De grid van 2011

Gestart door 0634, 21 december 2010 - 12:22:10

« vorige - volgende »

Senergy

hmmmm op de officiële website van FIA staan voor Torro Rosso nog steeds geen rijders bevestigd.

hoe komen jullie dan aan de bevestiging van Alguersuari en Buemi??

is maar een vraag hoor, zou het graag weten dat is al  :D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Franky R.

Citaat van: Senergy op 12 januari 2011 - 16:09:55
hmmmm op de officiële website van FIA staan voor Torro Rosso nog steeds geen rijders bevestigd.

hoe komen jullie dan aan de bevestiging van Alguersuari en Buemi??

is maar een vraag hoor, zou het graag weten dat is al  :D

Welkom op het forum!

En dat weet ik niet...moet je aan Gerard vragen... ;D

Kootje

Citaat van: Franky R. op 12 januari 2011 - 20:52:12
Citaat van: Senergy op 12 januari 2011 - 16:09:55
hmmmm op de officiële website van FIA staan voor Torro Rosso nog steeds geen rijders bevestigd.

hoe komen jullie dan aan de bevestiging van Alguersuari en Buemi??

is maar een vraag hoor, zou het graag weten dat is al  :D

Welkom op het forum!

En dat weet ik niet...moet je aan Gerard vragen... ;D
Naar mijn weten zijn ze alleen nog maar OFFICIEUS bevestigd ,maar moet de OFFICIELE bevestiging nog komen.
Echter circuleren er geen andere namen rond ,dus wat dat betreft kun je er zo goed als vanuit gaan.   ;)

Gerard

#63
Hier mannen!!
http://sport.fok.nl/nieuws/418078/1/1/50/toro-rosso-geen-andere-rijders-in-2011.html

Ze zijn blijkbaar nog niet aangemeld bij de FIA?


gloudiesaurus

Ja precies, Toro Rosso heeft wel een persbericht uitgegeven met een bevestiging. Alleen zijn ze dan nog niet aangemeld bij de FIA..
Aanmelden bij de FIA zegt ook niet alles, want dat mag je voor een bepaalde datum nog vrij veranderen :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 13 januari 2011 - 12:08:43
Ja precies, Toro Rosso heeft wel een persbericht uitgegeven met een bevestiging. Alleen zijn ze dan nog niet aangemeld bij de FIA..
Dus toch alleen nog maar OFFICIEUS bevestigd ??

Citaat van: gloudiesaurus op 13 januari 2011 - 12:08:43
Aanmelden bij de FIA zegt ook niet alles, want dat mag je voor een bepaalde datum nog vrij veranderen :)
Is dat wel eens gebeurt ??

Folkert

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/250419/alonso-ziet-schumacher-als-grootste-rivaal/
Toch wel opmerkelijk. Schumacher is van de 5 Kampioenen denk ik de laatste waar Alonso zich druk om hoeft te maken. Schumacher is goed, maar ik denk dat zijn tijd gewoon voor bij is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 13 januari 2011 - 18:28:54
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/250419/alonso-ziet-schumacher-als-grootste-rivaal/
Toch wel opmerkelijk. Schumacher is van de 5 Kampioenen denk ik de laatste waar Alonso zich druk om hoeft te maken. Schumacher is goed, maar ik denk dat zijn tijd gewoon voor bij is.
Is meer 'n sneer naar de rest.   ;)
Net als dat hij gezegd heeft nog nooit 'n teamgenoot te hebben gehad ,die hem heeft verslagen.
Dat noemen ze psychologische oorlogsvoering ,en ik hoop dat 't 'm in zijn reet bijt.  :D

0634

Ach je kan alles beide kanten op uitleggen. Je kan ook zeggen dat hij veel respect voor Schumacher toont.

robbert

Citaat van: Jeroen op 13 januari 2011 - 18:36:27
Ach je kan alles beide kanten op uitleggen. Je kan ook zeggen dat hij veel respect voor Schumacher toont.
ja, dat hij mss wil bedoelen, dat schumacher nog altijd de beste piloot is.

Kootje

Citaat van: robbert op 13 januari 2011 - 22:37:15
Citaat van: Jeroen op 13 januari 2011 - 18:36:27
Ach je kan alles beide kanten op uitleggen. Je kan ook zeggen dat hij veel respect voor Schumacher toont.
ja, dat hij mss wil bedoelen, dat schumacher nog altijd de beste piloot is.
Dat is ook mogelijk ,maar ik heb Alonso nog nooit 'n rivaal horen complimenteren.
Dus dat zou dan voor 't eerst zijn.   :P

Senergy

Citaat van: Kootje op 14 januari 2011 - 12:09:52
Citaat van: robbert op 13 januari 2011 - 22:37:15
Citaat van: Jeroen op 13 januari 2011 - 18:36:27
Ach je kan alles beide kanten op uitleggen. Je kan ook zeggen dat hij veel respect voor Schumacher toont.
ja, dat hij mss wil bedoelen, dat schumacher nog altijd de beste piloot is.
Dat is ook mogelijk ,maar ik heb Alonso nog nooit 'n rivaal horen complimenteren.
Dus dat zou dan voor 't eerst zijn.   :P

Ik dacht ergens eens gelezen te hebben dat MS het voorbeeld voor Alonso was (en waarschijnlijk nog steeds is). Wat ik natuurlijk kan begrijpen, MS heeft zoveel bereikt (ok niet altijd oncontroversieel, maar welke kampioen van de F1 is zonder controverse)

Dus uit dat standpunt genomen kan ik me wel voorstellen dat hij MS nog altijd als rivaal beschouwd, de man heeft is gewoon 7x WK, kan je van geen enkele andere rijder zeggen.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

0634

Citaat van: Kootje op 14 januari 2011 - 12:09:52
Citaat van: robbert op 13 januari 2011 - 22:37:15
Citaat van: Jeroen op 13 januari 2011 - 18:36:27
Ach je kan alles beide kanten op uitleggen. Je kan ook zeggen dat hij veel respect voor Schumacher toont.
ja, dat hij mss wil bedoelen, dat schumacher nog altijd de beste piloot is.
Dat is ook mogelijk ,maar ik heb Alonso nog nooit 'n rivaal horen complimenteren.
Dus dat zou dan voor 't eerst zijn.   :P
och, de meesten doen dat ook niet zo en maken liever ruzie, maar Alonso laat zich tegenwoordig ook lovend uit over Hamilton en laatst nog over Liuzzi zelfs, als is dat niet echt concurrentie.

Maar ik herinner me ook nog de uitspraak van Alonso toen MS stopte: 'hij is de meeste bestrafte en smerige F1 racer ooit dus ik zal hem niet missen', of iets van vergelijkbare strekking.

JimmySPA

Als het een Alonso vs Schumi wordt, ga ik er alvast goed voor zitten.  ;) Dan komt er weer eens een seizoen waarvan ik kan genieten ipv die Raikkonen, Button en Vettel figuren waar ik helemaal niks aan vind :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 14 januari 2011 - 19:48:09
Als het een Alonso vs Schumi wordt, ga ik er alvast goed voor zitten.  ;) Dan komt er weer eens een seizoen waarvan ik kan genieten ipv die Raikkonen, Button en Vettel figuren waar ik helemaal niks aan vind :P
Doe mij toch maar 'n seizoen waar ook Hamilton ,Vettel ,Button ,Rosberg ,Webber ,Massa en Kubica meedoen voor de overwinningen.
Dan ga ik er eens extra lekker voor zitten ,er gewoon lekker voor zitten doe ik sowieso wel.l ;)