Memorabele acties op de baan !!!

Gestart door Kootje, 24 november 2010 - 14:19:30

« vorige - volgende »

Kootje

@Monaco2011,

Oke .... top !!!
Dat maakt de actie alleen nog maar mooier omdat ze daar praktisch vol gas rijden, terwijl ze in Pouhon toch even moeten liften.  8)

Gerard

@monaco201 als ik het filmpje gevonden heb ga ik er zeker nog eens voor zitten! Je kunt gelijk hebben....

Franky R.

Om er nog eentje aan toe te voegen...De move van Vettel op Alonso!


Met 325 km/u op het gras... :o  ...Nu kan niemand meer zeggen dat Vettel niet kan inhalen.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 11 september 2011 - 17:25:38
Om er nog eentje aan toe te voegen...De move van Vettel op Alonso!


Met 325 km/u op het gras... :o  ...Nu kan niemand meer zeggen dat Vettel niet kan inhalen.

Zal je mij na de afgelopen 2 raceweekenden ook niet meer over horen.  ;)

Wizard

Citaat van: Franky R. op 11 september 2011 - 17:25:38
Om er nog eentje aan toe te voegen...De move van Vettel op Alonso!


Met 325 km/u op het gras... :o  ...Nu kan niemand meer zeggen dat Vettel niet kan inhalen.

Je slaat de spijker op de kop! Wat Vettel daar deed getuigd dat je ballen in je broek hebt. Fantastische inhaalactie evenals 2 weken geleden in Spa. Dat onderstreept wat ik in het Vettel topic riep, je kunt iemand pas beoordelen op het moment dat hij moet inhalen. En dat blijkt maar weer. Maar als ik een absolute nummer 1 moet aanwijzen is het Button. Die heb ik zelden achter een langzamere deelnemer zien vasthangen of over de streef zien gaan met het plaatsen van een inhaalmove.

Kootje

#155
Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 19:24:26
Citaat van: Franky R. op 11 september 2011 - 17:25:38
Om er nog eentje aan toe te voegen...De move van Vettel op Alonso!


Met 325 km/u op het gras... :o  ...Nu kan niemand meer zeggen dat Vettel niet kan inhalen.

Je slaat de spijker op de kop! Wat Vettel daar deed getuigd dat je ballen in je broek hebt. Fantastische inhaalactie evenals 2 weken geleden in Spa. Dat onderstreept wat ik in het Vettel topic riep, je kunt iemand pas beoordelen op het moment dat hij moet inhalen.En dat blijkt maar weer. Maar als ik een absolute nummer 1 moet aanwijzen is het Button. Die heb ik zelden achter een langzamere deelnemer zien vasthangen of over de streef zien gaan met het plaatsen van een inhaalmove.

Je doet nu net of hij nooit eerder achter iemand heeft gereden.
De twijfel die er bij oa mij was over zijn kunnen komt ook niet uit de lucht vallen.
Vooralsnog heeft hij de afgelopen weken bewezen het te kunnen.
Maar dat is toch ook weleens anders geweest.

Maar goed, dit is geen discussie topic.  ;)
Laten we deze discussie eventueel verder voeren in het VETTEL topic.

0634

Citaat van: Franky R. op 11 september 2011 - 17:25:38
Om er nog eentje aan toe te voegen...De move van Vettel op Alonso!


Met 325 km/u op het gras... :o  ...Nu kan niemand meer zeggen dat Vettel niet kan inhalen.
mwah, kan je nog steeds wel zeggen hoor. De moeilijkheidsgraad was namelijk niet heel hoog. De RedBull was fors sneller dan de Ferrari dus dan kan je zo uit de slipstream ernaast komen.

Wat deze actie speciaal maakt is dat hij enorm gewaagd is. Superstoer van Vettel.

Wizard

Het laten staan van de bolide. Het gras was min of meer een uitwijkmanouvre waarna hij vrolijk doorzet. Maar wel tof om te zien! Ondanks dat ik stiekem hoopte dat Alonso's pace snel genoeg zou zijn om Vettel het vuur aan zijn schenen te leggen stond ik te juichen. Zeker mooi! Net als Schumacher op Lewis. En ja, het kan gewoon daar maar buitenom vind ik altijd wel wat speciaals hebben.

T.Nuvolari

Kunnen we dan nu beginnen over het gebrek aan inhaalcapaciteiten bij Hamilton?  ::)


Franky R.

Citaat van: M@rc op 12 september 2011 - 00:05:09
Kunnen we dan nu beginnen over het gebrek aan inhaalcapaciteiten bij Hamilton?  ::)


???

Wizard

Citaat van: M@rc op 12 september 2011 - 00:05:09
Kunnen we dan nu beginnen over het gebrek aan inhaalcapaciteiten bij Hamilton?  ::)

Alweer? :D