Memorabele acties op de baan !!!

Gestart door Kootje, 24 november 2010 - 14:19:30

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Gerard op 02 december 2010 - 21:36:40
..... Next...

http://www.youtube.com/watch?v=qVX3fuGb1wk&feature=related

;)

jahahahahaha  ;D

Dat Synchroon podium dansen zag er geinig uit.En sommige momenten waren grappig, maar voornamelijk door de muziek die er bij was. Die waren soms best ernstig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

CitaatDat Synchroon podium dansen zag er geinig uit
Mooi he? ;D
Het gerucht ging indertijd dat dit afgesproken was tussen Schumi en Kimi , om '' bepaalde mensen' te laten weten dat Kimi de opvolger was van Schumi bij Ferrari... :D

Enzo


Folkert

Citaat van: Gerard op 02 december 2010 - 23:48:58
CitaatDat Synchroon podium dansen zag er geinig uit
Mooi he? ;D
Het gerucht ging indertijd dat dit afgesproken was tussen Schumi en Kimi , om '' bepaalde mensen' te laten weten dat Kimi de opvolger was van Schumi bij Ferrari... :D
ahaha dan is dat iig goed gelukt :P

Waren nog meer hilarische stukjes, waar ik echt moest lachen.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

#109
Deze is ook wel memorabel... Arme Luca..



En arme Mika...


Folkert

Was het nou een fout van Hakkinenen of was de motor al kapot op dat moment? Dacht altijd dat het fout van Hakkinen was.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Burorri op 03 december 2010 - 09:49:41
Was het nou een fout van Hakkinenen of was de motor al kapot op dat moment? Dacht altijd dat het fout van Hakkinen was.
Ja, was het ook. Hij schakelde naar de verkeerde versnelling terug.

sebastian

Citaat van: Burorri op 02 december 2010 - 18:06:01
Tuurlijk komt het wel binnen ;). Maar het zegt alleen niks. Portugal won ook van Spanje, dus hartsikke goed dat Hamilton wist te winnen in Japan.

Maar man man, wat kan jij zeveren zeg. Ik zeg nergens dat Alonso geen fouten mag maken, zeg alleen dat het er niks mee te maken heeft. Grote verschil is dat Vettel het achter de SC doet, maar beiden vind ik dom of niet handig van de 2.

En wat moet ik nog meer er over zeggen. Het is 3 jaar geleden dat het gebeurde, geen idee meer wat men er toen precies over heeft gezegd. Kan me alleen nog herinneren dat er nog twijfels waren om hem de F1 in te laten. Of mag ik daar niks over zeggen omdat het negatief is over jou rijder?

:( :( :( >:( nog één poging dan; wat ik dus wil zeggen; iedereen maakt fouten, voor een beginner als vettel is dat vrij normaal en zelfs iemand met veel ervaring en wk titels op zak maakt af en toe wel eens een foutje. k had ook schumacher, hamilton of raikkonen als voorbeeld kunnen nemen, maar dat van Alonso gebeurde toevallig in dezelfde race. Maar goed, als jij niet begrijpt dat het maar een voorbeeld is, dan heb je volgens mij echt een serieus probleem.

Gerard

Citaat van: Jeroen op 03 december 2010 - 12:35:03
Citaat van: Burorri op 03 december 2010 - 09:49:41
Was het nou een fout van Hakkinenen of was de motor al kapot op dat moment? Dacht altijd dat het fout van Hakkinen was.
Ja, was het ook. Hij schakelde naar de verkeerde versnelling terug.

Kan me dit nderdaad nog goed herinnenren

Wat was die normaal zo koele Hakkinen zuur zeg!!! echt triest

Hetzelfde geld voor Badoer.. zou hij eindelijk punten pakken, begeeft zijn motor het!!

We weten allemaal hoe het Luca verder vergaan is in de F1 :-\

Folkert

Citaat van: sebastian op 03 december 2010 - 14:00:44
Citaat van: Burorri op 02 december 2010 - 18:06:01
Tuurlijk komt het wel binnen ;). Maar het zegt alleen niks. Portugal won ook van Spanje, dus hartsikke goed dat Hamilton wist te winnen in Japan.

Maar man man, wat kan jij zeveren zeg. Ik zeg nergens dat Alonso geen fouten mag maken, zeg alleen dat het er niks mee te maken heeft. Grote verschil is dat Vettel het achter de SC doet, maar beiden vind ik dom of niet handig van de 2.

En wat moet ik nog meer er over zeggen. Het is 3 jaar geleden dat het gebeurde, geen idee meer wat men er toen precies over heeft gezegd. Kan me alleen nog herinneren dat er nog twijfels waren om hem de F1 in te laten. Of mag ik daar niks over zeggen omdat het negatief is over jou rijder?

:( :( :( >:( nog één poging dan; wat ik dus wil zeggen; iedereen maakt fouten, voor een beginner als vettel is dat vrij normaal en zelfs iemand met veel ervaring en wk titels op zak maakt af en toe wel eens een foutje. k had ook schumacher, hamilton of raikkonen als voorbeeld kunnen nemen, maar dat van Alonso gebeurde toevallig in dezelfde race. Maar goed, als jij niet begrijpt dat het maar een voorbeeld is, dan heb je volgens mij echt een serieus probleem.
Maar natuurlijk, omdat jij iets niet begrijpt en anders ziet, heb ik een probleem. 

Het gaat hier om Vettel en niet om Alonso. Alonso heeft zich al bewezen, vettel moest zich nog bewijzen. Enige wat ik aan gaf is dat de vergelijking van "iedereen maakt fouten" niet op gaat nu, want de discussie ging over het feit dat ik hoorde of dacht zo te herinneren dat er veel twijfel was of hij wel klaar was voor F1 en met zijn fout in Japan toen waren er mensen (ik ook) die van mening waren dat zijn onervarenheid oorzaak was van de crash.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

pfff gaat dit nog lang door zo?
Dan blijf ik namelijk even weg van dit (leuke opgezette) topic, tot dit gekibbel over is...

0634

Mee eens. Het lijkt me dat de heren het er nu maar bij laten.


Folkert

http://www.gpupdate.net/nl/videos/614/formule-1-in-de-mist/

zo, dat zijn pas bijzare weersomstandigheden. Tegenwoordig zou er dan niet meer geraced worden.
Trotse vader van Rosalie(L)


Kootje

#119
Mooie fikkies !!!

    ,HOT HOT HOT  :D  of.....
....ooh so COOL  8)    http://www.youtube.com/watch?v=8qsmre3yAZE&feature=related

Blijft altijd leuk als ze ongedeerd uitstappen ,deze is ietwat minder leuk maar staat me ook op 't netvlies gegrift.

http://www.youtube.com/watch?v=mn-E_pCKSJM&feature=related