De grid van 2011

Gestart door 0634, 21 december 2010 - 12:22:10

« vorige - volgende »

Kootje

Ik denk dat Chandhok en Khartikeyan zeer interressant zijn om sponsoring uit India aan te trekken.   ???
Das toch 'n grote economie in ontwikkeling.
Wat dat betreft ,begrijp ik de keuze van HRT wel.
Wat ik alleen niet begrijp is : Waarom vorig jaar voor Karun kiezen terwijl Narain toen ook beschikbaar was.   :o
Ondanks Bernie's steun aan Chandhok ,heeft Khartikeyan 'n ietwat betere staat van dienst. 
Alhoewel ik ze beide niet F1 waardig vind ,maar dat vind ik HRT eigenlijk ook niet.
Dus das eigenlijk 'n "Match made in heaven".   ;D

T.Nuvolari

Geef mij maar Chandhok, die jongen is eigenlijk te goed voor deze wereld. Qua talent zou ik niet weten wie slechter of slechtst is.
We zien natuurlijk allemaal liefst 24 coureurs van wereldkampioenen rondrijden die uit hout zijn gesneden, maar ja dat is in die 60jaar F1-WK nog nooit geweest.
Van de rookies van vorig jaar blijft niet veel meer over trouwens, enkel Petrov heeft zich weten handhaven. Ik reken Kobayashi niet mee.

_Makke_

Citaat van: T.Nuvolari op 07 januari 2011 - 08:48:52
Van de rookies van vorig jaar blijft niet veel meer over trouwens, enkel Petrov heeft zich weten handhaven. Ik reken Kobayashi niet mee.

Inderdaad, al is het natuurlijk wel zo dat Hulkenberg zijn plaats verdient. Maar bon. Er is nog een plaatsje vrij bij HRT. Misschien dat het stoeltje naar Hulkenberg of Senna gaat.

T.Nuvolari

Eigenlijk hoop ik dat Hulkenberg niet bij HRT terechtkomt. Kan hij beter ergens een jaartje derde coureur fungeren dan daar mee het hoofd boven water proberen te houden.

Kootje

Het eerdere bericht van Force India is weer ingetrokken ,maar daar zou hij 3e rijder worden en de vrijdagochtend trainingen rijden.
Ook is er nog sprake van 'n rol als 3e rijder bij Mercedes en werd hij bij McLaren aangeboden.
Aangezien Mercedes de motoren levert aan Force India en McLaren ,denk ik dat hij nu al onder contract staat bij Mercedes en ze nog even aan het uitvogelen zijn wat de beste optie is.

McLaren was niet geinterresseerd en bij Force India zitten ze nog met Liuzzi in hun maag.
Daarom denk ik nu ,dat alles afhangt van Liuzzi.
Blijft hij ,dan blijft DiResta 3e rijder en gaat Hulk bij Mercedes deze rol vervullen.
Laat hij zich uitkopen ,dan wordt DiResta 2e rijder en Hulk 3e rijder bij Force India.

Maar ja ,het blijft speculeren.

0634

Liuzzi lijkt vooralsnog niet van zins zichzelf te laten uitkopen...

Hij heeft ook wel weer een punt, maar ja, wat is dan je perspectief bij zo'n team.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 07 januari 2011 - 12:34:47
Liuzzi lijkt vooralsnog niet van zins zichzelf te laten uitkopen...

Hij heeft ook wel weer een punt, maar ja, wat is dan je perspectief bij zo'n team.
Geen.

Elke vrijdag mag hij dan z'n wagen afstaan aan DiResta.
Op voorrang bij de verdeling van de nieuwste onderdelen hoef je ook niet meer te rekenen.
Daarnaast zal de ontwikkeling zich alleen maar meer gaan richten op Sutil

Maar wat zijn z'n opties ??
Alleen HRT heeft nog 'n plekje te vergeven.
En als je dat aanpakt ,weet je zeker dat je carriere voorbij is.

Overigens zijn we uit het oog verloren dat Sutil ook nog niet is bevestigd.
Dus 1: Liuzzi ,2: DiResta en 3: Hulkenberg is natuurlijk ook nog 'n optie.
Weliswaar onwaarschijnlijk ,maar toch....

Folkert

Als Hulkenberg bij HRT komt, zal dat beste klap zijn voor zijn carrière. Beter test coureur zoals eerder gezegd.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: Burorri op 07 januari 2011 - 19:05:53
Als Hulkenberg bij HRT komt, zal dat beste klap zijn voor zijn carrière. Beter test coureur zoals eerder gezegd.

Testrijder bij Mercedes en dan opvolger van Schumi of testrijder bij Renault voor moest Petrov toch tegenslaan./

Kootje

Nu dat Khartikeyan bevestigd is ,Chandhok aan heeft gegeven niet langer voor HRT uit te willen komen ,en Collin Kolles met 100% zekerheid zegt dat Senna ook niet terugkeert ,blijven Yamamoto ,Klien en DeLaRosa de gegadigden voor het laatste HRT zitje.
Althans ,dat zijn de namen die door HRT als eventuele kandidaten genoemd zijn.

