Teamvoorstellingen 2011.

Gestart door Schumivill, 08 december 2010 - 14:38:23

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Dat ziet er weer een stuk beter uit dan met die F-duct/sharkfin toestanden.

Gerard

#91
Wat is die bovenkant van de engine-cover raar vlak en hoekig? Het lijkt wel een dakje ;D

Ook apart om Pirelli zo onder de auto te zien....

Senergy

De voorkant is hoger om de luchtstroom naar onderen beter te begeleiden, waardoor de rijders ook hoger komen te zitten.
En ik vind de Italiaanse vlag wel mooi op die beweegbare achtervleugel, maar ik verwacht dat er tijdens de tests nog een hoop gaat aan veranderen.
En tegen het begin van het seizoen zal hij waarschijnlijk er nog een pak anders uitzien.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Kootje

Damn boy ,je was me voor.  ;D

Citaat van: Senergy op 28 januari 2011 - 11:47:54
Maar ik verwacht dat er tijdens de tests nog een hoop gaat aan veranderen.
En tegen het begin van het seizoen zal hij waarschijnlijk er nog een pak anders uitzien.

Dat hebben ze tijdens de presentatie ook al aangegeven ,en das natuurlijk wel logisch ook.
Van dit ontwerp weten ze nog niets ,behalve wat computersimulaties vertellen.
Maar er gaat niets boven het echte testwerk.

Ik ben iig blij dat die "haaienvin" eraf is ,en ik hoop dat alle teams dit voorbeeld volgen.
Dat heb ik altijd lelijk gevonden.
Terwijl ik ondertussen wel al gewend ben aan die grote voor- en kleine achtervleugel ,kon ik daar maar niet aan wennen.


Gerard

Citaat van: Senergy op 28 januari 2011 - 11:47:54
De voorkant is hoger om de luchtstroom naar onderen beter te begeleiden, waardoor de rijders ook hoger komen te zitten.

Had Massa niet het probleem dat hij niet boven het stuur uitkwam en dat hij daardoor minder presteerde? ;)
Ik vind het een mooie auto.. Ben inmiddels gewend aan de "nieuwe F1 auto's" (Ik bedoel de auto na de radicale veranderingen in 2008-2009)

Niels_



Ik geloof nooit dat dit de echte achterkant is, dan kan iedereen die gewoon kopiëren en dat lijkt me niet echt de bedoeling. :P

Senergy

Citaat van: Scuderia91 op 28 januari 2011 - 15:28:38


Ik geloof nooit dat dit de echte achterkant is, dan kan iedereen die gewoon kopiëren en dat lijkt me niet echt de bedoeling. :P

Maakt ook niet zoveel uit dat dit wel of niet de echte achterkant is, aangezien de dubbele diffuser niet meer mag. Gaan de konten van alle F1's er vrijwel zo uitzien.

Maar geef toe de Italiaanse vlag is wel mooi zo
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

0634

Yup. Die is inderdaad mooi. De rest niet zo.

_Makke_

Qua kleurenstelling is er vrij weinig verschil met de vorige bolide. Maar de zaken die veranderd zijn vind ik in elk geval wel een verbetering. Ze hebben het Marlboro-logo knap vervangen en ook de achterkant van die achtervleugel geeft die wagen iets extra. Ik vind het wel een mooie wagen.

Edwin90

Denk niet dat dit echt staat voor wat we in Bahrein gaan zien. Dat Ferrari/Marlboro logo vind ik niet mooi op de airbox. De Italiaanse driekleur is wel erg origineel.

Ik vond die sharkfin/anvil wing wel mooi, jammer dat die eraf is. *gaat vast in een hoekje zitten*

rafael25


rafael25



TOTAAL NIKS VERANDEREN
Niet echt veel verandering qua wat ik kan zien in vergelijk van auto van 2010(zie foto). Ja ok voorvleugel iets anders achtervleugel en geen shark-fin. en de sidepods. en die 3 hoeken die eerst rond de hoogte van de spiegel zat die zit lager maar veel verandering nee 8)

JimmySPA

Uiterlijk zegt niks. Wat onder die body zit zegt veel meer. Kers, efficiënte aerodynamica, v8, wielophanging, dempers-veren, electronica, diffuser, bodem etc...

Ik zie trouwens wel meer een Marlboro pakje dan in de barcode. Rel nummer 1 voor 2011  :-\

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Citaat van: JimmySPA op 28 januari 2011 - 19:40:30
Ik zie trouwens wel meer een Marlboro pakje dan in de barcode. Rel nummer 1 voor 2011  :-\

Het artikel over sponsoring in de nieuwe formule1.nl gelezen? Naar verluidt zou de kleurenstelling van de nieuwe Lotus-Renault zo'n geweldige impact hebben dat Imperial Tobacco binnenkort wellicht het merk John Player Special opnieuw op de markt zal brengen. Daar kan geen enkele antitabakscampagne tegenop...