
Wordt Eau Rouge wel weer 'n spannende bocht.
Want laten we eerlijk zijn ,de laatste jaren is de glans er aardig af gegaan.
Bijna iedereen pakt 'm met gemak volgas.

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 24 januari 2011 - 17:29:01
Citaat van: JimmySPA op 24 januari 2011 - 17:22:29
Citaat van: Senergy op 24 januari 2011 - 17:17:59
Citaat van: JimmySPA op 24 januari 2011 - 17:10:31
Citaat van: De_Marc op 24 januari 2011 - 14:56:35
En als je hem in z'n neutraal laat staan geraak je nergens.

Wel als je bijna bovenaan Eau Rouge staat  :-X

Dan gaat hij achteruit gaan, dat is dan ook niet de bedoeling volgens mij.

mss een ideetje voor Bernie, leuke circuits 2 maal per jaar laten berijden, 1ste helft van het seizoen normale rijrichting en 2de helft van het seizoen in tegenwijzerzin
Welke snelheid zouden ze dan halen bij het afdalen van de radaillon en Eau Rouge

Ik denk dat dat heel spannend gaat worden Eau Rouge naar beneden.  ::) Eau rouge kom je dan met 310 aan gereden, ik denk dat je in een soort van drift naar beneden gaat :P Kovalainen schijnt dit wel eens gedaan te hebben in een F3 test  :)
Wordt Eau Rouge wel weer 'n spannende bocht.
Want laten we eerlijk zijn ,de laatste jaren is de glans er aardig af gegaan.
Bijna iedereen pakt 'm met gemak volgas.

Jongens! Als je bovenaan staat dan daal je de Raidillon af. Get your facts straight!

;) ;) ;)

Senergy

Jongens! Als je bovenaan staat dan daal je de Raidillon af. Get your facts straight!

;) ;) ;)

Als ik het me goed voorstel is het toch, la source, eau rouge, radaillon en op weg naar les combes
dus als je bovenaan staat sta je met je kont naar eau rouge en bol je dus achteruit, of snap ik het niet goed kan ook natuurlijk  ;D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!