De grid van 2011

Gestart door 0634, 21 december 2010 - 12:22:10

« vorige - volgende »

0634

Zojuist is dÁmbrosio bevestigd bij Virgin. Volgens mij zijn onderstaande plekken nu allemaal gevuld:

Red Bull Racing:
1. Sebastian Vettel
2. Mark Webber

McLaren:
3. Lewis Hamilton
4. Jenson Button

Ferrari:
5. Fernando Alonso
6. Felipe Massa

Mercedes GP:
7. Michael Schumacher
8. Nico Rosberg

Renault:
9. Robert Kubica
10. Vitaly Petrov

Williams:
11. Rubens Barrichello
12. Pastor Maldonado

Force India:
14.
15.

Sauber:
16. Kamui Kobayashi
17. Sergio Pérez

Toro Rosso:
18.
19.

Lotus:
20. Jarno Trulli
21. Heikki Kovalainen

HRT:
22. Narain Karthikeyan
23.

Virgin Racing:
24. Timo Glock
25. Jérôme D'Ambrosio

Enzo

Yep we zijn er bijna, HRT gaat de seizoenstart waarschijnlijk niet eens halen...
Dus eigenlijk nog 2 stoeltjes vrij, Force India en Renault, waarvan die laatste waarschijnlijk naar Petrov gaat.
Di Resta of misschien wel Heidfeld bij FI??

Silly season is alweer voorbij, ging snel dit jaar.  ::)

0634

Ik hoop op Hulkenberg bij FI. Er wordt wel gepraat maar nog niets concreets.

rafael25

@Jeroen
Hij maakt nog kans voor Force India!!!

_Makke_

Ik hoop in elk geval dat ie bij Force India aan de slag kan. Het zou zéér jammer zijn dat die bij HRT zou moeten rijden. Hij heeft er als rookie een meer dan behoorlijk seizoen opzitten. Hij verdient een plaatsje bij een deftig team.

0634

Citaat van: rafael25 op 21 december 2010 - 18:39:37
@Jeroen
Hij maakt nog kans voor Force India!!!
Dat zei ik: FI = Force India ;).

Kootje

Petrov nog 'n jaartje Renault ,sorry Lotus Renault.   ;)
En dan Hulkenberg bij Force India zou leuk zijn.   ::)

Al hoorde ik gisteren dat vd Garde daar ook nog steeds kans maakt.   :-\
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn ,al heb ik dáár wenig geloof in.   :(

Forza F1

Zet maar een ? bij HRT zelf  :P

T.Nuvolari

Petrov kan je ook al op je lijstje zetten bij Renault. Contractje van 2 jaar. Dank u Marussia.


_Makke_

Op zich wel blij dat Petrov nog een kans krijgt. Bij momenten toonde hij echt wel zijn snelheid. Alleen moet hij véél constanter presteren. Dat hij een deal van 2 jaar voor zijn neus kreeg verbaasd me wel wat. Maar bon, met geld kom je uiteraard ver.

Blijkbaar heeft Torro Rosso nog niemand bevestigt? Misschien wachten ze wel op Hulkenberg. Voor de start van het afgelopen seizoen was er ook nog een klein soapje omtrent Jaime als ik me niet vergis. Zijn plek was plots ook niet meer zo zeker ondanks het feit dat ie een contract had.

Kootje

Volgens onderstaand artikel van vrijdag 17-12-2010 rijdt Toro Rosso volgend jaar gewoon weer met dezelfde twee coureurs achter het stuur van hun bolides.

http://formule1.nl/articleview/16120

0634

Voor zover ik weet zijn zij nog niet officieel bij de FIA aangemeld en ook nog niet officieel gepresenteerd.

Al is Algu geloof ik al helemaal zeker.

Kootje

Ik weet het ook niet 100% zeker hoor ,maar Formule 1.NL is over het geheel genomen toch aardig goed geinformeerd.
Althans ,naar mijn niet zo bescheiden mening.  :P

SDG

Citaat van: Makke op 22 december 2010 - 16:20:40
Op zich wel blij dat Petrov nog een kans krijgt. Bij momenten toonde hij echt wel zijn snelheid. Alleen moet hij véél constanter presteren. Dat hij een deal van 2 jaar voor zijn neus kreeg verbaasd me wel wat. Maar bon, met geld kom je uiteraard ver.

Afwachten maar hoe hij gaat presteren. Het zou niet de eerste rijder zijn die na één seizoen het voordeel van de twijfel krijgt maar zijn tweede seizoen niet meer weet af te maken, denk maar aan Bourdais. Idem voor Liuzzi eigenlijk. Als hij er in Bahrein daadwerkelijk nog bij zou zijn, gaat hij in ieder geval een stuk minder krediet toebedeeld krijgen dan dit jaar.