Teamvoorstellingen 2011.

Gestart door Schumivill, 08 december 2010 - 14:38:23

« vorige - volgende »

Schumivill

Zoals te zien in de nieuwsberichten,er is al een foto opgedoken met de nieuwe livery van het Lotus Renault team voor 2011!
Maar wat gaat er gebeuren met het huidige Lotus team?


Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Enzo

Tja, wie zal het zeggen.... ???
Er zal de komende dagen meer duidelijk worden, beide teams mogen aan de start verschijnen aankomend seizoen.
Maar het lijkt me niet dat beide de naam Lotus zullen dragen...

Franky R.

BTW,

Wat ziet die Lotus Renault er lekker uit...Mjam!!! :P

gloudiesaurus

Bij het persbericht van Lotus stond trouwens wel dat dit een voorlopige livery was... dus wellicht dat de definitieve livery voor 2011 van Lotus Renault GP er nog wat anders uit zal zien... zal ook afhangen van sponsors etc. denk ik :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 december 2010 - 17:47:17
Volgens Marca is dit de nieuwe Ferrari:

http://www.marca.com/2010/12/18/motor/formula1/1292688236.html

Klinkt erg geloofwaardig. Opvallend hoe de sidepods nu zijn gevormd. Veel meer als een vleugel, dus extra downforce. Ook opvallend is dat de F11 een stukje korter is geworden. Dit omdat de diffuser nu verboden is...

Ik denk niet dat Marca er ver naast zit...

JimmySPA

Die sidepods he!!!! Hoezo Ferrari rijdt met Kers. Of ze moeten iets aparts uitgevonden hebben als de foto klopt...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

En veel flapjes zeg, opvallend als dat meteen al op de nieuwe auto zit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Helaas ken ik geen Spaans en weet ik niet wat er allemaal bij vermeld staat of hoe ze hieraan zijn gekomen.

robbert

ik denk ook niet dat dat klopt. Ferrari zal toch niet dom zijn om nu al een tekening van de nieuwe wagen bekend te maken. Dat is eigenlijk een cadeautje voor de concurrentie

Franky R.

Citaat van: robbert op 28 december 2010 - 23:33:22
ik denk ook niet dat dat klopt. Ferrari zal toch niet dom zijn om nu al een tekening van de nieuwe wagen bekend te maken. Dat is eigenlijk een cadeautje voor de concurrentie

We zullen het over enkele weken zien... :)

Niels_

Schijnbeweging om de concurrentie op het verkeerde spoor te zetten. :P

T.Nuvolari

Er staat dat dit mogelijks de nieuwe Ferrari is en niet dat dit het gaat worden. Giswerk dus.

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 29 december 2010 - 20:58:43
Schijnbeweging om de concurrentie op het verkeerde spoor te zetten. :P

Hebben ze best veel moeite gedaan, dan... :P
Maar los van dat ziet die kar er erg geloofwaardig uit! Vandaar mijn mening dat Marca er niet ver naast zit. Vergeet niet dat er in de komende maanden nog veel kan veranderen...Dat weten ze ook wel bij Ferrari.

@Nuvolari,

Sommige teams komen binnen drie weken met hun auto voor 2011. Dan weet je toch ook hoe de nieuwste Suaber, McLaren of Ferrari eruit ziet?
Ik zeg; Wacht maar af...Ik denk dat die tekeningen aardig overeenkomen.

robbert

Citaat van: Franky R. op 30 december 2010 - 19:22:42
Citaat van: Scuderia91 op 29 december 2010 - 20:58:43
Schijnbeweging om de concurrentie op het verkeerde spoor te zetten. :P

Hebben ze best veel moeite gedaan, dan... :P
Maar los van dat ziet die kar er erg geloofwaardig uit! Vandaar mijn mening dat Marca er niet ver naast zit. Vergeet niet dat er in de komende maanden nog veel kan veranderen...Dat weten ze ook wel bij Ferrari.

@Nuvolari,

Sommige teams komen binnen drie weken met hun auto voor 2011. Dan weet je toch ook hoe de nieuwste Suaber, McLaren of Ferrari eruit ziet?
Ik zeg; Wacht maar af...Ik denk dat die tekeningen aardig overeenkomen.

als dit zou kunnen, dan is dit een domme zet van ferrari. Zo kan de concurrentie ook al ideetjes opdoen en zijn ze weer wat sneller.
Wagen zou er wel fantastisch uitzien, jammer dat ze al zo vroeg uit de doeken doen