0634

Officieel zijn er nu nog 5 plekken niet bevestigd. De FI's, de STRs en de tweede HRT. Officieus is Alguersuari wel zeker. Sutil ook. Buemi bijna.

Alleen de tweede FI en de HRT kunnen nog enigzins verassen.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 07 januari 2011 - 20:13:51
Nu dat Khartikeyan bevestigd is ,Chandhok aan heeft gegeven niet langer voor HRT uit te willen komen ,en Collin Kolles met 100% zekerheid zegt dat Senna ook niet terugkeert ,blijven Yamamoto ,Klien en DeLaRosa de gegadigden voor het laatste HRT zitje.
Althans ,dat zijn de namen die door HRT als eventuele kandidaten genoemd zijn.

Zul je zien dat HRT ons straks weer verrast met een naam waar niemand op kwam...Mijn tip; José María López... :D

KVDracer

Citaat van: Franky R. op 08 januari 2011 - 19:27:35
Citaat van: Kootje op 07 januari 2011 - 20:13:51
Nu dat Khartikeyan bevestigd is ,Chandhok aan heeft gegeven niet langer voor HRT uit te willen komen ,en Collin Kolles met 100% zekerheid zegt dat Senna ook niet terugkeert ,blijven Yamamoto ,Klien en DeLaRosa de gegadigden voor het laatste HRT zitje.
Althans ,dat zijn de namen die door HRT als eventuele kandidaten genoemd zijn.

Zul je zien dat HRT ons straks weer verrast met een naam waar niemand op kwam...Mijn tip; José María López... :D

Tarso Marques, AleX Yoong, Shinji Nakano, Tuero. Ze hebben allemaal geld en bij HRT zal leeftijd al zeker van geen belang zijn. Of Yuji Ide, kunnen we nog is lachen  :D

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 08 januari 2011 - 20:15:42
Citaat van: Franky R. op 08 januari 2011 - 19:27:35
Citaat van: Kootje op 07 januari 2011 - 20:13:51
Nu dat Khartikeyan bevestigd is ,Chandhok aan heeft gegeven niet langer voor HRT uit te willen komen ,en Collin Kolles met 100% zekerheid zegt dat Senna ook niet terugkeert ,blijven Yamamoto ,Klien en DeLaRosa de gegadigden voor het laatste HRT zitje.
Althans ,dat zijn de namen die door HRT als eventuele kandidaten genoemd zijn.

Zul je zien dat HRT ons straks weer verrast met een naam waar niemand op kwam...Mijn tip; José María López... :D

Tarso Marques, AleX Yoong, Shinji Nakano, Tuero. Ze hebben allemaal geld en bij HRT zal leeftijd al zeker van geen belang zijn. Of Yuji Ide, kunnen we nog is lachen  :D

Waarom ik Lopez 'tipte'...Kolles is (hoogwaarschijnlijk) niet vergeten dat Lopez een grote zak met geld had. I.i.g. had Kolles Senna toen bijna gewipt.
Dat was vorig jaar vlak voor de start van seizoen 2010, dacht ik!
;)

Gerard

#59
Om het geheugen nog even op te frissen, hier een overzichtje van iedereen die al bevestigd zijn en de eventuele kanshebbers..
Red Bull Racing
Sebastian Vettel (bevestigd)
Mark Webber (bevestigd)

McLaren
Jenson Button (bevestigd)
Lewis Hamilton (bevestigd)

Ferrari
Fernando Alonso (bevestigd)
Felipe Massa (bevestigd)

Mercedes GP
Michael Schumacher (bevestigd)
Nico Rosberg (bevestigd)

Lotus Renault GP
Robert Kubica (bevestigd)
Vitaly Petrov (bevestigd)

Williams
Rubens Barrichello (bevestigd)
Pastor Maldonado (bevestigd)

Force India
Adrian Sutil (kanshebber)
Paul di Resta (kanshebber)
Vitantonio Liuzzi (kanshebber)

Sauber Motorsport
Kamui Kobayashi (bevestigd)
Sergio Perez (bevestigd)

Scuderia Toro Rosso
Jaime Alguersuari (bevestigd)
Sebastien Buemi (bevestigd)

Team Lotus
Jarno Trulli (bevestigd)
Heikki Kovalainen (bevestigd)

Hispania Racing Team
Narain Karthikeyan (bevestigd)
Christian Klien (kanshebber)
Sakon Yamamoto (kanshebber)
Davide Valsecchi (kanshebber)
Fairuz Fauzy (kanshebber)

Marussia Virgin Racing
Timo Glock (bevestigd)
Jerome d'Ambrosio (bevestigd)

;)