Teamvoorstellingen 2011.

Gestart door Schumivill, 08 december 2010 - 14:38:23

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: M@rc op 24 februari 2011 - 12:34:22
De nieuwe Williams met vintagelook, althans dat vind ik ervan.



Je wil zeggen dat hij er wat uitziet zoals in de tijd van de Rothmans-sponsoring?


Kootje

Citaat van: Jeroen op 24 februari 2011 - 12:47:03
Inderdaad. Precies de Rothmans look.
Daar is deze livery ook op gebasseerd,  ;)
::) Hopelijk brengt 't ze ook de successen uit die tijd.
Ik vind 'm iig alvast weer mooi.  8)

Gerard

Mooi inderdaad,met dat donkerblauw!!

rafael25

Leuk feitje: dit is niet alleen een eerbetoon aan de FW16-FW19 kleurstelling. De witte ring rond de blauwe neus wordt direct getrokken uit FW30 2008's. :o

SDG

Ik weet dat de smaken hier op het forum verschillen, maar ik ben de F1-wagens 'nieuwe stijl' ondertussen al helemaal gewoon geworden en ik vind ze er hoe langer hoe beter uitzien. Je merkt dat de ontwerpers de nieuwe reglementen inmiddels ook al volledig beheersen en men dus ieder jaar weer wat creatiever tewerk gaat. Die eerste foto's van het prototype dat BMW eind 2008 liet zien en waar iedereen vol afgrijzen over was zijn stilaan vergeten. Alleen dat kleine achtervleugeltje blijft er toch wat lullig uitzien, vind ik.

T.Nuvolari

Die BMW was inderdaad een gedrocht, samen met de Renault. Al vond ik dat stekelvarken van BMW in 2007 ook geweldig lelijk.

Kootje

Ferrari heeft ten derde en nu definitieve keer de type aanduiding van hun 2011 bolide aangepast.
De definitieve naam luidt Ferrari 150° Italia ,waarmee de "th" zijn komen te vervallen.
De ° staat niet voor het aantal graden, maar is een Italiaanse aanduiding om aan te geven dat een aantal van 150 wordt bedoeld.

T.Nuvolari

Da's niet enkel Italiaans hoor.  ;)

Kootje

Citaat van: M@rc op 07 maart 2011 - 07:07:55
Da's niet enkel Italiaans hoor.  ;)
Oke ,persoonlijk kende ik het niet als zodanig.  :-\
Daarom heb ik dit klakkeloos overgenomen van het nieuwsbericht waarin ik dit las.  :-[
Maar goed ,zo doen "echte journalisten" dat toch ??   ;)
;D :D ;D

meatball

Citaat van: Kootje op 07 maart 2011 - 18:01:23
Citaat van: M@rc op 07 maart 2011 - 07:07:55
Da's niet enkel Italiaans hoor.  ;)
Oke ,persoonlijk kende ik het niet als zodanig.  :-\
Daarom heb ik dit klakkeloos overgenomen van het nieuwsbericht waarin ik dit las.  :-[
Maar goed ,zo doen "echte journalisten" dat toch ??   ;)
;D :D ;D
Met dat verschil dit is juist en dat is bij echte journalisten tegenwoordig zeker niet altijd het geval. ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

T.Nuvolari

Hoe is niet alles juist wat ze in de krant of op het nieuws vertellen?  ::)  ;)


Kootje

                                        EINDELIJK !!!
                                  hij is er dan toch gekomen ,de nieuwe HRT



      ::)  Wel grappig dat ze de zwart/wit geblokte vlag in hun livery op hebben genomen.
         Weten ze iig zeker dat ze die te zien krijgen ,hoeven ze niet voor te finishen.  :D

Senergy

Je mag van het team zeggen wat je wil, maar dit jaar hebben ze toch de mooiste livery van het pak
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Gerard

Ja, toepasselijk ook met die finishvlag als kleurpatroon.. het doel is meteen duidelijk

DE FINISH HALEN! ;D

BTW; is het gezichtsbedrog of is die neus raar? (kort)