Teamvoorstellingen 2011.

Gestart door Schumivill, 08 december 2010 - 14:38:23

« vorige - volgende »

Kootje

Ik hoop dan wel dat ze het TOTAL rood laten vervallen. 
Dat vond ik echt geen gezicht op die wing-end plates en paste ook niet echt bij het goud.   :-[

Al vind ik het zwart/goud ook nog steeds 'n foute keuze.
Ik bedoel ,leuk dat dit 'n legendarische LOTUS livery is ,maar voor mij staat dit nog steeds onlosmakelijk verbonden met JPS.   ::)
Dan kun je ook de rood/witte Marlboro livery terughalen ,of de Blauw/wit/gouden livery van Rothmans.

Feit blijft dat deze bedrijven geen belangen meer (mogen) hebben in de F1 ,dus horen hun livery's er ook niet in thuis.   >:(
Hoe legendarisch ze ook mogen zijn.

rafael25

Ik weet niet zoveel schelen als het maar zwart is, maar eerlijk gezegd zou ik heb graag een verandering in de McLaren kleurstelling te zien. Iemand deed een mooie mockup in de kleurstelling draad van de oude Marlboro kleuren met de huidige Vodafone livery, en het ziet er fantastisch uit.
Deze dus:

http://img190.imageshack.us/img190/9025/mclarenwhitebysonic2k.png



robbert

het moet wel wat wennen, maar echt slecht ziet het er niet uit

0634

Maar m.i. lang niet zo mooi als het chrome voorkomen nu. Maar dat is smaak... ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 06 januari 2011 - 18:07:57
Maar m.i. lang niet zo mooi als het chrome voorkomen nu. Maar dat is smaak... ;)
Inderdaad 'n kwestie van smaak.
Die witte livery vind ik óók erg mooi ,maar ik zou voor die zwarte livery kiezen.
Helaas voor mij ,en gelukkig voor jou  ;) blijft het bij de zilveren livery.

rafael25

Kan me niet schelen over de livery,Hopelijk allen maar een competitieve auto te krijgen  dit jaar! Dat is meer belangrijkste!!
(Ik heb een Opel(corsa) van 1997 hij is heel lelijk auto vinden sommige mensen, maar hij is heel betrouwbaar auto nooit een pech gehaad, ik heb m 3jaar! 8)

Kootje

Citaat van: rafael25 op 06 januari 2011 - 18:52:57
Kan me niet schelen over de livery,Hopelijk allen maar een competitieve auto te krijgen  dit jaar! Dat is meer belangrijkste!!
(Ik heb een Opel(corsa) van 1997 hij is heel lelijk auto vinden sommige mensen, maar hij is heel betrouwbaar auto nooit een pech gehaad, ik heb m 3jaar! 8)
Dat is inderdaad het belangrijkste.
Maar net als bij 'n vrouw het innerlijk het belangrijkst is ,wil 't oog ook wat.  :P

_Makke_

Nja, ik denk dat zo'n witte McLaren wel iets heeft, het heeft in 't echt natuurlijk een ander effect dan zo'n gefotoshopte foto. Idem voor een zwarte McLaren. Maar bon, ik vind die grijze livery sowieso al knap. Van mij mag het gerust zo blijven. 

JimmySPA

Of de oranje livery van Mclaren wat ze in 2005 of 2006 hadden tijdens testwerk.
Maja, beetje onzinnig om over een livery te gaan speculeren. Wordt tijd voor de start in Bahrein  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 06 januari 2011 - 20:56:16
Of de oranje livery van Mclaren wat ze in 2005 of 2006 hadden tijdens testwerk.
Maja, beetje onzinnig om over een livery te gaan speculeren. Wordt tijd voor de start in Bahrein  :)

Nog een 'paar nachtjes' geduld, Jimmy!
;D

Enzo

Citaat van: Franky R. op 06 januari 2011 - 21:22:52
Citaat van: JimmySPA op 06 januari 2011 - 20:56:16
Of de oranje livery van Mclaren wat ze in 2005 of 2006 hadden tijdens testwerk.
Maja, beetje onzinnig om over een livery te gaan speculeren. Wordt tijd voor de start in Bahrein  :)

Nog een 'paar nachtjes' geduld, Jimmy!
;D
63 nachtjes om precies te zijn... ;)

Kootje

Citaat van: Enzo op 06 januari 2011 - 22:36:43
Citaat van: Franky R. op 06 januari 2011 - 21:22:52
Citaat van: JimmySPA op 06 januari 2011 - 20:56:16
Of de oranje livery van Mclaren wat ze in 2005 of 2006 hadden tijdens testwerk.
Maja, beetje onzinnig om over een livery te gaan speculeren. Wordt tijd voor de start in Bahrein  :)

Nog een 'paar nachtjes' geduld, Jimmy!
;D
63 nachtjes om precies te zijn... ;)
;D
Nu al aan het aftellen ??
:D

Enzo

Citaat van: Kootje op 06 januari 2011 - 22:49:30
Citaat van: Enzo op 06 januari 2011 - 22:36:43
Citaat van: Franky R. op 06 januari 2011 - 21:22:52
Citaat van: JimmySPA op 06 januari 2011 - 20:56:16
Of de oranje livery van Mclaren wat ze in 2005 of 2006 hadden tijdens testwerk.
Maja, beetje onzinnig om over een livery te gaan speculeren. Wordt tijd voor de start in Bahrein  :)

Nog een 'paar nachtjes' geduld, Jimmy!
;D
63 nachtjes om precies te zijn... ;)
;D
Nu al aan het aftellen ??
:D
Elke Fan toch?  ;D

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 06 januari 2011 - 19:40:45
Citaat van: rafael25 op 06 januari 2011 - 18:52:57
Kan me niet schelen over de livery,Hopelijk allen maar een competitieve auto te krijgen  dit jaar! Dat is meer belangrijkste!!
(Ik heb een Opel(corsa) van 1997 hij is heel lelijk auto vinden sommige mensen, maar hij is heel betrouwbaar auto nooit een pech gehaad, ik heb m 3jaar! 8)
Dat is inderdaad het belangrijkste.
Maar net als bij 'n vrouw het innerlijk het belangrijkst is ,wil 't oog ook wat.  :P

;D ;D ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: Enzo op 06 januari 2011 - 22:53:51
Citaat van: Kootje op 06 januari 2011 - 22:49:30
Citaat van: Enzo op 06 januari 2011 - 22:36:43
Citaat van: Franky R. op 06 januari 2011 - 21:22:52
Citaat van: JimmySPA op 06 januari 2011 - 20:56:16
Of de oranje livery van Mclaren wat ze in 2005 of 2006 hadden tijdens testwerk.
Maja, beetje onzinnig om over een livery te gaan speculeren. Wordt tijd voor de start in Bahrein  :)

Nog een 'paar nachtjes' geduld, Jimmy!
;D
63 nachtjes om precies te zijn... ;)
;D
Nu al aan het aftellen ??
:D
Elke Fan toch?  ;D
Ik heb eerst nog 'n paar feestjes ,'n verhuizing en 'n nieuwe tattoo om naar uit te kijken.   :)
Voor de rest kan ik ook niet mmeer wachten.   ;D