Teamvoorstellingen 2011.

Gestart door Schumivill, 08 december 2010 - 14:38:23

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Jozef op 07 februari 2011 - 15:05:25
Citaat van: Senergy op 07 februari 2011 - 12:42:22
Citaat van: De_Marc op 07 februari 2011 - 12:28:00
De nieuwe virgin.

http://www.virginracing.com/car/266/witness-the-fitness
[foto]

overduidelijk een doorontwikkeling van de VR-01, hopelijk gaat hij dan ook sneller dan de vorige zodat ze toch regelmatig de 107%-regel halen

Is er eigenlijk een reden om aan te nemen dat ze de 107% niet gaan halen? Bij mijn weten heeft elk team vorig jaar in elke race de 107% gehaald namelijk...

Lees dit topic even door, hier hadden we al over gesproken. :)
http://www.f1pits.net/forum/formule1-forum/107-regel/

Enzo

#226
http://www.f1pits.net/nieuws/video_presentatie_virgin_mvr-02/

Ben toch wel benieuwd hoe deze 'maagd' het gaat doen, weer enkel met computer simulaties gebouwd alleen hadden ze deze keer veel meer tijd.
Dit seizoen zal het een eerlijkere vergelijking zijn tussen het wind testen en simulatie.

Glock is in ieder geval positief en wil meteen voor de punten gaan...

SDG

Citaat van: Kootje op 07 februari 2011 - 15:31:04
Nog 'n paar foto's uit 'n andere hoek



Mochten er mensen zijn die zich verheugen in de 'Belgische' sponsoring op de auto: helaas pindakaas, maar Quick is momenteel volledig in Franse handen.  :P

Franky R.

Citaat van: Kootje op 07 februari 2011 - 15:49:26
Misschien 'n domme vraag hoor !!!
Maar wordt de lucht niet door de vleugel naar de side-pots gestuurd ??  :-\
Ik ben geen engineer en al helemaal geen aerodynamica specialist ,maar als ik naar de auto kijk ,lijkt het mij dat de lucht over de neus juist naar de airbox en over de side-pots gestuurd wordt.
Dat basseer ik dan op het feit dat het hoogste punt v/d neus ,zich net zo hoog of zelfs hoger bevindt dan de side-pots.
Maar zoals gezegd ,ik ben geen engineer en aerodynamica specialist.  ;)
Ik vraag het me alleen maar af ??

Geen rare of domme vraag van je, Kootje.
Maar je ziet over het hoofd, dat de lucht werkleijk van alle kanten komt.

Je had het over de hoge neus, maar dat betekent niet (per sé) dat de luchtstroom over de side-pods wordt gestuurd. Denk ook aan de luchtstroom over de banden, door de draagarmen en de stroming dat onder de voorvleugel loopt...

Mss. heb je gelijk en is het de bedoeling dar er meer lucht richting de airbox/luchthapper gedirigeerd wordt, maar dat lijkt mij sterk omdat juist de airbox voor heel veel weerstand zorgt.

Kootje

Het zou leuk zijn als iemand 'n foto of filmpje kan posten waarop de luchtstromen goed te zien zijn.
Eentje die gemaakt is tijdens de windtunneltests of tijdens 'n computersimulatie.

Ik heb er tot nu toe zelf nog niks van gevonden.
Maar ga zeker nog verder zoeken.
Vind het namelijk wel interressant om dat eens te zien.

T.Nuvolari

De nieuwe HRT:




Ik vind dit persoonlijk een geweldige livery. Ze zoeken wel nog wat sponsors zo lijkt me.  ::)


Senergy

Ben ik het nu alleen of lijkt die HRT verschrikkelijk klein, die korte neus en al de rest lijkt maar de helft van de andere teams  :o
De livery is in ieder geval wel stukken beter dan die van vorig jaar, en als hij zo wordt dan is er inderdaad wel veel veranderd aan de wagen.

en natuurlijk hopen dat hij vooruit te branden is  :D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Gerard

Zeker een mooie livery!!!! Opvallend vind ik de neus die zo ver ' naar beneden duikt'
En ze zoeken niet alleen nog sponsoren,maar ook nog een tweede rijder... (toch???)

JimmySPA



Attention, strong suction effect hold onto something when step here.  ???
Als dat pakhuis stilstaat is er toch weinig suction lijkt mij daar... Of er moet een mega koelvin in zitten...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Moet zeggen dat ik over de livery zéér te spreken ben.
Dat heeft z'n geld iig wel opgebracht.

Ook vind ik het gebrek aan sponsoren leuk opgelost op deze manier.
Al kan ik me vaag herrinneren dat dit al eens eerder gedaan is ,dus echt origineel is het niet.
Maar goed ,alles beter dan zo'n kale lege auto als de Sauber vorig jaar.

Dat grapje bij de side-pots vind ik ook erg grappig.
Getuigt van 'n goed gevoel voor humor ,en dat zullen ze nodig hebben ook.

Ook de auto zelf ziet er iig beter uit als de HRT110.
Wat minder hoekerige ,maar juist vloeiendere lijnen.
Ziet er uit alsof er echt over nagedacht is.

Vraag me overigens wel af ,of de auto ook daadwerkelijk gebouwd gaat worden.
Vergeet niet dat dit 'n door nog maar 'n computeranimatie is.

0634

Mooie livery inderdaad. Dat is die Hollywood designer die zijn werk doet.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 februari 2011 - 12:35:45
Mooie livery inderdaad. Dat is die Hollywood designer die zijn werk doet.

Mee eens. Die man heeft goed werk afgeleverd!

rafael25

Presentatie van Force India is vandaag toch??? ??? ???

T.Nuvolari

Force India lanceert om 14:00h GMT, 15:00u bij ons, op hun website.

Citaat van: Kootje op 08 februari 2011 - 12:35:09
Vraag me overigens wel af ,of de auto ook daadwerkelijk gebouwd gaat worden.
Vergeet niet dat dit 'n door nog maar 'n computeranimatie is.

Ze zullen normaal de komende week een crashtest doen. Hij zal dus al wel in het echt bestaan ook.

Senergy





Nee ik vind hem niet mooi, vind de Virgin en de HRT tot nu de mooiste
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!