Memorabele acties op de baan !!!

Gestart door Kootje, 24 november 2010 - 14:19:30

« vorige - volgende »

0634

Nog een legendarisch moment van Schumacher... Alsof iemand dacht dat dat een foutje was.


Kootje

Citaat van: Jeroen op 27 november 2010 - 14:22:49
Nog een legendarisch moment van Schumacher... Alsof iemand dacht dat dat een foutje was.


Dat was inderdaad 'n foutje !!!
Als je goed kijkt .......dan had hij zelfs gewoon nog kunnen doorrijden met hooguit 'n lichte touché !!!
Echt 'n foutje.......dat hij dacht daarmee weg te komen.  :D

SDG

#62
Citaat van: Kootje op 27 november 2010 - 13:39:18
En deze dan ?
http://www.youtube.com/watch?v=INc0eU0Y2a4&feature=related
Hoe close wil je 't hebben ?

http://www.youtube.com/watch?v=-Ad9o9hVjwg&feature=related

Let goed op hoe Senna bij de start al naar voren schuift voordat het licht op groen springt. Met de huidige reglementen had dit zonder enige twijfel een drive through penalty opgeleverd. Blijkbaar zag men dit soort zaken vroeger iets meer door de vingers, want het gebeurde in die tijden echt wel vaker.

marlboro

Citaat van: Jeroen op 27 november 2010 - 14:22:49
Nog een legendarisch moment van Schumacher... Alsof iemand dacht dat dat een foutje was.



Dat is gewoon dat winnaarsmentaliteit van schumacher, alleen beetje op een minder mooie manier natuurlijk maar het toont aan hoe die wil winnen.
Bende kinders

JimmySPA

Citaat van: marlboro op 27 november 2010 - 16:31:45
Citaat van: Jeroen op 27 november 2010 - 14:22:49
Nog een legendarisch moment van Schumacher... Alsof iemand dacht dat dat een foutje was.



Dat is gewoon dat winnaarsmentaliteit van schumacher, alleen beetje op een minder mooie manier natuurlijk maar het toont aan hoe die wil winnen.
Mooie ja, alleen had hij zn neus wel moeten beschadigen. Dat was zo fake :P
Dit jaar trouwens een bocht verder! Achter de safety car Alonso nog ff sneaky inhalen naar de finish.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

#65
Zal ik ook maar een duit in het zakje doen... :)

Mooi filmpje met Senna, Prost en Schumacher.



0634


Enzo

Citaat van: Gerard op 24 november 2010 - 21:10:46
Ik vond deze toevallig bij het surfen..
Lewis in GP2 ,in 2006...
Wat een race voor hem!!



Erg mooie race van Lewis, fenomenaal!! 8)
Deze beelden had ik nog niet gezien, thanks.  :)

Folkert

Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 17:18:57


Geen aktie op de baan maar ook dit is memorabel.

En dit is een kenmerk van schumacher die het toen al steengoed kon en dit dan nog tegen senna;



Enorm goeie pitstop en eerst mooi de kloof gedicht. Weet alleen niet van welke jaar dit is?



Aangezien men altijd bezig zit hoe smerig schumacher soms is, dit is nog veel erger, hakkinen teamgenoot coulthard die hier weldegelijk en duidelijk in de fout gaat, zeker als je de vertraagde beelden ziet valt het nog meer op zelfs en zo won hakkinen het kampioenschap.


En deze is echt funny; goeie ouwe tijden;



Ik weet niet hoor, maar als Schumacher gewonnen had, had hij nog steeds 4 punten achterstand op Hakkinen, dus hoezo: Zo won Mika het kampioenschap?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: JimmySPA op 25 november 2010 - 21:38:46
Citaat van: Gerard op 25 november 2010 - 09:47:16
een crash die mij ook is bijgebleven is die van Luciano Burti in de blauwe Prost dacht ik?
Het was in 2001 op Spa en de auto spatte bijna letterlijk uit elkaar (de neus dan ;))

Hij werd toen het gras opgedrukt door Irvine en ging linksaf de banden is  ???
Hier een foto



