Teamvoorstellingen 2011.

Gestart door Schumivill, 08 december 2010 - 14:38:23

« vorige - volgende »

Schumivill

Eerste rondjes op Fiorano (Alonso)




Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

meatball

Zeer mooie Ferrari toch weer,nu maar hopen dat hij ook snel is vooral die met Massa achter het stuur.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634

Citaat van: SDG op 28 januari 2011 - 20:01:08
Citaat van: JimmySPA op 28 januari 2011 - 19:40:30
Ik zie trouwens wel meer een Marlboro pakje dan in de barcode. Rel nummer 1 voor 2011  :-\

Het artikel over sponsoring in de nieuwe formule1.nl gelezen? Naar verluidt zou de kleurenstelling van de nieuwe Lotus-Renault zo'n geweldige impact hebben dat Imperial Tobacco binnenkort wellicht het merk John Player Special opnieuw op de markt zal brengen. Daar kan geen enkele antitabakscampagne tegenop...
Opnieuw op de makrt brengen? Het ligt gewoon in de winkel hoor... ;)

SDG

Citaat van: Jeroen op 29 januari 2011 - 07:48:42
Citaat van: SDG op 28 januari 2011 - 20:01:08
Citaat van: JimmySPA op 28 januari 2011 - 19:40:30
Ik zie trouwens wel meer een Marlboro pakje dan in de barcode. Rel nummer 1 voor 2011  :-\

Het artikel over sponsoring in de nieuwe formule1.nl gelezen? Naar verluidt zou de kleurenstelling van de nieuwe Lotus-Renault zo'n geweldige impact hebben dat Imperial Tobacco binnenkort wellicht het merk John Player Special opnieuw op de markt zal brengen. Daar kan geen enkele antitabakscampagne tegenop...
Opnieuw op de makrt brengen? Het ligt gewoon in de winkel hoor... ;)

Ah? Dan moet ik het verkeerd gelezen hebben. Nu ja, heel dat kleurenschema past hoe dan ook natuurlijk helemaal in de huidige 'vintage'-trend (wat een verschrikkelijk woord, overigens).

0634

Citaat van: SDG op 29 januari 2011 - 09:46:34
Ah? Dan moet ik het verkeerd gelezen hebben. Nu ja, heel dat kleurenschema past hoe dan ook natuurlijk helemaal in de huidige 'vintage'-trend (wat een verschrikkelijk woord, overigens).
Het grappige is dat de pakjes JPS tegenwoordig Ferrari-achtig rood zijn met gouden letters ipv zwartgoud.

Kootje

#110
Citaat van: Schumivill op 29 januari 2011 - 03:12:04
Eerste rondjes op Fiorano (Alonso)
Ferrari heeft weer eens 'n uitzonderingspositie ??
Ik dacht dat testen buiten de officiele dagen om ,verboden was ??
Geld blijkbaar niet als je Ferrari heet ??

Nee.... ,de FIA doet hun bijnaam weer 'ns eer aan.  >:(

0634

Daar zijn een paar uitzonderingen op he. Zoals sponsoractiviteiten en presentaties ;).

Kootje

En ondertussen stroomt de data binnen.  ;)

Of moet zoiets eerst aangevraagd worden en zijn er dan FIA officials aanwezig die daarop controleren ??
In dat geval trek ik m'n eerdere woorden in.

Al blijf ik erbij dat Ferrari wel vaak gematst word door de FIA ,al is dat dan in dit geval niet zo.   :-\
Daar zijn voorbeelden genoeg van ,maar das weer 'n ander topic.
Dus daar ga ik hier maar niet verder op in.  :D

Enzo

Elke team mag per seizoen een bepaalde aantal promo-evenementen organiseren.
Ferrari gebruikt nu blijkbaar één van deze mogelijkheden, niks vreemds aan verder.
Let maar op, gedurende het seizoen zal je het de andere teams ook zien doen.

JimmySPA

Citaat van: Kootje op 29 januari 2011 - 12:28:35
Citaat van: Schumivill op 29 januari 2011 - 03:12:04
Eerste rondjes op Fiorano (Alonso)
Ferrari heeft weer eens 'n uitzonderingspositie ??
Ik dacht dat testen buiten de officiele dagen om ,verboden was ??
Geld blijkbaar niet als je Ferrari heet ??

Nee.... ,de FIA doet hun bijnaam weer 'ns eer aan.  >:(

Er zullen wel een aantal camera's langs de baan hebben gestaan. Zodat het lijkt alsof er een video wordt gemaakt voor de sponsoren...
Legaal dus

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Edwin90

Citaat van: Kootje op 29 januari 2011 - 12:51:00
En ondertussen stroomt de data binnen.  ;)

Of moet zoiets eerst aangevraagd worden en zijn er dan FIA officials aanwezig die daarop controleren ??
In dat geval trek ik m'n eerdere woorden in.

Al blijf ik erbij dat Ferrari wel vaak gematst word door de FIA ,al is dat dan in dit geval niet zo.   :-\
Daar zijn voorbeelden genoeg van ,maar das weer 'n ander topic.
Dus daar ga ik hier maar niet verder op in.  :D

Hier wordt zeer zeker data binnengehaald. Ferrari had vorig jaar een soortgelijke 'testsessie' waar er foto's geschoten moesten worden. Heel toevallig zat er ook een compleet nieuwe achterkant op de F10. Het is gewoon een test maar met een andere naam. Een maas in de wet.

Heeft trouwens niets te maken met het voortrekken van Ferrari, ongeacht of het nu wel of niet zo is. Ieder team heeft deze mogelijkheid.


0634

Citaat van: Kootje op 29 januari 2011 - 12:51:00
En ondertussen stroomt de data binnen.  ;)

Vast wel, al is het aantal ronden beperkt. Maar sowieso is ieder team gerechtigd om dit te doen. Al moeten andere teams natuurlijk diep in de buidel tasten om een baan af te huren.

Maar dit zijn volkomen legale activiteiten die de teams met de FIA overeen zijn gekomen.

0634

Citaat van: meatball op 29 januari 2011 - 06:07:01
Zeer mooie Ferrari toch weer,nu maar hopen dat hij ook snel is vooral die met Massa achter het stuur.
Als je hem vorig jaar mooi vond, vind je hem dit jaar ook mooi. Want er zit nauwelijks meer verschil in die wagens.

Ieder zijn smaak, 'mooi' is subjectief, maar ik zou wel weer eens verrast willen worden door een auto. Eenheidsworst. Dat is het.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

_Makke_

Citaat van: Enzo op 29 januari 2011 - 12:54:12
Elke team mag per seizoen een bepaalde aantal promo-evenementen organiseren.
Ferrari gebruikt nu blijkbaar één van deze mogelijkheden, niks vreemds aan verder.
Let maar op, gedurende het seizoen zal je het de andere teams ook zien doen.

Jep, en dat mogen ze van mij meteen afvoeren. Ofwel leg je vast dat er enkel tijdens de vastgelegde datums mag getest worden, ofwel laat je het terug over aan de teams.