Memorabele acties op de baan !!!

Gestart door Kootje, 24 november 2010 - 14:19:30

« vorige - volgende »

marlboro

Citaat van: Jeroen op 25 november 2010 - 18:03:13
Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 17:18:57

Aangezien men altijd bezig zit hoe smerig schumacher soms is, dit is nog veel erger, hakkinen teamgenoot coulthard die hier weldegelijk en duidelijk in de fout gaat, zeker als je de vertraagde beelden ziet valt het nog meer op zelfs en zo won hakkinen het kampioenschap.
Wat is er smerig aan dan? Fout vn DC, zekers, maar ook niet bepaald scherp van Schumacher. In ieder geval geen opzet.

Niet mee eens; coulthard moest schumacher al sneller voorbij gelaten hebben dat om te beginnen al en moest voor de bocht schumacher laten gaan hebben maar net uit de bocht gaat deze van het gas, men zegt dat niet het geval was maar dat is onzin, de beelden liegen trouwens niet, je ziet duidelijk coulthard vertraagt en zo knalt schumacher erop.
Niet scherp? Heb je eens gezien hoe dicht schumacher zit op dat moment en welke spray deze in zich krijgt, ik denk deze nauwelijks wat zag laat staan er dan nog een idioot begint te vertragen.


Soit, we gaan daar niet verder op ingaan, de topic gaat er ook niet over.






Eentje die bij velen zal steken en ng blijft steken, ik begon bijna zelf te bleiten van contentement,damn, kiekevel had ik.
Bende kinders

0634

#31
Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 18:17:49
Niet mee eens; coulthard moest schumacher al sneller voorbij gelaten hebben dat om te beginnen al en moest voor de bocht schumacher laten gaan hebben maar net uit de bocht gaat deze van het gas, men zegt dat niet het geval was maar dat is onzin, de beelden liegen trouwens niet, je ziet duidelijk coulthard vertraagt en zo knalt schumacher erop.
Oh, maar dat doet hij zeker. Gaf hij ook toe. Alleen niet om MS te laten crashen.

CitaatNiet scherp? Heb je eens gezien hoe dicht schumacher zit op dat moment en welke spray deze in zich krijgt, ik denk deze nauwelijks wat zag laat staan er dan nog een idioot begint te vertragen.
Het is dan ook niet bijzonder slim om zo dicht achter iemand te hangen in de regen. Waarom zoekt hij het op? Waarom gaat hij niet uit de spray rijden? Er was ook geen enkele noodzaak want hij zou gewoon gewonnen hebben. Het was gewoon niet bijster slim van hem.

En hoe zou het opzet kunnen zijn? Als MS DC al niet zag, hoe kon DC in vredesnaam MS dan zien in zijn speigeltjes?

Kootje

Citaat van: Jeroen op 25 november 2010 - 17:59:55
Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 17:44:57
Filmpje 2:  schitterende inhaalslag op Senna ,briljante pitsstop.
Ik dacht Brazilie '93 maar ben niet zeker van 't jaartal.  ::)

Euh.... Senna heeft welgeteld drie races in een Williams gereden en jullie weten niet welk jaartal dit was? ???
Je hebt gelijk ,stom natuurlijk.
Werd in de war gebracht doordat 't Brazilie was ,doorgaans 1 van de laatste races van het jaar.  :-[
Vandaar !!!
Citaat van: Jeroen op 25 november 2010 - 18:04:47
Deze is fabuleus:


Strakke eerste ronde.
Leek wel of de rest stil stond.  ;D

0634

Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 18:32:37
Je hebt gelijk ,stom natuurlijk.
Werd in de war gebracht doordat 't Brazilie was ,doorgaans 1 van de laatste races van het jaar.  :-[
Vandaar !!!

Kan gebeuren he ;).

Maar in die dagen was Brazilie meestal ergens aan het begin van het jaar.

0634

Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 18:32:37
Strakke eerste ronde.
Leek wel of de rest stil stond.  ;D
The lap of the Gods, noemde de Britten het.

marlboro

Citaat van: Jeroen op 25 november 2010 - 18:31:24
Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 18:17:49
Niet mee eens; coulthard moest schumacher al sneller voorbij gelaten hebben dat om te beginnen al en moest voor de bocht schumacher laten gaan hebben maar net uit de bocht gaat deze van het gas, men zegt dat niet het geval was maar dat is onzin, de beelden liegen trouwens niet, je ziet duidelijk coulthard vertraagt en zo knalt schumacher erop.
Oh, maar dat doet hij zeker. Gaf hij ook toe. Alleen niet om MS te laten crashen.

