De beste qualifying aller tijden ?

Gestart door rafael25, 09 december 2010 - 13:29:29

« vorige - volgende »

flupke3

Citaat van: Franky R. op 12 december 2010 - 21:16:43
Citaat van: Kootje op 12 december 2010 - 14:11:37
Citaat van: Jeroen op 12 december 2010 - 13:33:58
Moi, Senna kreeg daar ook wel kritiek op hoor. LAten we trouwens wel in acht nemen dat Prost aan dat onvriendelijk vrolijk meedeed.
Oooh nee ,dat vergeet ik ook zeker niet. Net als dat Hill in '95  en '96 ook niet  de Fair Play award verdiende.
Mansell ,Berger ,konden er ook wat van ,maar op de een of andere wijze werd het hun minder aangerekend dan Schumi.
Iets waar ik me zelf overigens ook aan schuldig maakte.  ;)

Piquet sr, Mansell, Berger, Prost en Senna hadden het 'rijk' niet alleen voor hen zelf. De een moest de ander verslaan om te kunnen winnen. Maar ik geef toe dat men tegenwoordig wel een beetje 'soft' geworden is, terwijl de auto's veiliger zijn dan ooit te voren.
Ze gaven in ieder geval meer uiting van frustraties.Het gaf de sport de nodige spannigen wat het boeiender maakte.
Een barrichello mocht gerust voor wat meer vuurwerk gezocht hebben .Verbaal maar ook op de baan.

Kootje

Citaat van: flupke3 op 12 december 2010 - 22:36:14
Citaat van: Franky R. op 12 december 2010 - 21:16:43
Citaat van: Kootje op 12 december 2010 - 14:11:37
Citaat van: Jeroen op 12 december 2010 - 13:33:58
Een barrichello mocht gerust voor wat meer vuurwerk gezocht hebben .Verbaal maar ook op de baan.
Bedoel je daarmee op het Hongarije incident waar Schumi hem de muur in wou duwen ??
Ik weet wel ,dat ik hem na afloop ff op had gezocht om z'n kop te verbouwen.  >:(
Net zoals Schumi dat bij Coulthardt wou doen na de regencrash in Spa.
Of zoals Senna bij Irvine nadat die zichzelf durfde te ontlappen.  :D

0634

#32
Mededeling: flink deel opgesplits omdat het alleen nog maar over teamorders ging...

Hier maar weer verder over kwalificaties :).