Burti idd ja! Die is mij ook nog bij gebleven. Ik dacht serieus dat hij toen dood was. Was met Irvine in de Jaguar ja.
Schoof zo hard die bandenstapels in echt niet normaal.
Zat toen in de buurt en zag het toen volgens mij op het scherm (in de herhaling). Maar weet neit zeker, kan ook thuis zijn geweest. Maar wat een klap.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: marlboro op 27 november 2010 - 16:31:45
Dat is gewoon dat winnaarsmentaliteit van schumacher, alleen beetje op een minder mooie manier natuurlijk maar het toont aan hoe die wil winnen.
Ah, is dat het. Ik maar denken dat het onsportief was.

meatball

CitaatZat toen in de buurt en zag het toen volgens mij op het scherm (in de herhaling). Maar weet neit zeker, kan ook thuis zijn geweest. Maar wat een klap.

Volgens mij waren er in 2001 nog geen schermen in Spa.( Als mijn geheugen me niet in de steek laat tenminste  ;) )
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 28 november 2010 - 15:30:32
CitaatZat toen in de buurt en zag het toen volgens mij op het scherm (in de herhaling). Maar weet neit zeker, kan ook thuis zijn geweest. Maar wat een klap.

Volgens mij waren er in 2001 nog geen schermen in Spa.( Als mijn geheugen me niet in de steek laat tenminste  ;) )
hehehe

dat zou heel goed kunnen. Ik heb eerlijk gezegd niet meer precies voor ogen hoe ik het zag. Is voor mij ook al weer 9 jaar geleden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: marlboro op 28 november 2010 - 18:04:44
Citaat van: Burorri op 28 november 2010 - 14:52:10
Citaat van: marlboro op 26 november 2010 - 13:06:43
Citaat van: Kootje op 26 november 2010 - 13:04:08
Hoezo ,Alonso kan niet aan Schumacher tippen ?



Rain is the great equalizer ,zoals dit filmpje bewijst.





Je vergeet er wel bij te zeggen de ferrari problemen had met die banden.lol.

Makkelijk natuurlijk om filmpjes aan te halen waar mensen niet weten het waarom.
Ik zie liever filmpjes zoals hakkinen die op schitterende wijze schumacher inhaalt, tuurlijk was z'n wagen wel sneller toen maar het is wel mooi gedaan.


Om maar aan te tonen;


Wel grappig eigenlijk: Als Schumacher iemand inhaalt komt het altijd door de super kwaliteiten van Schumacher, maar als iemand anders Schumacher inhaalt of sneller was lag het altijd aan de banden. Want die auto van 2001-2004 was me toch een rotauto zeg, maar dankzij goddelijke rijkunst van Schumacher kon hij WK worden.

Wel opvallend dat jij alleen maar Schumacher momenten memorabel vind. ;)

Ik reageer niet meer op je belachelijke posts die toch alleen maar bedoeld zijn om uit te dagen en het bewijst nog maar eens je anti schumacher bent, ik zie hier in al uw posts telkens uithalen naar schumacher.
Je krijgt zoals steeds zoals de kleine kindjes het alatste woord.
ps; je vliegt op m'n negeerlijstje (als die er al is).
Zou ik als ik jou was toch iets beter lezen ;) Ik haal niet uit naar Schumacher ik heb juist enorm veel respect voor hem, echter zie jij in elke opmerking over Schumacher die niet gaat over zijn grootsheid, als aanval. Jij wilt perce horen dat Schumacher een god is en de allerbeste ooit. En dat nooit never ever iemand aan hem kan evenaren.

Ik ben nou eenmaal van mening dat Schumacher steen goede coureur is, maar dat hij hier en daar geluk heeft gehad en dat er rijders zijn(zoals Alonso) die hem kunnen evenaren. En zeker even goed zijn als Schumacher.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: meatball op 28 november 2010 - 15:30:32
CitaatZat toen in de buurt en zag het toen volgens mij op het scherm (in de herhaling). Maar weet neit zeker, kan ook thuis zijn geweest. Maar wat een klap.

Volgens mij waren er in 2001 nog geen schermen in Spa.( Als mijn geheugen me niet in de steek laat tenminste  ;) )
Echt wel. In 1996 zaten we op Eau Rouge recht tegenover een scherm.