CitaatNiet scherp? Heb je eens gezien hoe dicht schumacher zit op dat moment en welke spray deze in zich krijgt, ik denk deze nauwelijks wat zag laat staan er dan nog een idioot begint te vertragen.
Het is dan ook niet bijzonder slim om zo dicht achter iemand te hangen in de regen. Waarom zoekt hij het op? Waarom gaat hij niet uit de spray rijden? Er was ook geen enkele noodzaak want hij zou gewoon gewonnen hebben. Het was gewoon niet bijster slim van hem.

En hoe zou het opzet kunnen zijn? Als MS DC al niet zag, hoe kon DC in vredesnaam MS dan zien in zijn speigeltjes?


Voor coulthard reed er niemand= dus geen spray en coulthard had ervoor al gezien schumacher er was en deze moest voorlaten.
Net na die bocht gaat die gaan vertragen en er besaat ook zoiets als je juiste of ideale rijlijn, als coulthard daar niet vanaf wijkt hetgeen deze moet doen..................
Bende kinders

0634


marlboro

#37


Onvergeetelijk alweer; 21jaar en eindelijk gelukt (voor ferrari).

Bende kinders

Kootje

Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 18:48:45
[urlhttp://www.youtube.com/watch?v=lHBUrScAjOc][/url]

Onvergeetelijk alweer; 21jaar en eindelijk gelukt (voor ferrari).


Kan je deze link nog eens plaatsen.
Hij doet het namelijk niet.

Of ligt dat aan mijn PC ?

0634

Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 19:01:01
Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 18:48:45
[urlhttp://www.youtube.com/watch?v=lHBUrScAjOc][/url]

Onvergeetelijk alweer; 21jaar en eindelijk gelukt (voor ferrari).


Kan je deze link nog eens plaatsen.
Hij doet het namelijk niet.

Of ligt dat aan mijn PC ?

Er mistte een '['. Die heb ik er tussen gezet. Nu doet ie het ;).

marlboro

Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 19:01:01
Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 18:48:45
[urlhttp://www.youtube.com/watch?v=lHBUrScAjOc][/url]

Onvergeetelijk alweer; 21jaar en eindelijk gelukt (voor ferrari).


Kan je deze link nog eens plaatsen.
Hij doet het namelijk niet.

Of ligt dat aan mijn PC ?


Werkt bij mij perfect.
Is een speciaal moment en die nog fris in m'n geheugen zit.
Bende kinders

meatball

Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 18:42:38
Citaat van: Jeroen op 25 november 2010 - 18:31:24
Citaat van: marlboro op 25 november 2010 - 18:17:49
Niet mee eens; coulthard moest schumacher al sneller voorbij gelaten hebben dat om te beginnen al en moest voor de bocht schumacher laten gaan hebben maar net uit de bocht gaat deze van het gas, men zegt dat niet het geval was maar dat is onzin, de beelden liegen trouwens niet, je ziet duidelijk coulthard vertraagt en zo knalt schumacher erop.
Oh, maar dat doet hij zeker. Gaf hij ook toe. Alleen niet om MS te laten crashen.

CitaatNiet scherp? Heb je eens gezien hoe dicht schumacher zit op dat moment en welke spray deze in zich krijgt, ik denk deze nauwelijks wat zag laat staan er dan nog een idioot begint te vertragen.
Het is dan ook niet bijzonder slim om zo dicht achter iemand te hangen in de regen. Waarom zoekt hij het op? Waarom gaat hij niet uit de spray rijden? Er was ook geen enkele noodzaak want hij zou gewoon gewonnen hebben. Het was gewoon niet bijster slim van hem.

En hoe zou het opzet kunnen zijn? Als MS DC al niet zag, hoe kon DC in vredesnaam MS dan zien in zijn speigeltjes?


Voor coulthard reed er niemand= dus geen spray en coulthard had ervoor al gezien schumacher er was en deze moest voorlaten.
Net na die bocht gaat die gaan vertragen en er besaat ook zoiets als je juiste of ideale rijlijn, als coulthard daar niet vanaf wijkt hetgeen deze moet doen..................
Mee eens,met de huidige blauwe vlag regels zou Coulthard al lang een straf aan zijn broek gehad hebben,Schumacher was 10 sec per ronde sneller en DC bleef maar in de weg rijden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

SDG

Het misschien wel mooiste moment uit 60 jaar Formule1 :


0634

Jaaaaa, die mag hier inderdaad niet ontbreken!

Gerard

Citaat van: Kootje op 25 november 2010 - 16:54:11
Toppunt van sportiviteit.   ;)

Nigel Mansell vs Ayrton Senna.


Michael Schumacher vs Giancarlo Fissichella.


ZO KAN HET DUS OOK.  ;D

Inderdaad, dit doet mij weer denken aan de enige race die Alesi ooit won.. Canada 1995 :)
Toen viel Alesi stil en nam Schumacher hem mee....
http://www.youtube.com/watch?v=DhUikHuCRmc&feature=related