Teamvoorstellingen 2011.

Gestart door Schumivill, 08 december 2010 - 14:38:23

« vorige - volgende »

Kootje

#180


Opvallende wagen.  8)
Vooral de side-pots en de naar 't schijnt dubbele airbox.

Voor 'n 3D computeranimatie ga naar: http://mclaren.com/2011revealed/  je moet wel ff geduld hebben ,maar 't begint vanzelf.  ;)
Zo niet ,dan moet je eerst ff de unity player downloaden ,wijst voor zich.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat dit ontwerp ze gaat brengen.

En waar zijn de uitlaten ??
Onder de auto ,en dus toch 'n geblazen diffuser ??  ???
Of is het dat gat in het midden van 't bodywork onder de achtervleugel ??  :-\
Ze zitten iig niet in de side-pots ,zoals eerder werd gesuggereerd.

But see for yourself.  ::)

T.Nuvolari

Djeezeus, die sidepods zijn toch wel van de lelijkste die ik me kan herinneren.
Je moet ze eens in vooraanzicht zien.  :-\

Gerard



Tja, het inderdaad wel ff wennen... ???

Ook de neus vind ik opvallen tov de andere teams.. deze zjkt veel lager en breder...

rafael25


Senergy

En de prijs voor lelijkste ontwerp 2011 gaat naar McLaren Vodafone Mercedes (dat is dan toch al één prijs die ze binnen hebben ;D)
De prijs voor lelijkste livery gaat momenteel naar Sauber, maar dat is mijn smaak natuurlijk :D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!


rafael25

Citaat van: Enzo op 04 februari 2011 - 14:15:43
http://www.f1pits.net/nieuws/presentatie_mclaren_mp4-26/

als je ook kijkt, er is een lijn waar de vloer en sidepods elkaar lijken zijn toegetreden, kunt u ook een plek die is waarschijnlijk, wanneer een front uitlaat zou zijn. Ik ben bereid te wedden dat is een dummy-paneel en bij het verwijderen zal er een diep onderbieden kanaal naar de trechter van de voorkant uitlaten worden. Ik hoop het zo want het zou geniaal, ik heb een sterk gevoel McLaren gaat ervoor zorgen dat de andere grote teams een aantal echte pijn van dit jaar

Bob

CitaatRe:Teamvoorstellingen 2011.
« Antwoord #184 Gepost op: Vandaag om 13:55:25 »   

--------------------------------------------------------------------------------

En de prijs voor lelijkste ontwerp 2011 gaat naar McLaren Vodafone Mercedes (dat is dan toch al één prijs die ze binnen hebben )
De prijs voor lelijkste livery gaat momenteel naar Sauber, maar dat is mijn smaak natuurlijk

Misschien een beetje te nieuw op dit forem om het er niet mee eens te zijn, maar ik vind het weer een zeer strakke auto. wel een lage neus, maar ben erg benieuwd of die uitlaat zo blijft, op de foto's van formule1.nl lijkt het of hij net voor de achterwielen ophoud.

Enzo

Citaat van: Bob op 04 februari 2011 - 15:20:17
CitaatRe:Teamvoorstellingen 2011.
« Antwoord #184 Gepost op: Vandaag om 13:55:25 »   

--------------------------------------------------------------------------------

En de prijs voor lelijkste ontwerp 2011 gaat naar McLaren Vodafone Mercedes (dat is dan toch al één prijs die ze binnen hebben )
De prijs voor lelijkste livery gaat momenteel naar Sauber, maar dat is mijn smaak natuurlijk

Misschien een beetje te nieuw op dit forem om het er niet mee eens te zijn, maar ik vind het weer een zeer strakke auto. wel een lage neus, maar ben erg benieuwd of die uitlaat zo blijft, op de foto's van formule1.nl lijkt het of hij net voor de achterwielen ophoud.

Welkom op 'de Pits' Bob!  8)

En inderdaad, je bent hier nog iets te nieuw om je eigen menig te verkondigen... ;)
De eerste 100 post moet je gewoon met ons mee lullen en daarna voorzichtig mag je je eigen menig laten horen.

Kootje

#189
Welkom BOB ,jij mag alvast blijven.  :D

Ik heb me rot lopen zoeken naar de uitlaten van de McLaren.....
.....dankzij jou weet ik nu waar ze verstopt zitten.  :)

Voor wie 't zich nog meer afvroeg ,'n fotootje.  ;)  met dank aan BOB en Formule1.nl.  :P


Bob

CitaatDe eerste 100 post moet je gewoon met ons mee lullen en daarna voorzichtig mag je je eigen menig laten horen.
(OK de komende weken is de McLAREN nog niet mooi :-[ )

Voor diegene die naar de foto's gekeken hebben wat vinden jullie van de luchthappers?

Zijn er al berichten gezien over de presentatie van de Force India, zou de late presentatie iets te maken hebben met het bijzondere ontwerp van en de samenwerking met McLAREN? Ben persoonlijk (naast McLaren/Hamilton) best wel een Sutil fan en blij dat hij nog een jaar blijft.

Enzo

Citaat van: Bob op 04 februari 2011 - 16:20:58
CitaatDe eerste 100 post moet je gewoon met ons mee lullen en daarna voorzichtig mag je je eigen menig laten horen.
(OK de komende weken is de McLAREN nog niet mooi :-[ )

Ik was sarcastisch, hoop dat je dat wel opmerkte... :)

Gerard

Aangezien ik al ruim over de 100 posts heen ben,mag ik wel mijn eigen mening geven, en misschien ook zelfs al mensen afzagen tot net onder de knie ;D

Nee, geintje ;)

Ik moet zeggen dat ik deze McLaren ook wel mooi vindt

Het is een aaneenschakeling van presentaties deze week en iedere keer weer verbazen we ons over de liveries, nieuwe auto's en dan is het natuurlijk sowiezo wennen

Maar als ik al eerder zei, toen " we" in 2009 de radicale regelements wijzingen hadden vond ik geen enkele auto mooi, en daar ben ik ook aan gewend geraakt...

De side pots van de MP4-26 zien er 'raar' uit,maar verder vnd ik het een mooie auto hoor!

Edwin90

Formule 1 staat voor mij als technisch vooraanstaand.

Dit soort ontwerpen kan is dus altijd wel waarderen. Die sidepods en de dubbele luchthapper hebben andere teams blijkbaar nog niet aan gedacht! Vraag me af wanneer dit gekopieerd gaat worden.

Jozef

De dubbele luchthapper hebben ze gewoon overgenomen van de Mercedes van vorig jaar hoor. :P Eén als inlaat voor de motor en één voor koellucht voor de olieradiator.

Maar die sidepods, daar viel mijn mond toch ook van open. :D